H*****ti mulla menee hermo tuohon ukkoon nyt!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Q:
Kärpäsestä härkä..

Joo niin on, mutta seitsemässä vuodessa se menee tohon kun AINA samasta asiasta jankutettava.

Jankuttavat naiset on kaikkein pahimpia yksilöitä. Sääli sun miestä.

Jep!

Onhan se ihan kauheeta vaatia et toinenkin tekisi kotihommia KERRAN VIIKOSSA!!!

Hanki siivooja! Niin yksinkertaista se on ja tulee säästämään teidän hermoja.

Oliski ihanaa. Mut ei näillä palkoilla hankita :/ Ja mitäpä se hyödyttää kun yks kulkiessaan levittelee tavaransa pitkin taloa ja mitäänhän ei tietenkään voi samantien siivota pois. Kumma miten pienet lapsetkin osaa siivota jälkensä, mutta aikuinen mies ei.

AP olisi jo siivonnut talonsa sillä aikaa kun täällä kumppaniaan haukkuu ja räksyttää mitättömästä asiasta. Aivan mielipuolista haukkua netissä elämänkumppaniaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Q:
Kärpäsestä härkä..

Joo niin on, mutta seitsemässä vuodessa se menee tohon kun AINA samasta asiasta jankutettava.

Jankuttavat naiset on kaikkein pahimpia yksilöitä. Sääli sun miestä.

Jep!

Onhan se ihan kauheeta vaatia et toinenkin tekisi kotihommia KERRAN VIIKOSSA!!!

Itse sen kirjoitit: VAATISI! Parisuhteessa ei vaadita vaan keskustellaan ja ehkä pyydetään. Aikamoinen pirttihirmu.

Öö... Parisuhde kylläkin vaatii toimiakseen sen, että molemmat ottavat vastuuta kaikenlaisista hommista. Kyllä vaimolla on oikeus nimenomaan vaatia, että mies hoitaa oman osuutensa kotitöistä.

AP olisi jo siivonnut talonsa sillä aikaa kun täällä kumppaniaan haukkuu ja räksyttää mitättömästä asiasta. Aivan mielipuolista haukkua netissä elämänkumppaniaan.

Olen jo siivonnut. Parempi kai se on täällä sitä nimettömänä manata, kuin livenä vaikka ystäville...
Mitätön asia? joo kyllä on mitätöntä kun toinen ei nää mitään vaivaa yhteisen kodin takia. Teistä ehkä on ok, et toinen vaan sotkee ja vaimo siivoo kitisemättä jäljet mut musta se ei oo oikein.
Kauniisti pyytäminen ei oo auttanut niin olkoon sitten. Tarpeeksi pitkälle kun mun pinnaa venytetään niin se katkeaa.

Olen jo siivonnut. Parempi kai se on täällä sitä nimettömänä manata, kuin livenä vaikka ystäville...
Mitätön asia? joo kyllä on mitätöntä kun toinen ei nää mitään vaivaa yhteisen kodin takia. Teistä ehkä on ok, et toinen vaan sotkee ja vaimo siivoo kitisemättä jäljet mut musta se ei oo oikein.
Kauniisti pyytäminen ei oo auttanut niin olkoon sitten. Tarpeeksi pitkälle kun mun pinnaa venytetään niin se katkeaa.

Mutta ei tuo nyt varmaan uusi asia ole? Että tiesit varmasti alusta asti? Ihmetyttää naiset, jotka ryhtyy vaatimaan suhteen edetessä jotain, mitä toinen ei ole ikinä ollutkaan! Voi juma... Ei se aasi hevoseksi muutu jne..

Alkuperäinen kirjoittaja ?????????????:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan:
Kyllä vaimolla on oikeus nimenomaan vaatia, että mies hoitaa oman osuutensa kotitöistä.
Anteeksi mitä? Oikeus vaatia? Et voi olla tosissasi?

Ainakin niin voi OLETTAA. Niinkuin miehenikin olettaa että kotona ollessani teen sille ruuan valmiiksi ja pesen pyykit et on puhdasta päälle.
Siinähän olettaa sitten. Katsotaan perkele missä vaiheessa sillä puhtaat vaatteet loppuu. Jumaliste loppu sen passaaminen kun ei kerta mitään älytä itse ees yrittää.

No mä oon jo niin monta kertaa tullu siihen lopputulokseen että helpoimmalla pääsee kun siivoaa ite, ei tartte murjottaa tai vängätä..Isäntä tekee niitä hommia jos tekee, jossei tee niin minä teen, jossei mua huvita niin sit ollaan paskassa, yksinkertaista. Mutta toisaalta, mulla ei muutenkaa ole resursseja vaatia ukkoa siivoomaan, se kuitenkin sen leivän pöytään tuo vaikka itekki osa-aikasesti töitä teen..

Mutta ei tuo nyt varmaan uusi asia ole? Että tiesit varmasti alusta asti? Ihmetyttää naiset, jotka ryhtyy vaatimaan suhteen edetessä jotain, mitä toinen ei ole ikinä ollutkaan! Voi juma... Ei se aasi hevoseksi muutu jne..

En minäkään suhteen alussa kokkaillut, siivonnut kovin ahkerasti jne mutta mä opettelin elämään niin. Pakkohan se oli. Ja käsittääkseni miehienkin pitäis olla kykeneviä oppimaan niinkin yksinkertaisia asioita ku siivoominen.

Kyllä vaimolla on oikeus nimenomaan vaatia, että mies hoitaa oman osuutensa kotitöistä.

Ainakin niin voi OLETTAA. Niinkuin miehenikin olettaa että kotona ollessani teen sille ruuan valmiiksi ja pesen pyykit et on puhdasta päälle.
Siinähän olettaa sitten. Katsotaan perkele missä vaiheessa sillä puhtaat vaatteet loppuu. Jumaliste loppu sen passaaminen kun ei kerta mitään älytä itse ees yrittää.
Jos elämä miehen kanssa on noin vaikeaa, suosittelisin oman mielenterveytesi vuoksi eroa.

Kyllä olen täysin tosissani.

Jos on sovittu, että kotitöitä tekevät molemmat, niin silloin se on niin sovittu, ja toinen osapuoli voi vaatia, että näin myös tapahtuu. Paras tilannehan on, kun molemmat ymmärtävät itse tehdä oman osuutensa parisuhteen ja kodin eteen, jolloin mitään vaatimuksia ei tarvitse esittää.

Jos elämä miehen kanssa on noin vaikeaa, suosittelisin oman mielenterveytesi vuoksi eroa.
Ainakin voitais muuttaa omiin kämppiin.. Ukko sais rypee sotkuissaan ja kukaan ei sotkisi mun kotia...

Tollainen on tosi ärsyttävää, mutta miusta tää on väärä päivä alkaa siitä riitelemään. Jos on kerta juhlat niin meette sinne ja keskustelette asiasta toiste.

Mitä mies sitten tekee kotona ollessaan jos ei tee kotitöitä/siivoa?

Ei kyllä meilläkään mies mielellään siivoa jos yksin joutuu sen tekemään, yleensä sillon kun kunnolla siivotaan, on molemmat mukana. Tietty mie siivoilen, vaikka mies ois töissäkin kun itte kerta kotona oon.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Miksi pitää siivota kotonta pois lähtiessä? Ja vastaus on varmaan että on mukava tulla siistiin kotiin. Mutta onko siihen oikeasti mitään järkevää syytä?

On se, että illalla heti niitten juhlien jälkeen on tänne tulossa vieraita. Juhlien jälkeen ei olis kerinny siivoomaan niin piti pistää paikat kuntoon ennen lähtöä. Mitään suursiivousta ei tarvinnu tehä.

Meillä on onneksi itsestään selvää että minä siivoan, laitan ruoan, pesen pyykit jne. Ei tarvitse riidellä :p
Ja näin siksi koska itse niin haluan, en tykkää et mun "työmaalle" tulee muut neuvomaan :D
Mä arvostan vanhankansan tapoja, nainen hoitaa kodin ja lapset, mies tuo leivän pöytään. Ei tartte siis riidellä näistä asioista.
Nyrkin ja hellan välissä on loppujen lopuksi hyvä olla :D

Täällä nyt näköjään joku "mies talossa" -sikaukko uhoaa. Tottakai miehenkin pitää niissä kotihommissa auttaa! Jätä sen pyykit pesemättä jos ei mene asiat jakeluun.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Meillä on onneksi itsestään selvää että minä siivoan, laitan ruoan, pesen pyykit jne. Ei tarvitse riidellä :p
Ja näin siksi koska itse niin haluan, en tykkää et mun "työmaalle" tulee muut neuvomaan :D
Mä arvostan vanhankansan tapoja, nainen hoitaa kodin ja lapset, mies tuo leivän pöytään. Ei tartte siis riidellä näistä asioista.

Aivan samaa mieltä! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:

Ei toimisi meillä, itselläni parempi palkka kuin ukolla ja teen ihan saman tuntimäärän töitä. Eli jos pitäisi vielä olla päälle joku kotiorja toteaisin kyllä että ukko lentää ulos nyt!

Yhteistyössä