Häämatkalle kotimaassa, minne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsio

Vieras
Minne voisi lähteä pariksi päiväksi ihan täällä koto suomessa? Mahdollisesti vois olla kylpylä, mutta mikä kylpylä? Ois kiva jos siihen vois yhdistää jotain muuta vaikka komeissa maisemissa ulkoilua.
Kaikki vinkit ovat tervetulleita. Kiitos :)

tohon nurmekseen vois sitten yhdistää kolin, niin jo vot! tai sitten itse susirajan immeisenä lähtisin jonnekkin länsirannikolle vaikka naantaliin, kalajoelle, vaasaan tai vaikka ouluun!

tuonne Kalajoen uuteen kylpylähotelliin menisin mieluusti itsekin; olen päässyt näkemään huoneita erään esittelyn yhteydessä ja huoneista on sellaiset maisemat ettei paremmasta
väliä
http://www.hiekkasarkat.fi/hotelli/majoitushinnasto/

Mulla ei ole kokemusta kunnon kylpylälomista mutta jos on tarkoitus lähteä ilman lapsia niin kyselisin varmaan mikä ois sellanen ei-lapsiperhepaikka, vaan missä ois liukumäkien sijaan panostettu enemmän joihinkin ihaniin hoitoihin jne. Joissain kylpylöissä on jotain juhlapaketteja joihin kuuluu hoitoja ja lasien kilistelyä kaksin poreammeessa jne, ehkä jostain matkatoimistoistakin vois kysellä tällasista ja sit kuitenkin itse varata ne matkat netin kautta..

Toi Naantali on kyllä hienopaikka. ja oikeasti tuntuu että olisi vähän kuin ulkomailla paratiisissa. ja siellä ei ole liukumäkiä niin ei ole niin paljon lapsia vaikak tosin niitäkin varmasti on.

Yhteistyössä