H*lvetillinen kipu...=(

Hölmölän-iita

Aktiivinen jäsen
30.04.2005
2 294
0
36
Nyt se enterokakka iski muhun....tää kipu kun nielu ja kurkku täynnä rakkuloita...mä en kestä enään...päivä päivältä pahentunu :'( :'(

Lapset katsoo kun äiti vääntää itkua kun suuhun sattuu niin, syömään ei pysty , silloin tällöin jotain pystyy juoda.

Kuume ollu korkealla , parhaimmillaan melkein 40,0.

Mä en jaksa enään.

Nyt myös veeti ja olivia 39 asteen kuumeessa.Veetilläkin pahimmillaan ollu melkein 40,0.

Mä olen niiin loppu. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Auttaisiko jäätelö. Enterorokkoa sairastaneelle tutun pojalle käskettiin syöttää jäätelöä, se vei hiukan kipua. Siis hetkellisesti.

Se auttaa hetkeksi, pieneksi hetkeksi. Nyt tulee kurkusta jo verensekaista limaa, luulen että ne rakkulat alkaa puhkeilemaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:
Auttaisiko jäätelö. Enterorokkoa sairastaneelle tutun pojalle käskettiin syöttää jäätelöä, se vei hiukan kipua. Siis hetkellisesti.

Se auttaa hetkeksi, pieneksi hetkeksi. Nyt tulee kurkusta jo verensekaista limaa, luulen että ne rakkulat alkaa puhkeilemaan..

:hug: :hug: jo pelkkä ajatus kuulostaa hyvin kivuliaalta
Pikaista paranemista!

Alkuperäinen kirjoittaja Hölmölän-iita:

:hug: :hug: jo pelkkä ajatus kuulostaa hyvin kivuliaalta
Pikaista paranemista!

Kiitos sinulle
:heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:
Ei kuulu tähän sori.Kysyn kuitenkin,miten teillä voidaan? Miehesi ihan kunnossa? Joulun odotuksia teidän perheelle :heart:

Mies kävi , olikohan maanantaina, magneettikuvauksissa ja verikokeissa, jos oikein muistan, viikon kahden päästä saadaan tulokset onko tapahtunut mitään muutoksia.

Tähän asti voinut ihan hyvin, pientä polven särkyä ja jäykkyyttä lukuunottamatta.

Yhteistyössä