Ei oo todellista...

Tänään mä tein aamupissasta Aconin jonku puikkotestin, jossa se hormonitunnistushässäkkä on sen 25. Ja mä sain siihen KAKSI SELKEÄÄ VIIVAA!!!! Testiviiva on haaleampi kuin kontrolli, mutta hieno punainen viiva silti!!!!!! =) Eli mun haamujeni haamu muutti muotoaan ihan kunnon plussaksi :)

Kävin siis viime maanantaina siinä veritestissä, mutta hcg arvo oli vain 8,5. Mutta jälkeenpäin järjellä ajatellen, jos multa samana päivänä otetaan verikoe kuin pitäisi menkat alkaa, niin eipä sen paljo suurempi voi vielä odottaa ollakkaan!

Mutta nyt tässä siis taidetaan tosiaan neljättä odottaa... :p Aika villiä!

Kamalasti kyllä pelottaa, että jos onkin tuulimuna / kohdunulkoinen. Toisena hetkenä mä olen varma, että meille tulee kaksoset (en tiedä miksi, mutta se tunne on aika vahvana) ja toisena hetkenä olen varma, että mitään sikiöö ei olekaan, vain pelkkä tuulimuna... Mutta sitähän ei saa tietää vasta kuin viikkojen päästä.... :headwall:

Tämä päivä taitaa mennä tässä ihmetellessä, kovin tekisi jo mieli isommille lapsille kertoa, mutta pakko kai se on malttaa mielensä vielä hetken.

Niin ja mitään sen suurempia oireita mulla ei tosiaankaan ole. Alavatsaa koskee samoin kuin ennen menkkoja, lämmöt on reilussa 37:ssä, nälkä on usein ja joskus saattaa ällöttää. Iltaisin menee kylmiä väreitä, mutta siinäpä ne kaikessa komeudessaan on ne oireet. Ehtiihän niitä vielä tulla, tai sitten ei.... Kaksi kolmesta aiemmasta raskaudesta on ollut lähes oireettomia, joten toivossa on hyvä elää!!!!

Mä olen niin onnellisen peloissani!!! :heart:

Sekavaa tekstiä, koittakaa saada selvää :D
 

Yhteistyössä