miks hemmetis ne ottaa niit vaatteit niin vähän myyntiin ja sit ku kaikki menee, ei ole tulossakaan lisää!! näkee kuitenkin mun mielestä jos vaate on myyvä tuote. tää sama juttu on käynyt jo 4kertaa, koska en ole ollut niin nopea, et sillä sekunnilla oisin päässy tilaa, kyllä pännii!! oisin halunnut pojalle tilata sellaiset mageet kukkashortsit(jotka nähnyt ne, tietää ) ni eiköhän oo loppu!! voi p***********!! kiitos ja anteeks kun avauduin