Haamuplussa Pregent stickillä

Tein pari päivää sitten raskaustestin, joka näytti haalean haaleaa plussaa. Viiva ei näkynyt heti, vaan ilmestyi joku +3 min myöhemmin.
Olen kai siis aika alussa raskaana. :O Kuukautiset on olleet viimeksi joulukuun 2, 1½ kk sitten. Pari testiä olen kerennyt tekemään, ja ne on näyttäneet negaa. Imetyksen takia kai ovat menkat jääneet kerran välistä.
Pari päivää sitten tuli ministi rusehtavaa vuotoa paperiin pyyhkiessä.
Oletan olevani raskaana, mutta olo on epävarma. Olenkohan sittenkään raskaana? Kuinka pitkällä? Nämä siis retorisia kysymyksiä =)
Ei kai ihmeemmin oireita. Väsymystä, ruokahalun lisääntymistä (onkohan se edes raskausoire ;) ehkä palelua.
Pää on kyllä jumissa tästä mahdollisesta vauveliinin tulosta.
Olisi kiva jos kommentoisitte.
Suvi
 
Nyt vois olla hyvä aika kipaista kauppaan/apteekkiin ostamaan uus testi jos oot pari päivää sitte tehny viimeks. Kivasti pitäis olla jo hormonitasot vähän nousseet. :) Pitäis näkyä selvempi tulos!
Monillahan on alkuraskaudessa tollasta veristä tuhruvuotoa mutta se ei yleensä ole vaarallista. Joillekinhan tulee myös "menkat" normaaliin aikaan.
Kuinka nopeasti siinä raskaustestissä se tulos piti lukea? Tarkoititko että ilmestyi haamu siis ihan testiajan puitteissa? Sitten varmastikin olet raskaana :)
 
Hei!

Minä tein tänään rfsu:n testin ja sain haalean viivan. KP 30 ja kierto n. 35 päivää. Tein testin
siis etukäteen, kk pitäisi alkaa n. viikon päästä. Voikohan tulokseen luottaa? Testin tein, koska
lääkäri määräsi minulle tulehduskipulääkkeen jossa sanotaan ettei sitä saa käyttää raskaana
ollessa..
 
Hei! Kannattaa käydä tosiaan labrassa mittauttamassa HCG niin tietää missä mennään.. Itselläni oli haamuplussa ja ruskeaa vuotoa, joka paljastui kohdunulkoiseksi. Tosin tämä oli lapsettomuushoidoissa, enkä nyt halua mitenkään pelotella, mahdollisuus on n. 2% luokkaa. Vuotoja tulee normaaleissakin raskauksissa, että suurella todennäköisyydellä ei hätää.
 
Sinna78 - jos testiviiva punertava ja tulkistit sen testiajalla - olet raskaana.:):heart:

Sumppa83
- viimeisten menkkojen mukaan, olisit raskaan JO 7+2(laskin 30vrk kiertopäivällä)
..t o s i n..eihän sitä tarkaan tiedä, milloin hedelmöitys tapahtunut(myöhäinen ovis)..kuitenhin rv 6+0 vähintään.

Hieman olettaisi tuon testin jo olevan tummempi..
Kysypä neuvolasta, pääsisitkö alkuraskauden ultraan!:wave:
((muoks)) kävitkin tänään labrassa..saitko jo vastauksen?
 
Viimeksi muokattu:
En käynyt labrassa, mutta pyysin miestä tuomaan testin. Toi saman merkin liuskatestin, tosi kökön, mutta tuloksesta ei ole enää epäselvyyttä:

katso liitettä 14858

Siellä on vauvan alku, tätä tunnetta ei voi sanoin kuvailla :O
Kysynpä vielä, että milhin keskusteluryhmään kannattaisi liittyä? Kolme lasta ennestään, 6, 4 ja 2-vuotiaat
 

Yhteistyössä