Sanoma Magazines asiakaspalvelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Miten ihmeessä tuonne Sanoma Magazinesin asiakaspalveluun saa yhteyden? Olen nyt useana päivänä yrittänyt sinne soittaa, mutta aina on ruuhkaa. Nettisivujen kautta olen laittanut asiakaspalautetta, mutta sielläkin on kuulemma teknisten vikojen vuoksi ruuhkaa. Yritä tässä nyt sitten perua tilausta, kun ei mitenkään saa yhteyttä. Ja en siis viitsi maksaa siitä, että jonotan linjoilla.

Joo, en mäkään sinne puhelimella ole päässyt läpi. Mutta nettisivujen kautta silloin aikoinani onnistuin. Mutta jos olet kuitenkin onnistunut laittamaan peruutuksen nettisivujen kautta läpi, niin kai se homma pitäisi olla sinun osaltasi hoidettu? Vai tuleeko viesti, ettei se viestin lähetys ylipäänsä onnistu?

Aikanaan peruin yhden lehden, en nyt muista oliko kyseisestä firmasta mutta kuitenkin.
Puhelimella kun koitin soittaa tuli se litanja jos haluat tilata lehden paina 1 jos haluat perua lehden paina 2 jos kyse laskusta paina 3 jos jotakin muuta paina 4
Ikinä päässyt läpi ja lopulta painoin nro1 kun sieltä tyttö vastasi ilmoitin peruvani lehden,alkoi vain selittämään kuinka hän vain ottaa tilauksia vastaan jne mutta pikku neuvottelun jälkeen meni lehtiperuutukseni perille ja ilman jonoja :)

Nostanpa vanhaa ketjua. Olen koittanut nyt yli kuukauden ajan perua lehteä. Asiakspalveluun olen laittanut pari meiliä, soittanut olen monena eri päivänä ja jonottanutkin jonkin aikaa.
Nyt sain maksukehoituksen lehdestä, jonka tilausta en todellakaan aio jatkaa.
Aivan uskomatonta, että tämä "tilapäinen" ruuhka onkin näköjään kestänyt jo puoli vuotta!
Tiedän kyllä, että helpoimmalla pääsisi, kun peruisi noi kestotilaukset ajoissa, mutta itselleni se on jostain syystä kauhean vaikeaa. No, enää en tolta firmalta tilaa yhtään mitään.

Ritva Vainio, 217300961, tilaustunnus 13112625.

PERUUTAN Hyvä Terveus-lehden, jonka JOKA TULI viime viikolla.

Tilauksen myyjä on 0007018374 JATOPAL OY (laskunne mukaan).

REKLAMOIN LEHTIMYYJÄNNE epä-
eettisestä tavasta myydä lehtiänne. Myyjä kertoi minulle, että saan LAHJAKSI
4 KPL VALITSEMAANI LEHTEÄ. Jos haluan voin jatkaa tilausta sen jälkeen.
Kerroin hänelle, että en aio tilata yhtään lehteä, mutta jos hän haluaa välttämättä muistaa vanhaa tilaajaa, niin otan vastaan neljä lehteä maksutta.

Nyt kuitenkin lähetätte LASKUN nro 1505749833 1/2 erän 13,00 €!

Lisäksi peruutusehtojenne mukaan 14 pv. on kulunut siitä, kun poika soitti
enkä ollut saanut mitään lehteä tai vahvistusta asiasta. Joka tapauksessa
EN aio maksaa laskua ja lopettakaa lehden lähettäminen! Voin kuvitella, että vastaavaan tilanteeseen joutuva toinenkin tilaaja saattaa tänä verkostoitumisen aikakautena saada paljon pahaa aikaan suuttuessaan myyjienne käytökseen.

Toivon, että saan vahvistuksen peruuttamisesta.

Ritva Vainio
Sampolankaari 4
04250 Kerava

en meinannut minäkään saada peruutettua lehteä. Yritin soittaa ja peruuttaa nettisivujen kautta mutta aina vaan lehti tuli kunnes soitin tulikivenkatkuisen soiton siihen tilausnumeroon, joka on vissiin ainoa numero joka sanoma magazinella vastaa. En tilaa enää firman lehtiä, jos on pakko saada

Ei mulla vaan ole mitään ongelmia ollut peruutusten kanssa. Netin kautta tein peruutukset laskutuskauden loppuun. Sen jälkeen tuli vielä muutama lahjalehti, joista ei enää maksua mennyt.

mediapalvelu(@)sanomamagazines.fi
(ilman noita sulkumerkkejä @ merkin alussa ja lopussa)
Tuonne olen laittanut meiliä menemään, kun puhelimitse on toivotonta päästä kyseiseen lafkaan peruutuksia tekemään...nettisivut eivät useinkaan toimi ja tuon meiliosoitteen joskus aikanaan jostain löysin ja siihen on aika nopsaan vastattukkin ja asia ollut sillä selvä.

Kun soittamalla ei pääse asiakaspalveluun, on pakko toimia näin!
Olen asiakas no. 241026293 ja peruutan tilaukseni 08860531 nyt maksamani jakson päättyessä nroon 1/2014.

Ulvilassa 19.09. 2013

terttu lehtonen
vilhonkuja 6
28400 Ulvila

Kun jätä palautetta kohdan löysin.Kirjoitin siihen kaikki asiat kerralla eli peruin kaikki lehdet.
Tehty tahallaan noin ettei kukaan voisi mitään perua.
Puhelimella ei pääse.

Tämä ei ole enää nykyaikaa!

Laitatteko te ihan oikeasti tänne keskusteluun nimi-, osoite- ja tilaustietonne kaikkien nähtäville?? Luuletteko, että niitä joku tilauspalvelu täältä käy etsimässä?