T
"Tiitu"
Vieras
Hei! Kyselisin vähän teidän omakohtaisia kokemuksia/ mielipiteitä seuraavassa asiassa. Tein raskaustestin toissapäivänä ja näytti haaleaa, mutta selkeää plussaa. Sama juttu nyt tänään, haalea ja selkeä plussa. Aikaisemmissa raskauksissa olen aina saanut ihan tummat plussat ja nyt musta tuntuu, että oon jossain raskaustesti kierteessä, kun stressaan tota haaleaa väriä.
Voiko haalea plussa olla virheellinen? Vai voiko kyseessä olla jokin kemiallinen raskaus tai vastaava, kun plussa ei kahdessa päivässä vahvistunut lainkaan? Tai joku aikaisen keskenmenon merkki? (Joo, oon yöllä ajatellut ihan liikaa) Verikokeestahan joo sen varmuuden saisi ja huomenna sinne kai sitten soitankin ajan. Mutta tuntuu, että siihen on niin pitkä aika vielä!
Melkein vuosi tätä raskautta yritettiin saada alulle ja sitä on niin toivottu, että sitä stressaa jo tyhmistäkin asioista. Sitä vaan toivoo, että kaikki menisi loppuun asti.
Onko teillä haalea plussa alussa vahvistunut jossain vaiheessa? Onko raskaus sujunut silti hyvin loppuun asti? Kiitos asiallisista vastauksista.
Voiko haalea plussa olla virheellinen? Vai voiko kyseessä olla jokin kemiallinen raskaus tai vastaava, kun plussa ei kahdessa päivässä vahvistunut lainkaan? Tai joku aikaisen keskenmenon merkki? (Joo, oon yöllä ajatellut ihan liikaa) Verikokeestahan joo sen varmuuden saisi ja huomenna sinne kai sitten soitankin ajan. Mutta tuntuu, että siihen on niin pitkä aika vielä!
Onko teillä haalea plussa alussa vahvistunut jossain vaiheessa? Onko raskaus sujunut silti hyvin loppuun asti? Kiitos asiallisista vastauksista.