S
Syysmorsian
Vieras
Ja nimenomaan vuokrapukua..? Tekisi mieli saada asioita jo rullaamaan, mutta onko aivan liian aikaista? Kuinkahan pitkälle liikkeissä yleensäkään ottavat puvuista varauksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kipin kapin:No ei oo liian aikaista, jotkut varaa jo vuotta ennen tai puolitoista vuotta ennen, joten nopea pitää olla ettei kaikki kivat ehdi mennä. Ottavat varauksia kaksi vuotta etukäteen, ja varauksenhan voi perua, jos löytyy myöhemmin kivampi puku.
Alkuperäinen kirjoittaja Tulimieli...:Katsele vaan...Tosin kesän jälkeen moni liike myy pukuvaan vuokrapuvun hinnalla...
Alkuperäinen kirjoittaja toivot:mulla lähtis halvalla puku! Valkoinen kokoa 38.
Alkuperäinen kirjoittaja syysmorsian kysyy vielä:Millähän välillä suunnilleen noiden vuokrapukujen hinnat liikkuu?
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja kipin kapin:No ei oo liian aikaista, jotkut varaa jo vuotta ennen tai puolitoista vuotta ennen, joten nopea pitää olla ettei kaikki kivat ehdi mennä. Ottavat varauksia kaksi vuotta etukäteen, ja varauksenhan voi perua, jos löytyy myöhemmin kivampi puku.
niin mut ainakin kaikissa liikkeissä missä itse kävin täytyi varauksen yhteydessä maksaa varausmaksu joka useimmiten on puolet puvun hinnasta. eli tulisi aika kalliiksi vaihdella varauksia kun sitä varausmaksua ei takaisin saa.
Alkuperäinen kirjoittaja syysmorsian kysyy vielä:Millähän välillä suunnilleen noiden vuokrapukujen hinnat liikkuu?
Alkuperäinen kirjoittaja syysmorsian:Alkuperäinen kirjoittaja Tulimieli...:Katsele vaan...Tosin kesän jälkeen moni liike myy pukuvaan vuokrapuvun hinnalla...
Nimenomaan en halua ostaa omaa pukua.. Ei ole mitään paikkaa missä säilyttää sitä, enkä jaksaisi sitä rueta missään sitten kauppaamaankaan.. Helpoiten pääsee ihan vuokrapuvulla.. Enkä kesän yli uskalla muutenkaan odotella sitä mahdollisuutta, että halvalla puvun saa, jään vielä ilman vuokrapukuakin siinä vaiheessa, huonolla tuurilla meinaan..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja kipin kapin:No ei oo liian aikaista, jotkut varaa jo vuotta ennen tai puolitoista vuotta ennen, joten nopea pitää olla ettei kaikki kivat ehdi mennä. Ottavat varauksia kaksi vuotta etukäteen, ja varauksenhan voi perua, jos löytyy myöhemmin kivampi puku.
niin mut ainakin kaikissa liikkeissä missä itse kävin täytyi varauksen yhteydessä maksaa varausmaksu joka useimmiten on puolet puvun hinnasta. eli tulisi aika kalliiksi vaihdella varauksia kun sitä varausmaksua ei takaisin saa.
Höh, ei täällä ainakaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:Alkuperäinen kirjoittaja kipin kapin:No ei oo liian aikaista, jotkut varaa jo vuotta ennen tai puolitoista vuotta ennen, joten nopea pitää olla ettei kaikki kivat ehdi mennä. Ottavat varauksia kaksi vuotta etukäteen, ja varauksenhan voi perua, jos löytyy myöhemmin kivampi puku.
Höh, ei täällä ainakaan.![]()
aijaa no tuolla eteläpohjanmaan suunnas jokaisessa liikkeessä täytyi varausmaksu antaa aina puolet puvun hinnasta.
onneksi ite löysin lopulta liikkeen missä sen varausmaksun sai periaatteessa päättää itse oman mielen mukaan mutta aina se varausmaksu oli.
Alkuperäinen kirjoittaja morsian06/08:Alkuperäinen kirjoittaja syysmorsian:Alkuperäinen kirjoittaja Tulimieli...:Katsele vaan...Tosin kesän jälkeen moni liike myy pukuvaan vuokrapuvun hinnalla...
Nimenomaan en halua ostaa omaa pukua.. Ei ole mitään paikkaa missä säilyttää sitä, enkä jaksaisi sitä rueta missään sitten kauppaamaankaan.. Helpoiten pääsee ihan vuokrapuvulla.. Enkä kesän yli uskalla muutenkaan odotella sitä mahdollisuutta, että halvalla puvun saa, jään vielä ilman vuokrapukuakin siinä vaiheessa, huonolla tuurilla meinaan..
Minäkään en sen takia halunnut omaa ostaa kun ei ole paikkaa missä säilyttää, mutta kun kävin pukuja katsomassa, niin löysin edellis vuoden mallistosta minun pukuni -50%, eli osto tuli halvemmaksi kuin vuokraus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Syysmorsian:Alkuperäinen kirjoittaja morsian06/08:Alkuperäinen kirjoittaja syysmorsian:Alkuperäinen kirjoittaja Tulimieli...:Katsele vaan...Tosin kesän jälkeen moni liike myy pukuvaan vuokrapuvun hinnalla...
Minäkään en sen takia halunnut omaa ostaa kun ei ole paikkaa missä säilyttää, mutta kun kävin pukuja katsomassa, niin löysin edellis vuoden mallistosta minun pukuni -50%, eli osto tuli halvemmaksi kuin vuokraus![]()
onkohan noita edellisen vuoden pukuja myynnissä kaikkina vuodenaikoina vai vaan aina tiettynä aikana? Jos sattuisi itsellekin löytymään sieltä puku =)
Alkuperäinen kirjoittaja Toivot:profiilissa on kuvat mekosta. Helmikirjailtu yläosa, samoin helma. valkoinen joo on.