GYNELLE TRIMMATTUNA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tupsu/ton?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tupsu/ton?

Vieras
Mulla on aina ennen gynelle mentäessä ollu karvat tallella, ainakin suurin osa, nyt taas on päin vastoin, pikkunen tupsu vaan.. Jotenkin hävettää tai jännittä kun on uusi tilanne, enpä uskonu että tämmöstä joskus panikoisin... Mutta siis ajanko siis kaikki pois vai jätänkö ton auktoriteetitupsun :D Kuinkas teillä on pinpsakarvat trimmattu ennen gyneä??

Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:
En jaksa vastata tähän mitään omakohtaista, mutta mikä ihmeen gyne sellainen olisi, joka ei olisi kaikki vaihtoehdot jo nähnyt?

Se on varmaan terveyskeskuslääkäri. Sille ei voi alapäätä kuulemma näyttää.

Mä trimmailen aina semmosen viivan/tupsun siihen, niinkun mulla normaalistikin on, vähän vaan siistin ennen gynelle menoa :D Raskauden lopussa oli outoa mennä lääkärille yms kun en enää ylettäny ajelee niin sai kasvaa ihan miten sattu... Selitin itselleni, että semmonen puskahan pienentää infektioriskiä joka loppuraskaudesta/just synnytyksen jälkeen on aika korkea, joten sen takia se siellä rehottaa! :laugh:

No eiköhän tuo ole ihan sama mitenkä sinne menee! ;) Ei niiden työtä ole tutkia millainen karvoitus tai karvattomuus on ja kenellä. Muita asioita ne kyllä katselee tarkistuksissa. Varmasti nähneet kaikenlaista.

Mulla on viimeiset 11vuotta ollut poslari AINA. Ihan sama, olenko ollut viimeisilläni raskaana tai muuten vaan gynelle menossa.
Eikä muuten yksikään gyve / yleislääkäri oli tippunut tuolilta sen takia. Enkä kyllä ole älynnyt edes hävetä karvattomuutta :o

En jaksa vastata tähän mitään omakohtaista, mutta mikä ihmeen gyne sellainen olisi, joka ei olisi kaikki vaihtoehdot jo nähnyt?

No tätäkö mä kysyin?? En! Mua nyt vaan sattuu jännäämään tää juttu kun eipä koskaan näin alaston alapää ollu tässä tilanteessa.. Ja nyt koitan hakea jotain rohkasun tyylistä. Että thanks for nothing.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

No tätäkö mä kysyin?? En! Mua nyt vaan sattuu jännäämään tää juttu kun eipä koskaan näin alaston alapää ollu tässä tilanteessa.. Ja nyt koitan hakea jotain rohkasun tyylistä. Että thanks for nothing.

En voinut mistään tietää, että viestini olisi epärohkaiseva. En tosin myöskään osannut arvata, että vittuilisit vastaukselleni!

Korjaan vastaustani: Huhu kertoo, että kaikki muussa kuin karvalakissa gynellä käyvät viedään suoraa päätä pöpilään! :laugh:

Yhteistyössä