Hääpäivä-galluppia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lex
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
ei mitenkään. ollaan oltu naimisissa tänä vuonna 2v. juhlitaan sitten kun 10v tulee täyteen.

Siis kirjaimellisesti ette sanallakaan mainitse asiasta vai oletteko vain sopineet että ette juhli/lahjo?

Mä yleensä teen hyvää ruokaa tai sitten mennään syömään(no on kai kerran oltu :D) Mies tuo kukkia jos muistaa ja lahjat ostetaan jos on rahatilanne hyvä.

Jos on mahdollista niin käydään kahdestaan syömässä. Ei välttämättä hääpäivänä mut lähiaikoina silloin.
Ei meillä sitä mitenkään erityisemmin muistella. Meillä on kahden lapsen ja miehen synttärit siinä melkein samaan aikaan,et ei mitään kakkujakaan sen takia tehdä.

Miten milloinkin. Yleisemmin olemme tainneet käydä jossain ulkona syömässä, mutta päiviä on vuosien saatossa huomioitu monella tapaa: kakuilla, kukilla, hyvällä ruoalla kotona, ihan pelkillä toivotuksilla ja halauksilla joskus, mutta romanttisin hääpäivämuisto mulla on siitä, kun kävimme isännän kanssa soutelemassa. Meri oli täysin tyyni, aurinko laski ja veneessä vain me kaksi.... :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
ei mitenkään. ollaan oltu naimisissa tänä vuonna 2v. juhlitaan sitten kun 10v tulee täyteen.

Siis kirjaimellisesti ette sanallakaan mainitse asiasta vai oletteko vain sopineet että ette juhli/lahjo?

no tähän asti ei olla edes muistanu sitä päivää. :D
jos muistaa niin ollaan silleen että oho..vuosipäivä. no onnea sitten. :D

Ollaan oltu 5v naimisissa ja kertaakaan ei oo kumpikaan varsinaisena päivän muistanut =( Kerran on käyty myöhässä syömässä ulkona,muuten vaan todettu muutaman päivän päästä,että jahas,hääpäiväkin oli sitten viimeviikolla... ;)

ollaan oltu 13vuotta tänä vuonna naimisissa, joten monelaista mahtuu joukkoon =) yleensä kukkia, hyvää ruokaa, kotona tai ravintolassa, teatteria tai elokuvaa, hotellia tai mökkeilyä, mutta jotain kivaa kaksin tai perheen kesken =) 5vuotispäivää juhlittiin kreikassa ja 10vuotispäivää tanskassa =)

AINA muistetaan ja juhlistetaan jotenkin esim. käydään ulkona syömässä! Ihmisen elämässä on kuitenkin niin vähän juhlia, että ainakin hääpäivä pitää muistaa... Usein hääpäivän aikoihin pyrimme myös järjestämään pikkureissun ilman lapsia...

Olemme aina muistaneet haapaivamme jollain lailla, valilla vahan vaatimattomin ja valilla vahan turhan prameillen. Toissavuonna menimme omalla veneelle Bengtskarin majakalle yoksi. Mies ja mun vanhemmat olivat mun selan takana hoitaneet jarjestelyn. Viime vuonna olimme ihan omalla mokilla perheen kera. Tana vuonna tulee tayteen 20 v ja olemme miettimassa vaihtoehtoja . Jonnekin reissuun haluaisi lahtea kahdestaan, ihan jonnekin hirvean kauas. Machu Picchu tai Australia houkuttelisi. Machu Picchu vie voiton silla siella emme ole kayneet.

Yhteistyössä