H&M

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tilaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En usko, h&m:llä on muutenkin aika hidasta toimintaa. Toimitus kestää 1-2viikkoa, joskus kauemminkin.
Siellä heidän sivulla näet, kun oot tilaamassa että millä viikolla tuote toimitetaan.

Ei kerkeä hennesiltä.
Ellokselta ehtii mutta älä laita tilausta klo 23 jälkeen koska rekisteröityy silloin myöhemmin ja saattaa mennä useitakin päiviä pahimmassa tapauksessa.

Huomenna tilaat päivällä ellokselta ja valitset toimitustavaksi pika r-koiskille niin saat perjantaisksi.

Anttilastakin tulee aika nopeasti. Mä tilasin noi mun vaatteet viikko sitten maanantaina, normaalisti olis tullut jo perjantaina mutta kun toi juhannus sotki noi postiasiat niin luulen että tulee tänään tai huomenna. Hennesin paketti tulee kans tällä viikolla sekä Elloksen. Ne ei välttämättä tule edes viikossa jos ei ole sitä vaatetta varastossa mitä haluaa. Mä tilasin Ellokselta hameen jo huhtikuussa ja vasta nyt se on tulossa, kävin kattomassa Elloksen sivuilta niin ovat laittaneet sen tulemaan ja sieltä tuli myös toimitusvahvistus sähköpostiin.

Ellos on ainut mikä todennäköisemmin toimittaa perjantaiksi :whistle: Muiin en luottais.
Mulla Anttilasta välillä tullut parissa-kolmessa päivässä ja välillä on mennyt pari viikkoa. Nyt kun noissa nettikaupoissa on myös alet niin varmasti ei postitus ole niin nopeaa :whistle:

Yhteistyössä