Haamuviiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jänskääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jänskääjä

Vieras
menkat päivän myöhässä, tein testin ja haamu tuli... ihan outo tunne,oli pakko soittaa mutsille heti et tällane mahdollisuus on olemassa. se alkoi itkemään onnesta, (mun porukat jos jotku on sitä mieltä et lapsi on lahja, mua tehtailtiin 6 vuotta) mut käski pitää pään kylmänä ja odottaa pari päivää ja tekee sit testin uusiks.

on kyllä ihan mieletön olo.

aurinkokin paistaa.

:hug: Onnea ihan älyttömästi!!

Itse täällä odottelen menkkoja alkavaksi huomenna. On sellainen olo, että ne alkaa. Vatsaan sattuu ja alamahaanipistelee ja kouristaa. :( Mutta en luovu toivosta. Yritetty ollaan 1,5 vuotta ja tutkimukset aloitettu.

Ihanaa, että vanhempasi suhtautuu noin positiivisesti. Kun täältä saa lukea kaikenlaista. Ja se on totta lapsi on lahja!

Lähetän paljon tarrasukkia pienokaisellesi.

meidän porukat on kyllä aivan ihania, haluan olla omalle
mussulleni samanlainen tuki ja turva kuin omat vanhempani
ovat minulle olleet.

avokki oli kanssa ihan onnesta sekaisin, soitti juuri vanhemmilleen...
pisti kaiuttimen päälle ja sieltä tuli kans naurua ja nyyhkytystä, eli
sielläkin otettiin uutinen hyvin vastaan!

mutta muille ei vielä kerrota kun ollaan vasta niin alkutekijöissä,
eli mitä tahansa voi tapahtua... toivotaan parasta! :heart:

mullaki tuli 3 vko sitten testiin NIIN haaleenvaalee viiva etten tulkinnut sitä raskaudeksi ja nakkasin roskiin. sitten alkoikin seuraavana yönä kuukautiset ja itku tuli (pettymys vaivasi...) mutta menkat olivatkin ihan ihme tuhruvuotoa ja sitten menin tk:een testaamaan ja selkeä plussa! eka neuvola torstaina :)

apteekin testit näytti vaan sitä haamua, verikoetuloksista sitten vasta selvisi että kyllä sitä ollaan pieniin päin! :) ihan onnesta soikeena täällä koko porukka. kaverit käyny vaan virtana onnittelemassa, kaikki toivat mukanaan tutin ja tarrasukat :D