Haamujen haamu??

  • Viestiketjun aloittaja Hömelö!
  • Ensimmäinen viesti
Hömelö!
Voi hitsi taas tällaista! Kp 29/jotain menossa ja olen jo 4 r-testiä tehnyt ja yks odottaa vielä huomista.. tunti sitten sain sellaisen haamujen haamun tai viivanpaikka mikälie.. ei ikinä ennen ole tullut kuitenkaan sellaista. Kuvaa kun koitin ottaa niin eihän se siinä edes näy:( Nyt kauhee odotus et pääsee huomenna aamupissasta testin tekemään!!!

Tunnin jälkeen kuvattuna:

http://www.jakoon.fi/w/3050956456
 
raskaanako
mulaa haamujen haamu osoittautui lopulta haaleaksi plussaksi (neljännellä testillä+verikokeella), ,mutta lopulta tuli keskenmeno ja epäilenkin ettei alkuunkaan lähtenyt kehittymään oikein =(
 
ap..
Aijaata en saa toimimaan ja toi oli eka kuvanjako ohjelma minkä löysin.. noh huomiseen pitää jännäillä!!

En mäkään siinä juur mitään nää mut testissä se oli "selkeempi".. no joo huomista aamupissiä ootellessa =D Joo ja se missä siis näkyy jotain on tunnin päästä otettu kuva..
 
Kyllä mä ekassa haamun näen. =) Sain itse aikoinani kuopuksesta ihan samanlaisen justjust näkyvän haamun suurinpiirtein noilla kp:llä, eikä siis näkynyt testiajan puitteissa. Siitä se sitten lähti vahvistumaan ja parin päivän päästä testiin tuli ihan kunnon plussa-toivotaan parasta!
 

Yhteistyössä