H*lvetin h*lvetti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saapas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Saapas

Vieras
Naapuri houkutteli meidän koiran pihasta kanssaan postin hakuun ja nyt mulle soitellaan että se on sekoillut tuolla kylätiellä autojen perässä ja joutunut töytäissyksikin... Kunnossa vissiin kuitenkin, mies läksi hakemaan...
Kiva. En meinannut uskoa että se on meidän piski kun ei mulle tullut mieleenkään että se ois lähtenyt jonnekin. Onneksi oli tuttuja liikenteessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hirvee homma, koiraparka:/Mistä muuten tiedät et naapuri houkutteli? Tunnustiko se urpopetteri?

Mies sanoi että läksi sen mukaan, en mä enää tiedä mitä siellä on tapahtunut ja kuka sekoilee. :D
Koira on tuolla ihan muina koirina. =.

Täällä kyllä tapahtuu oudompiakin... Toinen koiramme oli kuulemma tullut hulluksi 2 viikon aikana kun oltiin reissussa ja sitä oli pidetty tarhattuna, mutta sit normalisoitui kuulemma päivää ennen kun tultiin takaisin. Onhan sekin kai mahdollista...

Ikävää, jos koira jää auton alle, mutta koiria ei saa pitää irrallaan, edes omassa pihassa, jos se pääsee sielä itsekseen naapurin atkaan.
Syy omistajan, ei naapurin.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Ikävää, jos koira jää auton alle, mutta koiria ei saa pitää irrallaan, edes omassa pihassa, jos se pääsee sielä itsekseen naapurin atkaan.
Syy omistajan, ei naapurin.

Ne on aina olleet vuosikymmenet, ei ole ennen ollut ongelmia.
Naapuri on myös sukulainen.
Tarkempaan syyniin on otettava vissiin kun ei pysy hommat aisoissa, ei ihmisillä eikä eläimillä.

Täti paapoo meidän koiraa, ei varmaan tullut mieleen että saattaa joutua tuollaiseen tilanteeseen kun sen kanssa menee. Elukat kun vaatii auktoriteettiakin eikä pelkkiä makupaloja. Varmaan hillitsee tuo tapaus.

Mulla pistää koko ajan silmään tuo naapuri houkutteli. Minkä ihmeen takia koira oli irti pihassa. Jos koira lähtee muiden ihmisten mukaan, niin ei voi kyllä sanoa, että koira pysyy kiltisti pihassaan. Ei ole naapurin vika, jos koira on ollut omilla teillään.

Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA vompatinkiihdytin:
Mulla pistää koko ajan silmään tuo naapuri houkutteli. Minkä ihmeen takia koira oli irti pihassa. Jos koira lähtee muiden ihmisten mukaan, niin ei voi kyllä sanoa, että koira pysyy kiltisti pihassaan. Ei ole naapurin vika, jos koira on ollut omilla teillään.

Naapuri halusi ja pyysi sen mukaansa, se ei siis ollut omilla teillään. Sitä ihmettelinkin soiton jälkeen miten koiramme olisi saanut päähänsä lähteä sinne ja onko se meidän koira ollenkaan.

Yhteistyössä