h&m:n äitiysmekko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se voi olla et sitä ei saa myymälöistä ollenkaan. jos netis on koko niin tilaa sen kautta tai koittaa soittaa helsinkiin. se on ainoo mis vois olla, koska siellä on suurimmat tuotemäärät

DXL825_75827_88016_24_1096.jpg

totako meinaat?

ei oo ainakaa meille lahteen tullu vielä. ja vaikea sanoa tuleeko, koska mitää ennakkoinfoa ei anneta et mitä tulee ja milloin. voi olla et tulee huomenna ja voi olla et menee 2 vkoa.

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
No ongelma on just se et sen mekon tarttis jo täl viikolla! Et ei ehi tilata ja muistelen et mein h&m:ssä ne eivät suostu tilaamaan toiselta liikkeeltä tavaraa..

Ihan yleinen käytäntö on meillä et ei tilata, koska se on oikeesti ihan mahdoton tehtävä. Voidaan kyllä soittaa ja varata tuote mut se pitää itse hakea.

koita vaikka hesan myymälään ja kysyä onko sinne tullu ja varata se, jos pääsisit hesaan.

Kaikki nettikaupassa myytävät tuotteet EIVÄT tule kauppoihin myyntiin. Ap, asun itse Lpr:ssa, ja voisin käydä puolestasi katsomassa, kun huomenna olen muutenkin menossa keskustaan.

AP!!! tilaa ellokselta, siellä on (tai oli ainakin!) noin 10e melkein samanlaisia, malliltaan siis! ei äitysmallia, mutta ajaa kyllä saman asian :) tilasin itse 2 eri väriä

H&M:ssä käyneet raskaana olevat: Onko liikkeisiin tullu mitään kesävaatteita.. Hameita???
Meillä 100 km lähimpään h&m:ään niin ois kiva tietää kannattaako lähteä vielä..

Kiitos kaikille vastanneille. Ongelma tosiaan oli se että en kerennyt enää tilata koska tarvitsen mekon jo lauantaiksi juhliin. Onneksi sitten löysin yhden kauniin päälle mahtuvan mekon tänään, tosin jouduin köyhtymään siintä 5kertaisesti enemmän..

Yhteistyössä