HAASTE ; Pärseet ylös penkistä

Tehtävä kerrallaan, suoritusten kirjaus ketjuun ja tsemppauksetkaan ei liikapahasta!
Keddu aloittaa nyt vaihtamalla yökkärin pois, pukee lapset ulos ja menee istuttamaan callunat, leikkaa takapihan pensaan ja ehkä yrittää siivota ulkovarastoa ->

Mitäs muilla edessä?

12munan kakkupohja paistuu uunissa, ruoka on tulella ja pullataikina kohoaa joten eiköhän siinä ole ihan riittävästi hommaa meidän huusholliin ;) Illalla on kiva mennä kylään lämpimäisten kanssa :wave:

Muksut ulkona, minä teen suursiivousta, ja aina välillä vilkaisen juttuja täältä.
Aamulla klo 8.30 aloitin.
Nyt menossa vaatehuone... Ihmeellisiä asioita olenkin sieltä löytänyt, ja vaatteita jotka olen jo unohtanut. :whistle: -Pitäisikö siivota useammin?
-Joko tätä voisi kutsua joulusiivoukseksi?

Vastako olet yökkärissä? :D Minä heitin jo kolmannen koneellisen pyykkiä pyörimään, ruoan uuniin, salaatin valmiiksi ja raivasin olkkarista tytön lelut paikoilleen. Ai juu,lakanat kerkesin myös vaihtaa poikien huoneista,,

Minä kipaisen kohta kaupasta jotain kalaa päivällistarpeiksi. Ihan ehkä vaan sitä neliskanttista lajia, kun joka tapauksessa jauhan kalan pihvitaikinaan. :) Ja sitten meinaan leipoa jotain nopeaa ennen kuin koululaiset tulevat kotiin.

IhanaValo
Ohhoh, ompa täällä ahkeraa porukkaa..Miulla on aamuisin aina käynnistysvaikeuksia, jotka joskus kestää koko päivän :ashamed:
Mutta, jospa nyt tän aloituksen innostamana kävisin vaihtamassa päivävaatteet ja laittaisin pyykit pyörimään:)

Yhteistyössä