haamuilijat- millaisen haamun olette testiin saaneet? apuja kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
ensiksi tulee mieleen, voiko haamu näyttää koskaan väärin? eli että ei olisi raskaana ja silti haamuilee testi.
entä miten pian haamusta sait kunnon plussan ja missä kohdin kiertoa tämän haamun sait?

täällä aamulla sain epämääräisen haamun itselleni ja nyt ajatukset kaukana jossain, epätoivoa vaikka silti toivoa yllä pidän.
tein siis clearblue testillä, johon plussan kohtaan tulee plusmerkki. testin alussa alkoi piirtyä plussan pystyviivaa joistain kohdin, mutta sitten vähän niin kuin vähisi- jäi jokin yksitäinen kohta/piste jäljelle siihen kohtaan johon olisi plusviiva pitänyt tulla.
onko tää nyt kuset.usta eli testi näytää väärin. vai onko toivoa saada vielä vahvempi plussa tämän jälkeen.
hit.to kun sitä niin innostuu tuollaisesta vaikka nyt vielä epävarmempi olo vaan :ashamed:
tänään kp 26/28-30 joten onhan tässä aikaa tulla plussa vielä, kuten täti myös :/

nyt haamuilijoilta kaipaan pikaisesti vinkkejä ja omia kokemuksia, kiitos :wave: :flower:

Heippa!
Suosittelen tekemään Aconin early kasettitestin tai sitten ihan apteekin raskaustestin. Itse saanut Clearbluella epämääräisiä haamuja jotka eivät kuitenkaan ole tarkoittaneet mitään. Mulla tuli usein hyvin ohuen ohut pystysuoraviiva. Tee jompi kumpi noista testeistä, on luotettavampia. Pidän peukkuja sulle että olisit raskaana =)

apteekin omalla mä sain haamun kp28/28 ja mun käsityksen mukaan testiin ei pitäs tulla yhtään mitään jos ei oo raskaana. eli plussa se on haamukin. mulla haamu vahvistu ihan tummaks noin vkon sisään, tai siis sillon tein vielä huvikseen testin, varmaan ois ollu jo aiemminki tummempi. sulla kp:t vielä aika vähissä et jos testaat parin pvän päästä uudelleen ni varmaan sitte jotain näkyy =) plussatuulia :whistle: ilmottele heti sitte, laita vaikka yytä, ois ihana saada sut tonne helmiin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Misse81:
Heippa!
Suosittelen tekemään Aconin early kasettitestin tai sitten ihan apteekin raskaustestin. Itse saanut Clearbluella epämääräisiä haamuja jotka eivät kuitenkaan ole tarkoittaneet mitään. Mulla tuli usein hyvin ohuen ohut pystysuoraviiva. Tee jompi kumpi noista testeistä, on luotettavampia. Pidän peukkuja sulle että olisit raskaana =)

odotan nyt pari päivää. mä kanssa kuullut noista clearin testeistä vähän kaikkea. joten taidan ostaa jonkun muun seuraavaksi..
olisi kurjaa jos se testi olisi ihan feikki ja antaa haamuja vaikka ei olekaan :ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
apteekin omalla mä sain haamun kp28/28 ja mun käsityksen mukaan testiin ei pitäs tulla yhtään mitään jos ei oo raskaana. eli plussa se on haamukin. mulla haamu vahvistu ihan tummaks noin vkon sisään, tai siis sillon tein vielä huvikseen testin, varmaan ois ollu jo aiemminki tummempi. sulla kp:t vielä aika vähissä et jos testaat parin pvän päästä uudelleen ni varmaan sitte jotain näkyy =) plussatuulia :whistle: ilmottele heti sitte, laita vaikka yytä, ois ihana saada sut tonne helmiin =)

kiitos. ilmoittelen vrmasti ;) :whistle: B)
taidan ostaa apteekin oman seuraavaksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:

kiitos. ilmoittelen vrmasti ;) :whistle: B)
taidan ostaa apteekin oman seuraavaksi :D

db :D

Moikka,
mä testailin myös tuolla Clearbluella jotain epämääräisiä pisteitä pystyviivaan ja tarkoitti siis negaa, valitettavasti. Nyt myöhemmin tein ihan oikean plussan Clearbluella ja se viiva ei muodostu mistään pisteistä vaan on ihan yhtenäinen, tasainen viiva, siis periaatteessa täysin erilainen kuin se vaakaviiva.... Jos ymmärrät mitä yritän selittää =)

Joten testailehan uudestaan myöhemmin!

Moi Pulttis!

Mä kans just raivosin tuolla kevätvauva pinossa et testasin maanantaina kp27/29 selkeen haamun oli joku testi apteekista en muista nimee ja nyt tänä aamuna testasin uudestaa jollain apteekin testillä ja haamu oli paljon heikompi...
Mä en tajuu!!!

Minä sain ensin n. kp 24/26 Apteekin omalla testillä roskishaamun (n. 30min sisään tuli) ja sitten kp 28/26 Vilja-testillä haamun, ihan oikeen ajan puitteissa =)

En enää sitten sen jälkeen testannutkaan varmistuksia. Luotan siihen haamuun =) Ja menkkojakaan ei oo kuukauteen kohta 2 kuukauteen tullu, et eiköhän se (viimeks 1.5) ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hannipupu:
Moi Pulttis!

Mä kans just raivosin tuolla kevätvauva pinossa et testasin maanantaina kp27/29 selkeen haamun oli joku testi apteekista en muista nimee ja nyt tänä aamuna testasin uudestaa jollain apteekin testillä ja haamu oli paljon heikompi...
Mä en tajuu!!!
Mulla tuli tästä viimeisimmästä raskaudesta ensiksi haamu, seuraavana päivänä testasin uudestaan ja haamu oli vielä haaleampi

:/
Olin jo varma etten olisikaan raskaana kunnes sain sitten kunnon plussan sinä päivänä kun menkat olisi pitäny alkaa, nyt menossa viikot 19+1 :D

Alkuperäinen kirjoittaja katjuza:
Alkuperäinen kirjoittaja Hannipupu:
Moi Pulttis!

Mä en tajuu!!!
Mulla tuli tästä viimeisimmästä raskaudesta ensiksi haamu, seuraavana päivänä testasin uudestaan ja haamu oli vielä haaleampi

:/
Olin jo varma etten olisikaan raskaana kunnes sain sitten kunnon plussan sinä päivänä kun menkat olisi pitäny alkaa, nyt menossa viikot 19+1 :D

eli vielä toivoa on :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi79:
Moikka,
mä testailin myös tuolla Clearbluella jotain epämääräisiä pisteitä pystyviivaan ja tarkoitti siis negaa, valitettavasti. Joten testailehan uudestaan myöhemmin!

juuri kuvailemaasi pistejussuja sain sitten kun se haamu oli vähän kuin hävinnyt. jäi siis pisteitä vaan siihen.. :o
voi rähmä. nyt vaan odotellaan jompaa kumpaa :ashamed:

Vaikka ostat minkä testin, parasta on tehdä testi vasta sen jälkeen, kun tädin olisi jo pitänyt vierailla ;)
Monen monta raskautta alkaa, ja päättyy ennen kierron loppua. Siksi siis näitä haamuja, ja vaalenevia haamuja - ja lopulta menkat :/
Malttia, siskot, malttia :hug:

Mulla taas iski aconin kasettitesti epämääräistä haamua (menkat jo myöhässä oli) mutta clearbluella sain sitten selkeän plussan. Aconista olen kuullut paljon negatiivisia kokemuksia, kun taas clearbluesta pelkästään positiivisia.

Mutta.. kyllähän se kannattaisi ihan suosiolla odotella että ne menkat on ensin myöhässä, ennenku alkaa testailee. Omaan nilkkaanhan se vaan kolahtaa.

Mulla tullut sellaisia haamujen haamuja ikävä kyllä vain tapauksissa joissa menkat saapuneet vähän myöhässä. Lääkrit sanovat, että kyseessä silloin ns kemiallinen raskaus eli hedelmöittyminen on tapahtunut ja munasolu on koskettanut kohdun seinämää. Saa aikaan hormonin hienoisen erittämisen ennen menkkoja tällöin.

Toivottavasti saisit sen VAHVAN plussan, pidän peukkuja!!!

Muoks... Testasin tästä masukista muuten ihan alussa haamun tapaiset prismasta ostetuilla testeillä(tuplapakkaus) ja sain vahvan varmistuksen predictorilla, se oli todellakin VAHVA!! Ei kerennyt edes neste kunnolla läpi kun iski silmiin kuin neonvalo yön pimeydessä!

testiin.Siihen ei tuu viivan paikkoja ja sillä oon saanu uskottavat tulokset.Nytkin testasin maanantaina plussan ja silloin oli rv 3+6. Oli himmee haamu,mutta koska se kuitenkin erottui niin se riitti mulle uskomaan että raskaana ollaan jälleen :)

Mä sain n. tunnin tuijottelun jälkeen sellaisen viivan, että näin sen vain otsalampulla, ja silti en tiennyt kuvittelenko. :laugh:

Seuraavana päivänä olikin sit jo ihan sellainen ettei tarvinnut kuvitella. Apteekin omalla minäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nöyhtänapa:
Mä sain n. tunnin tuijottelun jälkeen sellaisen viivan, että näin sen vain otsalampulla, ja silti en tiennyt kuvittelenko. :laugh:

Seuraavana päivänä olikin sit jo ihan sellainen ettei tarvinnut kuvitella. Apteekin omalla minäkin.

eli huomenna ostan apteekinoman ja teen sen vasta sinä päivänä kun pitäisi menkkojen alkaa eli pe tai su :whistle:

Pistänpä lusikkani minäkin :D Eli apteekin oma on luotettava, mutta se ei ole kovin herkkä, joten itse en ole siihen viitsinyt investoida ennen kuin menkat on ollu kunnolla myöhässä! Itse ihastuin tässä Aconin herkkään kasettitestiin - se on myös selkeä ja tosiaan siis herkkä :wave:

Plussaonnea =)

Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:
Pistänpä lusikkani minäkin :D Eli apteekin oma on luotettava, mutta se ei ole kovin herkkä, joten itse en ole siihen viitsinyt investoida ennen kuin menkat on ollu kunnolla myöhässä! Itse ihastuin tässä Aconin herkkään kasettitestiin - se on myös selkeä ja tosiaan siis herkkä :wave:

Plussaonnea =)
ja maksaa varmaan ihan hyvin.. :whistle: kun periaatteessa voisi hyvin odottaa, mutta.. tää luonne kun ei anna periksi. hit.tolainen |O
*plussankuvat silmissä* :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:

Plussaonnea =)
ja maksaa varmaan ihan hyvin.. :whistle: kun periaatteessa voisi hyvin odottaa, mutta.. tää luonne kun ei anna periksi. hit.tolainen |O
*plussankuvat silmissä* :heart:

Itseasiassa Aconit on mun ymmärtääkseni paljon halvempia kuin nämä "merkkitestit". Ite olen tilannut netistä n. 4 e riippuen paikasta, sit näin kerran apteekissa ja oli 3 e ja risat. :wave:

Joo tiedän tuon tunteen... eipä ole pitkä aika itselläkään tuosta vaiheesta ;)

stoppis 7+3

Mun oli han pakko vastata, koska itse olen luottanut tuohon clearbluen testiin... Elikkäs tässä raskaudessa testasin kyseisellä testillä kaks kertaa ja aluksi tuli heikko plussa nk. haamuplussa ja muutaman päivän päästä se vahvistui uudessa testissä. Lisäksi edellisessä keskenmenneessä raskaudessani testasin keskenmenon jälkeen clearbluella, koska halusin tietää oliko se nyt varmasti keskenmeno... ( Jotenkin sitä halusi toivoa viimeiseen asti) Ja kyllä silloin ihan selvä nega eli yksi viiva testiin tuli. paljon olen kuullut negatiivista kyseisestä testistä, mutta tämä testi on niin herkkä, etä pystyy varmaan näyttämään nk. kemiallisen raskaudenkin... :( Älä menetä toivoasi... olen käynyt kuitenkin lukemassa edelleen teitin kuulumisia ja oireet kyllä vahvasti viittaisi raskauteen... :) tsemppiä... :hug:

Yhteistyössä