HAASTE!!! haluaako joku koettaa keksiä vauvallemme nimen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25288920:
tuo Meea miellyttää jostain syystä kovasti, mutta toisaalta epäröin.. että onkohan se liian nykyaikainen & muodikas Senjan pariksi?! muita listalle päässeitä ovat Veikka, Anton, Henni, Enni, Viona & Tinka
Mun mielestä Senjan pariksi sopii miltei mikä vaan. Perinteisempi nimi, tai nykyaikaisempi kuten esim. Meea :)

Senja ja Meea. Ei kuulosta lainkaan hassulta sisarusparilta mun mielestä.

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25289141:
kivoja ehdotuksia on tullut, mutta odotan yhä ahaa-elämystä.. siis sitä salamaniskua, kun tietää että "tämä se on!!" jep, miehän varoitin..

Mut nyt kun kaikki nimet jää pyörii mieleen, ni ehkä se ahaa-elämys tulee unessa. Ehkä... :)

pojalle on nyt sitten nimi keksitty, mutta tytölle pitää vielä miettiä.. kyllä mie kadehdin teitä, joden ei tarvitse hylätä kivoja nimiä yhden kirjaimen takia!!! :ashamed: mies sanoo, ettei sillä ole väliä mutta olisipa kivaa selitellä loppuelämänsä ihmisille ettei nuorempi tyttäreni ole "Pihva" vaan Pihla...

Appe
Mikko
Joona
Eeva
Kerttu
Nella
Neea
Nitta
Minja
Milla
Mirk(k)a
Meeri
Suoma
Fanni
Helmi
Frida
Fiia
Viola
Viivi
Anneli

Sori, en lukenut tarkasti ehtoja, mutta jokin näistä...? :)

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25282195:
ärsyttää, kun miehen mielestä Minttu, Usva & Taika ovat " outoja ja rumia"
|O Tinkakaan ei kelpaa, kun tulee kuulemma tinkaaminen mieleen... :headwall:

:D Ne on minun koiran nimet(osa jo edesmenneitä). Mutta toisaalta, eipä se haittaa.
Tuttavani lapsella ja heidän naapurin koiralla on myös samat nimi. Huvittavaa :D

Yhteistyössä