H2O -imuri

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla on! Juuri sain soviteltua kuluttajariitalautakunnan avustuksella myyjän kanssa kaupan, kun vedättivät kaupanpurkua viimeiseen asti. Olin yhteydessä kuluttajaneuvojan kehotuksesta myös TUKES:iin eli tekniikan turvakeskukseen siitä, että imuri on hengenvaarallinen. Sen osalta on tutkimukset kesken. Kotimaisten viranomaisten kädet ovat sidotut, koska yritys on ruotsalainen vaikka Suomessa mainostavatkin.

EHDOTAN, ETTET MISSÄÄN NIMESSÄ OSTA OSTOSKANAVAN KAUTTA MITÄÄN! Eivät tosiaankaan noudata reilun kaupankäynnin sääntöjä, niinkuin mainostavat. Tämä ei valitettavasti ollut kohdallani ensimmäinen kerta, mutta taatusti viimeinen!

No menin reilu vuosi sitten ostamaan sen, ja ihan paska-ostos. Muutaman kerran käytin sitä, ja sitten se on lojunut varastossa. Nyt se on kaverilla testissä, mutta eipä hänkään tykännyt.

Hyvin se kyllä imee (testasin niin että ensin imuroin tavallisella imurilla, ja sitten tuolla, niin kyllä oli säiliö likaa ja pölyä täynnä), mutta johto on ihan liian lyhyt, pitää kovaa meteliä, ja meillä ainakin reilun 100 neliön imuroinnissa tarvii säiliö tyhjentää välissä. Ja kun mä olen tottunut että mulla on imuri aina tossa lähellä ja voin sen nopeesti siitä napata käyttöön, niin tuossa pitää puljata sen säiliön kanssa, täyttää ja tyhjentää. Mä imuroin joka päivä joten ihan liian iso homma.

Sopii ehkä sellaiselle ihmiselle joka imuroi kerran viikossa ja asuu yksiössä.

siis sehän on se höyrypesujuttu eikö vain? mun sukulaisella on se, muutaman kerran oon sillä pessyt ja on se kyllä aika kamala värkki. Toisaalta mun toinen sukulainen joka siellä myös käy siivoamassa, on tykännyt siitä (mies jota kiinnostaa ihme värkit :D ) mut hankalakäyttöinen mun makuun.