H&m lasku, vaikka luottotiedot mennyt :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O:O:O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:O:O:O

Vieras
En oo koskaan kokeillut mistään tilata kun on pari merkintää luottotiedoissa, no nyt ajattelin mielenkiinnosta kokeilla laskulle koska tiedän että rahaa on maksaa lasku kun tulee, ja tarkoituksena on muutenkin saada luottotiedot kuntoon.
Muualla ei onnistunut, mutta H&M hyväksyi :O summa on vielä aika iso, melkein 200e. Voiko tää olla mahdollista, miten musta tuntuu että muuttuu postiennakoksi matkalla?
No, siinä tapauksessa täytynee odottaa heinäkuun loppuun vaatteita :)

mä joskus tilasin kun oli luottotiedoissa häiriö, tuli postiennakolla. Alussa tilattiin miehen nimellä, vaikka aina heti maksettiinkin. Nyt kaikki kohdallaan, luottoraja on 900e! Aika paljon mun mielestä, ihan liikaa :D Onneksi se on miltei aina nolllilla.

mulle myös kävi niin, että tilaus hyväksyttiin, mutta postitse tuli lappu jossa ilmoitettiin, että voidaan toimittaa vain postiennakolla. eivät siis edes lähettäneet pakettia, vaan tilaus olisi pitänyt tehdä uudestaan.

Eilen avasin tilin HM:lle ja kyllä ne sinne halusi syntymäajan lopputunnuksineen, eli tarkistavat luottotiedot. Tuli sellanen kohta vielä, että luottokunta tarkistaa tietosi ja paketin toimitusaika oli siinä samalla. Eli lähettäävät kyllä tilauksen, mutta saako tilin avattua onkin eri juttu.. Itsellä luottotiedot kunnossa, joten eiköhän ne sen avaa, on ollut ennenkin siellä.

Mulla tarkastettiin luottotiedot kyllä. Jostain syystä, luottotietoisena, en ole saanut kuin 350e luottoa, tosin en sitä ole pahemmin käyttänytkään. Ehkä tulot ja ikä vaikuttavat siihen?

tossa kuukausilasku-kohdassa ei kysytty hetua, mutta varmaan ne sen tarkistaa jälkeenpäin.. Voi paska, olin jo innoissani uusista vaatteista :( Eikä tod. tarkoituksena jättää maksamatta, olen jo tullut siihen tulokseen että elämä ei ole niin hääppöistä luottotiedottomana tulevaisuuttakaan ajatellen. höh.

[QUOTE="aapee";26611247]tossa kuukausilasku-kohdassa ei kysytty hetua, mutta varmaan ne sen tarkistaa jälkeenpäin.. Voi paska, olin jo innoissani uusista vaatteista :( Eikä tod. tarkoituksena jättää maksamatta, olen jo tullut siihen tulokseen että elämä ei ole niin hääppöistä luottotiedottomana tulevaisuuttakaan ajatellen. höh.[/QUOTE]

Mulla kysyttiin kun piti avata se tili tuonne.

minkäköhän takia laskussa ei kysytty, luottoahan sekin on.. Ja olen kuullut että senkin voi muuttaa tiliksi. No mä aijon kyllä hankkia rahat vaatteisiin ja hakea sitten postiennakolla jos ei muuten onnistu.

Kuukausilasku kohdassa lasku tulle sulle kotiin ja siinä on eräpäivä mihin mennessä maksettava koko summa. Tuohon tilin avaamiseen,missä saat osamaksulla kysyttiin hetu.

Kun jotkut täällä sanoo että on tilannut kuukausilaskulla (missä ei kysytä hetua) niin tilaus on onnistunut mutta jälkeenpäin tullut ilmoitus että voi hakea vaan postiennakolla. Eli kyllä ne sen jostakin tarkistaa.

up

Tää jäi ärsyttämään. Miks h&M ei ilmota heti jollei saa laskulle, muissakin verkkokaupoissa toimitaan niin. Ja h&m-tilin hakijalle. Onko joku saanut täältä ilman luottotietoja? Olen jokseenkin saanut käsityksen että on satunnaista tuo luottojen tarkistus henkkamaukalla.

[QUOTE="aapee";26615587]up

Tää jäi ärsyttämään. Miks h&M ei ilmota heti jollei saa laskulle, muissakin verkkokaupoissa toimitaan niin. Ja h&m-tilin hakijalle. Onko joku saanut täältä ilman luottotietoja? Olen jokseenkin saanut käsityksen että on satunnaista tuo luottojen tarkistus henkkamaukalla.[/QUOTE]

Mulle kävi juuri noin että sain laskulle,mutta tulikin parin pvän päästä että saan ne postiennakolla en laskulle. Luottotiedoton siis olen ja kuukausi sitten kokeilin tilata klarna-tilille ja onnistui! :) Maksan sen kiltisti poiskin.

mistä tilasit klarnalle? Joo tottakai mäkin aikeissa oon maksaa, siks tää ärsyttääkin. Ku osais vaan odottaa sitä päivää lähemmäs ku saa rahaa ni voiskin tilata postiennakolla :)

[QUOTE="aapee";26615639]mistä tilasit klarnalle? Joo tottakai mäkin aikeissa oon maksaa, siks tää ärsyttääkin. Ku osais vaan odottaa sitä päivää lähemmäs ku saa rahaa ni voiskin tilata postiennakolla :)[/QUOTE]

Gina tricotilta. Siis tilasin vaan yhden topin kokeilin että onnistuuko.

Yhteistyössä