Haamuviiva näkyi ihan vähäisen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitämitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitämitä

Vieras
Eli tein äsken r-testin ja siihen testi ikkunaan tuli sellainen haamuviiva,ei ollut väriä vielä kunnolla mutta kyllä sen erotti kuitenkin kun tarkkaa katsoi,eli olenko raskaana??Mulla on ollut 26.päivästä lähtien sellaista niukkaa "kuukautis" vuotoa,ei ole kipuja eikä ole runsaat,eilen oli lämpö 37,2 ja kuvottava olo on ollut jo pitemmän aikaan,26.päivä tuli sellainen pieni tipallinen rusehtavaa limaista vuotoa ja loppui siihen,sitten tuli vähän enemmän mutta niukasti ja 28.päivä muuttui punertavaksi ja on ollut siitä asti tähän päivään punertavaa,onko normaalia?? Mulla yks keskenmeno on takana ja se oli tammikuussa.

en pysty ottamaan kuvaa kun on todella huono kamera ja siitä ei saa selvää kun on niin haalea,yritin ottaa kuvan että olisin laittanut sen mutta ei onnistunut,epäselvä. :( noh parin päivän päästä teen uuden ja kokeilen jos silloin on edes tummempi viiva ja jos on niin otan kuvan tai ainakin yritän..Paska puhelin ja digikamerastakin loppunu akku.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla tuli just tollasta vuotoa ja r-testi näytti plussaa :) Mut ainahan toi ei sitä tarkoita...Mut peukut pystyyn :)

niin,no ajattelin odottaa siihen perjantaihin ja teen uudestaan sitten testin ja katsotaan mitä se silloin näyttää,mulla oli viimekuussa kemiallinen raskaus.

Yhteistyössä