hääpuku virosta,juhlamekkoja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaja

Vieras
Ollaan menossa siis Viroon ja ajattelin josko sieltä löytys mulle hääpuku.En halua perinteistä valkoista vaan viininpunaisen,eli varmaan pitää suunnistaa johonkin juhla-asuliikkeeseen...kysynkin nyt siis että osaako kukaan sanoo mistä sieltä löytys sellaisia liikkeitä.Yövytään Viruhotellissa joten aika läheltä siitä olis hyvä jos olis...
Kiitos jos joku osaa neuvoo
 
sampo pankin vastapäätä,aika lähellä satamaa.en muista enää minkä niminen,se on se sama liike joka aiemmin oli rottermannin 3 kerroksessa,siellä on yksilöitä ja kaikenvärisiä.itse ostin 3 osaisen puvun sieltä.
 
Ai niin Milla,muistatko paljonko pukusi siellä maksoi?Ei sulla olis kuvaa laittaa siitä?Vaikka sähköpostiin jos et halua täällä kaiken kansan nähtäväksi sitä laittaa
 

Yhteistyössä