J
juulia
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:rästiä n.2400 ja maksoimme 1900
no eiköhän sossu auta että saatte ton lopun summan maksettua, kaikille helpoin ratkaisuhan se olisi..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:rästiä n.2400 ja maksoimme 1900
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:Jos häädön saa (etenkin jos syynä vuokrarästit), on kokolailla mahdotonta enää saada uutta asuntoa. Mutta seurakunnalta voi kysyä, heillä on semmosia "hätätapaus asuntoja" muutamia, joita etenkin juuri häädetyille lapsiperheille vuokrataan. Eli omaan diakoniatyöntekijään yhteys heti huomenna. Seurakunnasta olisit voinut saada ajoissakin apua, jos kyseessä maksamattomat vuokrat... Nyt voi olla jo myöhäistä. Mutta aina kannattaa kokeilla.
Tämähän luonnollisestikaan ei pidä paikkaansa.
Kaupunki/ kunta ei voi eikä saa jättää ketään kodittomaksi.
Esim Espoonkruunun asunnoissa asuu jatkuvasti sakkia, jotka eivät maksa vuokriaan. Kun tarpeeksi on vuokrarästejä, tulee asunnosta häätö, mutta kaupunki on velvollinen antaa k.o tyypeille joku koti tilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Tää on joku jolla saa veronpalautukset heti käyttöön, mutta kallis korko
http://www.veronpalautusheti.fi/?BrokerId=5&AffId=2&AdId=4&gclid=CJvVn8-5zp0CFYyD3god0FZXrg
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:Tää on joku jolla saa veronpalautukset heti käyttöön, mutta kallis korko
http://www.veronpalautusheti.fi/?BrokerId=5&AffId=2&AdId=4&gclid=CJvVn8-5zp0CFYyD3god0FZXrg
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta vuokra on sellainen, että se on ensisijainen maksettava. Perässä kaikki muut. Tämä nyt on vaan minun mieleipide.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kadulle ette kuitenkaan joudu, se on aivan varmaan.
Huomenna soitto sossuun ekana.
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta vuokra on sellainen, että se on ensisijainen maksettava. Perässä kaikki muut. Tämä nyt on vaan minun mieleipide.
iso peesi!
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta vuokra on sellainen, että se on ensisijainen maksettava. Perässä kaikki muut. Tämä nyt on vaan minun mieleipide.
iso peesi!
Öh..? Millä tavoin tällaiset kommentit auttaa ap´ta v-mäisessä tilanteessaan?
Eiköhän se ole suurimmalle osalle itsestäänselvyys, että asumiskustannukset maksetaan ensin. Mutta nyt ei auta viisastella.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kadulle ette kuitenkaan joudu, se on aivan varmaan.
Onko yhteiskunnan velvollisuus siis antaa uusi asunto jos vuokrst jätetään pystyyn? Vaikka kuinka monta kertaa? En tarkoita ap:tä vaan siis yleisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta vuokra on sellainen, että se on ensisijainen maksettava. Perässä kaikki muut. Tämä nyt on vaan minun mieleipide.
iso peesi!
Eiköhän se ole suurimmalle osalle itsestäänselvyys, että asumiskustannukset maksetaan ensin. Mutta nyt ei auta viisastella.
ihan vastaisuuden varalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta vuokra on sellainen, että se on ensisijainen maksettava. Perässä kaikki muut. Tämä nyt on vaan minun mieleipide.
iso peesi!
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kadulle ette kuitenkaan joudu, se on aivan varmaan.
Onko yhteiskunnan velvollisuus siis antaa uusi asunto jos vuokrst jätetään pystyyn? Vaikka kuinka monta kertaa? En tarkoita ap:tä vaan siis yleisesti?
Kyllä se näin kuulemma on. En tiedä onko hyvä vai huono juttu :|
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta vuokra on sellainen, että se on ensisijainen maksettava. Perässä kaikki muut. Tämä nyt on vaan minun mieleipide.
iso peesi!
Ja mua ainakin kiinnostaa, että miksi tilanne on päästetty edes tähän tilanteeseen eikä ole haettu apua jo aikoja sitten, kun kuitenkin lasten kodista kyse? Millainen ihminen ja miksi jättää vuokria rästiin?
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kadulle ette kuitenkaan joudu, se on aivan varmaan.
Kyllä se näin kuulemma on. En tiedä onko hyvä vai huono juttu :|
Alkuperäinen kirjoittaja Junia:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minusta vuokra on sellainen, että se on ensisijainen maksettava. Perässä kaikki muut. Tämä nyt on vaan minun mieleipide.
iso peesi!
Ja mua ainakin kiinnostaa, että miksi tilanne on päästetty edes tähän tilanteeseen eikä ole haettu apua jo aikoja sitten, kun kuitenkin lasten kodista kyse? Millainen ihminen ja miksi jättää vuokria rästiin?
On esim sellaisia tilanteita ettei saa rahaa välttämättä mistäään kuukausiin.Milläs sit maksat jos ei mistään tuu rahaa?
Ap ota yhteyttä huomenna sossuun.