Haamu!!!!!!!!!!

Pongasin tänään aamulla haamun raskaustestistä, tuli siis 5 min sisällä!!!!!!!
Aivan uskomatonta enkä usko todellakaan, että voisin olla raskaana saatikka, että kaikki menisi vieläpä niin, että 9kk:n päästä olisi oma nyytti.
Pahaa pelkään, että Mammaksi-raskauspuikoissa on joku tuotevirhe.
Aion käydä tänään apteekissa ja ostaa jonkun kallimman raskaustestin ja testata huomenna uudestaan.

Onko muilla kokemuksia haamuista tai Mammaksi-r-testeistä???

:p
 
haamuilija myös
Minäkin tein pari viikkoa sitten haamutestejä. Peräti 6 kappaletta, 3.5 vuoden lapsettomuuden jälkeen se oli niin iso shokki, etten meinannut asiaa millään uskoa.
Hain myös kalliimpia ja muka luotettavampia testejä apteekista ja aluksi se sama haamu niihinkin ilmestyi. Parin päivän odottelun jälkeen tuli jo ihan selvä plussa.

:flower: :flower: isosti onnea
 
Onnea molemmille!!! :wave: Itse testasin myös ensimmäiset haamut pp 9 pas:in jälkeen mammaksin liuskatesteillä ja siitä sitten vahvistui. Hyvin on pysynyt vaavi menossa mukana ja alkaapi la:kin häämöttämään! =)
 
Ostin eilen oikein apteekista "kunnon" testin (ja kalliin). Tein tänään aamulla sillä netistä ostetulla ja apteekista ostetulla. Molemmissa kaksi viivaa!!!!!!!
Pakko se on uskoa, vaikka pelkäänkin, että on tuulimuna tai menee kesken.

Eli tärppäs kierrosta, jossa Clomit, Pregnyl ja Luget + inssi , jossa miehen siitiöiden määrä aivan surkea pesun jälkeen. Että näin! ;=)
1,5 vuotta yritystä takana.

:D
 
Haalistunut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 11:46 Taika kirjoitti:
Ostin eilen oikein apteekista "kunnon" testin (ja kalliin). Tein tänään aamulla sillä netistä ostetulla ja apteekista ostetulla. Molemmissa kaksi viivaa!!!!!!!
Pakko se on uskoa, vaikka pelkäänkin, että on tuulimuna tai menee kesken.

Eli tärppäs kierrosta, jossa Clomit, Pregnyl ja Luget + inssi , jossa miehen siitiöiden määrä aivan surkea pesun jälkeen. Että näin! ;=)
1,5 vuotta yritystä takana.

:D
Onneksi olkoot!
Saanko kysyä, miten surkea siitiöiden määrä oli kyseessä? :heart: :flower:
 
Kiitos onnitteluista siskot!! :hug: On ihan epätodellinen olo, enkä tosiaan iloitse kuin niistä plussatikuista. Muusta en edes uskalla iloita, kun olen varma, että menee kesken...suomalaista positiivisuutta parhaimmillaan.

Niin siis miehen sperman tiheys oli ennen pesua ihan ok...eteenpäin liikuvia oli kuitenkin tosi vähän (ja siis se onkin ollu yks syy mikse ole tärpääny + mun ovis ongelmat).
Pesun jälkeen tiheys oli 0.1 milj / ml, kun raja on 1 miljoona!! Että tosi surkeeta!
Niin että voitte kuvitella millaisten sanojen saattamana lekuri teki inssin.."tämä on nyt niin surkeaa, mutta laitan sen nyt ettette ihan pety ja turhaan tulleet tänne...mutta varmistakaa kotona nyt vielä illalla".

Lääkäri jopa väläytti seuraavaksi koeputkihedelmöitykseen lähtemistä, mutta oli samalla mietteliäs kuitenkin, koska kahdessa aikasemmassa inssissä mieheni pesty sperma oli tosi hyvää inssiä varten.
Kysyikin nyt tässä viimeisessä "surkeessa" inssissä, että onko jotain murheita tai stressiä miehellä tai onko mies mm. juonu paljon alkoholia viime aikoina :LOL:
 
Onnea kohtalotovereille!!! :flower:


Itse aloitin haamuilut 5 päivää sitten ja tietysti sitä on täytynyt testata joka aamu... :headwall: Niitä viivoja on niin kiva katsella. :D
Joka päivä viiva on vahvistunut, joten kyllä kai tässä raskaana ollaan, yhtä pessimistisenä toki kuin muutkin, että eihän se vauvanalku siellä pysy. Ihanaa olla näin positiivinen. =)
 
Kiitos! :flower:

Tässä kierrossa oli "vain" Clomifen käytössä.. ennen on ollut sekä Clomifen että Terolut. Ensi kierto oli tarkoitus pitää taukoa lääkärin määräyksestä ja sen jälkeen olisi ollut ensimmäinen IVF. Toivotaan, ettei sinne tarvitse mennä.. Reilun vuoden verran on tätä plussaa odoteltu, eli ei niin kauaa, kuin monet muut, mutta liian monta kertaa silti saanut tuijotella tyhjää ruutua raskaustestissä.


Tarratkaa vauvat nyt lujasti kiinni!!!!!
 
Onnea Empulle paljon minultakin!! :flower:

Tein taas tänään aamulla testin ja nyt viiva oli jo ihan selkeä.
Ollaan julkisella lapsettomuushoidossa ja sieltä pyydetiin ultraan kesäkuun alussa eli rv:lla 7, jotta nähdään kasvaako toukka oikeessa paikassa tms.
Kyllä jännittää, että onko kaikki ok... :\|
 
Hienoa Taika!!!! :flower: Onnea viivan vahvistumisesta!

Itse olin tänä aamuna itsekurin perikuva, enkä testannut. :D
Täytyy huomenna aamulla sitten... Niin kauna varmaan jatkan, kunnes saan tasapaksut viivat testiin. =) Eilen oli kyllä jo ihan kunnolla vahva viiva.

Ollaan Taika aika samassa aikataulussa, mun pitäis myös mennä kesäkuun alussa ultraan. Me ollaan Väestöliitolla hoidossa. Miten pääsisin eroon tästä pelosta, pysyykö vauva mukana ja osaisin nauttia.. ? Nyt ainakin vessaan tulee mentyä aina pienessä paniikkitunnelmassa ja tuota ultra-aikaa en uskaltanut varata... Täytyy ottaa itseään niskasta kiinni.

Onnea jatkoon!!!!
 
Empulle: Mun yks ystäväpariskunta teki lasta kaksi vuotta. Kokivat yhden keskenmenon ennen kuin tärppäsi kunnolla ja siis nyt terve 3v.tyttö heillä.
Tää mun ystävä neuvoi mua (kun siis panikoin myös keskenmenosta ja tuulimunasta täällä jne), että se raskausviikon 7 ultra on aika informoiva kaikilta osin, jos siihen haluaa mennä ja maksaa itse (mulla eri tilanne nyt kun julkisella, niin ei maksa kuin poliklinikkamaksun).
Jos syke kuuluu ja toukka on oikeessa paikassa, niin sitten ollaan samalla viivalla kuin kaikki muutkin odottavat. Keskenmenollehan ei voi mitään, jos sellainen syystä tai toisesta sattuu tapahtumaan. Luonnon karsintaa..niin se on pakko ottaa.
Mutta tää mun ystävä tosiaan sanoi, että sen jälkeen, kun oli siinä ultrassa niin hän päätti alkaa nauttimaan raskaudesta (kuka nauttii kuka ei :LOL: ) ja ottamaan päivä kerrallaan kuten elämässä muutenkin.

Toivotaan, että meillä molemmilla menee kaikki hyvin. Ja jos teillä ei ole kauheaa rahapulaa kaikkien hoitojen ja käyntien jälkeenkään, niin varaa aika ihmeessä Väestöliitolta siihen vkon 7 ultraan.

:heart: Vointeja!!

Kävin muuten perjantaina verikokeissa ja maanantaina selviää, että olenko todella raskaana...tosin...tuskin viisi raskautestiä voi olla ihan väärässä (joo luitte oikein...viisi oli se raja, että silmät uskoi B) )
 
T i i n a
Onnea plussanneille!

Itse tein testin tänään pp9 ja tuli heikko plussa. Takana siis PAS.
Voiko tämä olla totta? on mielessäni. Luinkin ketjussa että yksi tällainen haamuilija on saanut vauvan.
Mutta pelko suuri että mitä jos ei sitä plussaa tule tulevina päivinä...eihän sille voi sitten mitään.
Takana kuitenkin vuosia yritystä. Olihan se onni nähdä kaksi viivaa.
 
Kiitos Taika! :heart:

Niinhän se on, etten voi vaikuttaa tämän raskauden kulkuun.. eilen jo meinasi iskeä paniikki, kun tuli hyvin pientä, mutta rusehtavaa vuotoa. Kirves kaivoon ja niin edelleen.. Mutta ei auta kuin katsella päivä kerrallaan viikolle 7, jos sinne päästään.

Juu, tarkoitus onkin mennä Väestöliitolle ultraan.. Maksaahan se, mutta se on pieni menetys sen rinnalla, mitä uutisia sieltä voi saada. =)

Kaikkea hyvää sinulle!


niin ja lisäyksenä.. 5 tehtyä testiä myös takana.... :D :D :D <br><br>
 
Alkuraskauteen kaiketi kuuluu, että joillakin voi tulla rusehtavaa vuotoa. eikä ole vaarallista. Kyllä tuolla sisuksissa meinaan aikamoista mylläkkää on, joten ei ihme, jos joku pintaverisuoni tai jotkut limakalvot vähän "repeilee".
Itsellä on koko ajan olo, että alkaa menkat. Housuihin lorahtaa lämpimiä lorauksia ja välillä tulee olo, että alkoiko nyt sitten menkat...Mutta ei. Kauheesti vaan tulee valkovuotoa ja pikkuhoususuojaa saa vaihtaa nykyään pari kolme kertaa päivässä.

Huonot olot tulee aaltoina ja varmemmin silloin kun on liikkellä.
Nukun myös tosi huonosti. Liekö jäänitystä tai voiko hCG aiheuttaa jotain häiriötä unirytmissä?

Tsemppiä Emppu!! Meillä tosiaan samoilla linjoilla nää raskaudet (uskomatonta että tämä päivä tuli, että voi puhua raskaudesta...) ja jos kaikki menee ok ja rv7 ultra ok, niin kaiketi meidän olisi fiksua siirtyä tuonne odottavien puolelle fiilistelemään :)
 
Emppu harmailee
Taika.. Oletko jo varannut neuvolan? Millehän viikolle se eka neuvola menee, oliko jossain 8-10?

Mulla ei vielä mitään pahoivointiin liittyvää, tänään yhtäkkiä töissä huippasi aika lailla, täytyi laskea lapsia alas sylistä. (Olen päiväkodissa). Ärsyttäviä on nuo alavatsan "menkkakivut" ja se ihanainen valkovuoto.. nämä yhdessä saa aikaan aina vessaan rynnistämiskohtauksen. Ei onneksi mitään poikkeavaa. Huomenna mulla kai 5+0.. Miten sun viikot? Mulla on hirmu vaikea itse päätellä viikkoja ja päiviä, kun kierto on ollut vähän mitä sattuu. Nuo laskin nyt 30 päivän kierron mukaan.

Ja häpeän myöntää.. olen jo rynnännyt odottajiin. Pakkohan se oli ensimmäisen kerran elämässä. Tiputaan sitten rytinällä jos sikseen tulee. On sieltä kadonnutkin jo muutama keskenmenon saanut. (Tammikuu 2008 pino).

Voimia sinne!!!!
 

Yhteistyössä