Haamu r-testissä ei tummu muttei katoakaan???? (PAS, pp14)

  • Viestiketjun aloittaja EpätoivonPartaalla
  • Ensimmäinen viesti
EpätoivonPartaalla
Hei!

Nyt olisivat kaikki kommentit, kokemukset ja mielipiteet enemmän kuin tervetulleita!!

Siis, mulla takana PAS luonnolliseen kiertoon, virallinen testipäivä huomenna. Nyt siirrosta on 14 päivää ja menossa kp 31 (kierto 29pv). Tein raskaustestin (myönnän, olen yli-innokas testaaja :ashamed: ) pp 10, ja sain hailakan haamun. Esikoisesta testasin muuten selkeän viivan jo pp10, eli siksikin olin näin aikaisin liikkeellä. Noh, testi on nyt tullut uusittua joka aamu, ja edelleen siinä on tismalleen samanlainen, todella hailakka haamu. Ei siis minkäänlaista vahvistumista havaittavissa, mutta ei toisaalta laimenemistakaan. Raskausoireita ei ole, testinä on Clearblue.

Siis mistä ihmeestä voi olla kyse?? Kemiallinen raskaus on varmaan kaikkein loogisin selitys, mutta kai se Hcg silloin laskisi ---> testiviiva haalistuisi? Eihän sitä nyt ole vielä voinut edes ehtiä kovin paljon muodostua. Voisiko olla kohdunulkoinen? Tuulimuna ei kai tule kyseeseen kun alkio on kuitenkin klinikalla lähtenyt normaalisti jakautumaan?

Olisin tosi kiitollinen avusta!
 
EpätoivonPartaalla
Hei,

kiitos sinulle vastauksesta! Ja ikävä juttu tuo sinun taannoinen tuulimuna. Lueskelin nyt aiheesta ja olen aiemmin käsittänyt homman väärin, kyllähän se ihan mahdollinen on alkionsiirroissakin. Näkyvät olevan vielä aika yleisiäkin.

Mulle tuli samanlainen hailakka haamu taas tikkuun. Maanantaina soittelen klinikalle ja pääsen varmaan verikokeeseen, niin selviää mistä ihmeestä on kyse.

Hyvää viikonloppua sulle!
 
Sama homma
En halua masentaa, mutta itselläni kävi juuri noin ICSI:n jälkeen äskettäin. Kolmena peräkkäisenä päivänä tikkuun yhtä haaleat viivat, viikon päästä varmistustesti kotona olikin jo nega (tai haalea haamu). hCG-arvo verikokeessa 62 ja muutaman päivän päästä alkoi vuoto :(

Toivon sinulle parempaa onnea!
 
Eri homma
Itse testasin haamut pp9, pp11 ja pp12 ACON10:llä, joka on markkinoiden herkin testi. pp12 haamun jälkeen menin samana päivänä verikokeeseen ja hCG oli 145 =)

Käy otattamassa verikoe, niin saa mielenrauhan :)
 
Mulla menossa pp. 13 ja taisin saada haalean viivan tänä aamuna.. :\| .
Hyvä ja kiitos kaikille kommenteista ja maan pinnalle laskemisesta, minunkin puolestani. Oikea testipäivä on vasta maanantaina( siis verikoe) ja olen aikalailla tulisilla hiilillä... Hitsi kun ei saa pidettyä hermojaan kurissa ja odotettua verikoetta, noista itsetestauksista liian aikaisin sekoaa vaan entisestään..
PS. viimeksi kun tulin raskaaksi PAS:issa sain plussan jo pp 13:sta. Poika on nyt neljä. :heart:
 

Yhteistyössä