H*lvetin sanoma magazines!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :::
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:::

Vieras
Lähti käyntiin meidän perheen uusintakierros kestotilauksena, tällä hetkellä kuitenkin rahaa ois menossa muuhun tarkoitukseen ja haluaisin perua tuon lehden kesken tilausjakson niin ettei minun tarvitsisi maksaa koko kautta vaan tuon yhden lehden joka on ehtinyt jo tulla.

No tällä hetkellä joku ongelma siellä "asiakaspalvelussa" ja linjat olleet ruuhkautuneina viikkotolkulla, olen myös kahdesti ottanut yhteyttä sinne jonku asiakaspalvelusähköpostin kautta jonka kautta yhteydenotot hoidetaan ilmeisesti lisätyönä iltaisin. Ei ole vastausta kuulunut ei. Olen siis yrittänyt kysyä että tuleeko sieltä uusi lasku yhdestä lehdestä ja yrittänyt tehä selväksi etten kyseistä lehteä enää halua.

Olen jonottanut puhelimella varmaan yhteensä jo 20minsaa eikä enää kiinnostaisi vittuakaan jonottaa kun sekin maksaa... Mutta ko nyt on ongelmana se että eräpäivä on ehtiny jo mennä tuosta meidän perheen koko kauden laskusta ja kohta varmaan tulee muistutus jossa on vielä se 5e:n muistutuslisä!

Pakkoko se nyt on sitte maksaa koko kausi? Ja sen jälkeen perua tuo tilaus koska siellä sivuilla lukee tyyliin että "peru tästä kestotilauksesi" ja toinen vaihtoehto "ota yhteyttä puhelimitse mikäli haluat perua kesken tilauskauden", mutta kun tuo yhteydenotto ei auta vaikka mitä kautta yrittää ottaa yhteyttä. Tulipa kalliiksi tuoki lehti ja tehty niin hankalaksi sanoa irti siittä kesken kauden... viimeinen kerta ku tilasin.

Lähti käyntiin meidän perheen uusintakierros kestotilauksena, tällä hetkellä kuitenkin rahaa ois menossa muuhun tarkoitukseen ja haluaisin perua tuon lehden kesken tilausjakson niin ettei minun tarvitsisi maksaa koko kautta vaan tuon yhden lehden joka on ehtinyt jo tulla.

No tällä hetkellä joku ongelma siellä "asiakaspalvelussa" ja linjat olleet ruuhkautuneina viikkotolkulla, olen myös kahdesti ottanut yhteyttä sinne jonku asiakaspalvelusähköpostin kautta jonka kautta yhteydenotot hoidetaan ilmeisesti lisätyönä iltaisin. Ei ole vastausta kuulunut ei. Olen siis yrittänyt kysyä että tuleeko sieltä uusi lasku yhdestä lehdestä ja yrittänyt tehä selväksi etten kyseistä lehteä enää halua.

Olen jonottanut puhelimella varmaan yhteensä jo 20minsaa eikä enää kiinnostaisi vittuakaan jonottaa kun sekin maksaa... Mutta ko nyt on ongelmana se että eräpäivä on ehtiny jo mennä tuosta meidän perheen koko kauden laskusta ja kohta varmaan tulee muistutus jossa on vielä se 5e:n muistutuslisä!

Pakkoko se nyt on sitte maksaa koko kausi? Ja sen jälkeen perua tuo tilaus koska siellä sivuilla lukee tyyliin että "peru tästä kestotilauksesi" ja toinen vaihtoehto "ota yhteyttä puhelimitse mikäli haluat perua kesken tilauskauden", mutta kun tuo yhteydenotto ei auta vaikka mitä kautta yrittää ottaa yhteyttä. Tulipa kalliiksi tuoki lehti ja tehty niin hankalaksi sanoa irti siittä kesken kauden... viimeinen kerta ku tilasin.

lähettämäs sähköposti! Se ei ole sinun ongelma vaan lehden , jos ei palvelu toimi niin kun pitää.

Lähetä perinteinen kirje! Niin mä tein kun vahingossa maksoin pojan pk-maksun SM:n tilille, enkä saanut yhteyttä puhelimitse tai s-postitse. Vastaus kirjeeseen tuli alle viikossa.

Ne minun sähköpostit ei ole normaali sähköposteja vaan olen ottanut yhteyttä sieltä palautelomakkeen kautta... ja siellä lukee näin:
Palautelomakkeen kautta voit tehdä myös tilausmuutoksia. Kirjoitathan tällöin asiakasnumerosi ja muut tilausta koskevat tiedot huolellisesti nopeuttaaksesi asian käsittelyä. Tarvittaessa asiakaspalvelumme on Sinuun yhteydessä sähköpostitse.

Ja noin olen tehnyt... mutta kun olen niin tarkka nuiden laskujen maksujen kanssa niin nyt käy jo ahistaan kun tiedän että eräpäivä on mennyt ja laskussa lukee että tulee 5:n euron muistutuslisä mikäli pitää muistuttaa, en turhaa haluaisi sitä 5euroa maksaa varsinkaan kun en haluaisi maksaa olleskaan koko laskua vaan maksun yhdestä lehdestä. Ja sekin lehti on jo lentänyt roskiin enkä tajunnu tarkistaa yhden nron hintaa.

Mä peruin sen joulukuussa ja eräpäivä tuli ja meni. N.kuukauden päästä irtisanomiskirjeen lähettämisestä, mulle tuli sähköpostiin tieto että tilauksesi on irtisanottu ja voit repiä saamasi laskun, lähetämme uuden. Ja seuraavana päivänä tuli se myöhästymismuistutus 5 euron lisällä. En ole sitä maksanut kun oletan että saan uuden laskun muutaman päivän sisällä. Mutta vielä en osaa sanoa miten täm asia menee. Mutta tuo irtisanomisilmoitus kuitenkin kesti n. kuukauden mennä läpi.

Yhteistyössä