Tein pari päivää sitten raskaustestin, joka näytti haalean haaleaa plussaa. Viiva ei näkynyt heti, vaan ilmestyi joku +3 min myöhemmin.
Olen kai siis aika alussa raskaana. :O Kuukautiset on olleet viimeksi joulukuun 2, 1½ kk sitten. Pari testiä olen kerennyt tekemään, ja ne on näyttäneet negaa. Imetyksen takia kai ovat menkat jääneet kerran välistä.
Pari päivää sitten tuli ministi rusehtavaa vuotoa paperiin pyyhkiessä.
Oletan olevani raskaana, mutta olo on epävarma. Olenkohan sittenkään raskaana? Kuinka pitkällä? Nämä siis retorisia kysymyksiä =)
Ei kai ihmeemmin oireita. Väsymystä, ruokahalun lisääntymistä (onkohan se edes raskausoire ehkä palelua.
Pää on kyllä jumissa tästä mahdollisesta vauveliinin tulosta.
Olisi kiva jos kommentoisitte.
Suvi
Olen kai siis aika alussa raskaana. :O Kuukautiset on olleet viimeksi joulukuun 2, 1½ kk sitten. Pari testiä olen kerennyt tekemään, ja ne on näyttäneet negaa. Imetyksen takia kai ovat menkat jääneet kerran välistä.
Pari päivää sitten tuli ministi rusehtavaa vuotoa paperiin pyyhkiessä.
Oletan olevani raskaana, mutta olo on epävarma. Olenkohan sittenkään raskaana? Kuinka pitkällä? Nämä siis retorisia kysymyksiä =)
Ei kai ihmeemmin oireita. Väsymystä, ruokahalun lisääntymistä (onkohan se edes raskausoire ehkä palelua.
Pää on kyllä jumissa tästä mahdollisesta vauveliinin tulosta.
Olisi kiva jos kommentoisitte.
Suvi