h&m on ihan perseestä!!(netti)(turha)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shannon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shannon

Jäsen
07.05.2006
582
0
16
miks hemmetis ne ottaa niit vaatteit niin vähän myyntiin ja sit ku kaikki menee, ei ole tulossakaan lisää!! näkee kuitenkin mun mielestä jos vaate on myyvä tuote. tää sama juttu on käynyt jo 4kertaa, koska en ole ollut niin nopea, et sillä sekunnilla oisin päässy tilaa, kyllä pännii!! oisin halunnut pojalle tilata sellaiset mageet kukkashortsit(jotka nähnyt ne, tietää ) ni eiköhän oo loppu!! voi p***********!! kiitos ja anteeks kun avauduin:)

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja Shannon:
mä kävin itiksen henkassa ja siel ei ollu muuta ku paita:(

mee forumiin tai kämppiin....

kummassakaan noista myymälöisätä ei ole lastenosastoa ja ymmärsin että lasten shortseista on kyse. mene lastenmyymälään mannerheimintielle siletä saat shortsit.

Varmaan katselin noita shortseja joskus tosi aikasin keväällä kun vielä lumet maassa,
jotenkin ei silloin vielä ajatellut kesävaatteita.
Mutta niinhän se on että pitäis ostaa varastoon jo heti kun kausivaatteet tulee kauppoihin.

Oon huomannut saman. Viime viikolla tuli meille kuvasto, jossa ihan vikalla sivulla oli fuksian, limen ja keltaisen väriset mekot, caprit ja sitten valkoinen ja vaaleanpunainen kesähattu. Menin nettiin tilatakseni limen mekon, limet caprit ja valkoisen hatun, niin kaikista 68cm loppu :headwall Ja mä mielelläni todellakin just tilaisin, kun en jaksa/viitsi lähteä kolmen pienen lapsen kanssa kaupungille julkisilla.

joo, ärsyttää aina kun tilaa jotain, vaikka sitä onkin varastossa niin no sit kun tilaus on melkein tehty niin siellä sit lukee että toimitetaan joskus hitto kahen kuukauden päästä! shittiä.

aina on se oma koko loppu! miten ne jakaa niitä kuvastoja, kun vaikka samana päivänä netin kautta yrittää tilata niin ei onnistu. Myymälät ovat aina niin sotkuisia, että hirveen vaikee sieltä ostaa (ainakin Jumbossa)

Yhteistyössä