häät ja valmistujaisjuhlat samaan aikaan + ovat lisäksi joulun tienoilla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko huono yhdistelmä? Mä vihaan juhlia ja varsinkin niiden järjestämistä vaan on sellainen tilanne että ollaan tuolloin jo 10 vuotta kihloissa ehditty olla ja naimisiinkin pitäisi joskus mennä.. ajattelin että onko hölmöä, että minun valmistujaisjuhlat menisivät siinä samalla kertaa? Ja tosiaan valmistun ihan joulun alla.. Ei ihan kaikista mukavin ajankohta kyllä :(

Miksei, mut jättäisin itse sitä valmistumista vähän taka-alalle,koska koen että häät on ns. tärkeemmät..Mutta se on vain minun mielipiteeni! :)

Ja mitä sitten että joulu on tulossa?

Me mentiin naimisiin joulukuun puolessa välissä ja saatiin ihania kuvia meistä kun on hämärää, valkoista ja lyhtyjä taustalla.. :heart: Mä tykkäsin. :)

Me juhlittiin häät ja valmistujaiset samoilla pippaloilla, ihan just sen takia että mä en hirveesti innostu juhlien järjestämisestä. Tosin meillä nää pippalot oli aikoinaan kesällä, mutta en usko että joulun läheisyydellä olis mitään merkitystä.

Jos vihaat juhlia niin valmistumista tai häitä ei kukaan pakota juhlimaan, ja ajankohta juuri joulun alla on kyllä todella huono (kun kaikki häsläävät omaa jouluaan).

Vieraan näkökulmasta juhlat on aina kivoja, mitäpä vaivaa siinä on viedä jotakin kivaa + syödä + juoda hyvin ;-)

Munkaan mielestä valmistumista ei ole pakko juhlia, itse en juhlinut ylppäreiden jälkeen mitään. Kakkukahvit taidettiin kotona juoda vaan perheen kesken kun amk:sta sai paperit.

Nauti siis häistäsi silloin kun haluat. Nekin voi olla juuri niin pienet / isot kun itse tykkäätte.

Yhteistyössä