Häät, maksut yhdessä vai miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mii

Vieras
Mites jos on eri "rahat" Mies sanonut maksavansa (tai varmaan anoppi maksaa) juhlat, miehen ja bestmanin vaatteet.
Minä maksanut kutsut ja koristelut.Kaasojen mekot ja sopinut meikin ja kuvauksen.
Vielä pitäisi ostaa itselle mekko ja lapsille (jotka minun ed.) juhlavaatteet...Mut mun rahat on loppu (työtön, noloa)eikä ole mistä säästää.Kun "mun rahoista" menee kaikki asumis kulut ja autol. ym...

Mistä rahat mekkoon? Kehtaisinko kysyä mieheltä (siis kun luultavasti anoppi joutuu sitten maksamaan sen...) Omat vanhemmat eivät osallistu muutaku vieraina.
Tää on oikeesti jo ihan kauheeta!Ja luulis et häät pitäis olla iloinen juhla...

Apua, tapahtuuko tällaista ihan oikeasti? Olette menossa naimisiin ja mietit täällä keskustelupalstalla voitko edes puhua asiasta (ettei rahasi riitä häihin) tulevalle miehellesi? Aikas huteralla pohjalla olette nyt liikkeellä...

Kai miehesi arvostaa sinua niin paljon että osallistuu itsekin kustannuksiin. Outoa jos anoppi tässä vaiheessa osallistuu vain poikansa menoihin eikä tue teitä pariskuntana. On kasvattanut pojastaan itsekkään omaan napaan tuijottajan?

Voin kyllä puhua miehelleni mut en haluaisi maksattaa juhlien osalta kaikkea hänellä tai hänen sukulaisillaan (osa kyllä maksetaan itse/siis mies maksaa).

Isää ei ole joten perinteitä ei siltä osin voi noudattaa ( ja muutenkin minun sukulaiset ei osallistu järjestelyihin mitenkään, äiti kyllä löytyy)

Ja joku ihmetteli et maksaako normaalisti mieheni mitään.Niin kyllä maksaa.Menot menee aika lailla tasan kuitenkin.Hänellä kuitenkin isommat tulot ja antaa minulle pyytämättä.Ei raha-asioissa muuten ole ongelmaa...

Mietin vaan lähinnä sitä et onko kaikki maksaneet yhdessä juhlien menot...Ku mä taidan olla ainut tyhjätasku tässä maailmassa.Ja se on tosi ikävää.
Itsestäni vaan on jotenkin ikävää kun en pysty itse edes pukuani maksamaan.Mut ehkä se sitten ei ole niin outoa jos häneltä kysyn rahat siihenkin...

Kiitos vastauksista vaikka ne ei kaikki ihan aiheesta ollutkaan

Yhteistyössä