Haalea positiivinen

  • Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti
raskaana
Viikot 5+3 ja testi näyttää haaleaa viivaa. Onko teillä keskenmenon saaneiden joukossa kokemusta, että onko testiviiva näyttänyt haaleaa jos sitten mennyt kesken? inulla takana kolme onnistunutta raskautta ja yksi km. En muista näistä testeistä mitä ovat näytäneet. Pelottaa vaan, että taas menee kesken...
 
Feeniks
ensimmäinen keskenmenoni näytti ensin haaleaa haamua. jokunen päivä myöhemmin alkoi huimata kovasti ja sitten alkoi vuoto. 5-6 viikolla tapahtui. Toinen näytti negaa, mutta hgc-arvo paljasti keskenmenoksi. Vuoto kesti kaksi viikkoa.

nyt raskaana, raskaustesti oli ehtinyt ehkä miinuutin olla kun jo pinkeän vahva toinen viiva. ei ollut epäilystäkään siitä.

tsemppia!
 
mulla oli viimeksi haalea haamu ja kesken meni viikko testin tekemisestä sitä ennen oli tuulimuna ja näytti tosi vahvaa viivaa. 3 lapsen kohdalla on heti tullut tosi tummat viivat ja raskaudet sujuneet hienosti =) :heart:
 
Minä en halua masentaa, mutta kaikki minulla kesken menneet ovat olleet haamuja. Niitä on useampi.
Onnistunut raskaus oli selkeä plussa. Mutta monilla on ollut haamuja alussa ja kaikki ihan hyvin. Eli voikohan siitä ennustaa kaikkien kohdalla. Onnea.
 
haamu
Kyllä munkin keskenmenoni oli sellainen haalea haamu, kaksi onnistunutta raskautta takana ja molemmista selkeä punainen viiva.
Tiesin jo testiä katsottuani ettei kaikki ole kohdallaan kun oli niin haalea viiva.
 
Mulla kolmessa peräkkäisessä keskenmenossa testit näyttäneet plussan myöhään ja todella haaleasti. Eikä viiva ole vahvistunut..

Nyt neljännen kerran viiva näkyi jo ennenkun menkkojen piti alkaa sekä vahvistui viikossa yhtä vahvaksi kun kontrolli. tämä raskaus kesti =)
 
minä myös
minulla myös tuulimuna´raskaudessa testi näytti myöhään plussaa ja sitten haamua. myöhemmin vahvistui. Oikeista raskauksista viiva tullut heti selkeänä!
En silti osannut aavistaa mitään ikävää :ashamed:
 
Omasta kokemuksesta sen verran, että kaksi vahvaa viivaa ja kaksi tervettä lasta.
3 haamua ja keskenmenot rv 16, 11, 17. Mutta kuten sanottua monet raskaudet menneet ihan ok, vaikka haamuviivoja on ollutkin:)
 
Ja sitten on näitäkin tapauksia:
Eli minulla heti sinä päivänä kuin menkat olis pitänyt alkaa vahva plussa. Ja toistamiseen testasin kolme päivää myöhemmin yhtä vahvan plussan. Ja kesken meni siltikin.

Toivotaan että sinun haalea positiivinen pysyy mukana ihan koko matkan.
 
Minun plussa taas oli jo ihan selkeä kahden eri firman tikulla viikolla 2+3. Arvasin, että kaikki ei ole kunnossa ja se olikin tuulimuna. Ei ehtinyt alkaa itsekseen vuotamaan kun se kaavittiin (menkkojen mukaan 8. viikolla, papereihin kirjoitettiin 9 viikkoa aikaisen testin vuoksi).
 

Yhteistyössä