haamuista testeissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peikko

Uusi jäsen
28.08.2004
19
0
1
Moi! Ootteko saanu aconin herkimmällä haamuja? Mitä ne on tarkottanu, viivanpaikkaa vai plussaa?

Mulla nyt kahtena päivänä peräkkäin haamu testissä, enemmän kyllä harmaa kuin punainen... :o

Itselläni on kokemusta acon10 viivanpaikasta ja haamusta. Viivanpaikka oli siis väritön, hiuksenhieno VIIVANPAIKKA ja ilmestyi aikalailla testiajan jo umpeuduttua. Haamu erosi tästä viivanpaikasta siinä että se oli nimenomaan testiviivan LEVYINEN, vähän kuin painauma, se ilmestyi testiajan puitteissa ja eka kerralla kun EPÄILIN sen epäilin että näkemäni vois todella olla haamu, eikä mielikuvitusta, niin se oli toiselta laidalta hiukan punertavakin. Eka kerran kun tämän haamun näin, niin epäilin aiemmin näkemieni viivanpaikkojen takia sitä niin paljon etten edes miehelleni siitä maininnut mitään, seuraavana päivänä haamu olikin jo selkeämpi, nyt menossa 14+6 :heart:
Moni sanoo ettei viivanpaikkaa ole mutta kyllä minä sen olen aconissa nähnyt, samoin apteekinomassa, kyseessä todella on ollut vain paikka mihin viiva tulisi jos olis tullakseen, olen myös testannut puhtaita negoja.
+Onnea

Painovirhepaholaisia näköjään tunki viestiini :ashamed: , sori. Mutta, testaa vaikka huomenna uusiksi, haamun pitäisi sitten jo olla selkeämpi. Huomasin että kun kahtena päivänä seurasin että vahvistuuko haamu, niin toisena päivänä se oli melkeinpä himmeämpi kuin edellisenä(ehkä pissikin oli laimeampaa), sitten kolmantena vasta vahvistui selkeästi. Ehkä tämä johtuu siitä kun sanotaan että hormoonimäärä tuplaantuis joka toinen pvä, en tiedä, mut toivotaan parasta =)

Kiitos vastauksesta!
Kolmen vuoden yrityksen jälkeen ois ihan uskomatonta jos se olis plussa... Haamu oli kyllä just viivan levynen. Mut en uskalla nostaa mitää odotuksia, tippuu muuten liian korkeelta...
Testailen silti huomenna uusiks :o

Tosi tosi hailee haamu vielä parinpäivän päästä tosta kunnon haamusta. Ja pari ihan puhdasta negaa. Mut täti antaa oottaa itteää, yleensä alkaa jo terokuurin viimesenä päivänä. Nyt siitä jo pari päivää "myöhässä".
En ymmärrä. :(

Kiitos odottamaton kannustuksesta!
Nyt kävi kuiteski niin että täti tuli muutaman päivän myöhässä.
Mulla on säilössä se haamutesti ja ihmettelen kyllä suuresti kun siinä näkyy ihan selvä viiva, vaaleanpunainen, vaan ihan haalea. Tuli mieleen et oisko siellä alkio yrittäny kiinnittyä, voisko siitä johtua toi haamu?
Onks kellää kokemusta semmosesta tai tietoa?
Menkat nyt tosi runsaat normaaliin verrattuna. Ja kipeemmät.

Yhteistyössä