Gudrun Sjöden, onko kukaan tilannut sieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vi3ras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voin todella suositella! Laadukkaita, kauniita vatteita, mutta ei hirveän kalliita..tai no vähän keskivertoa kalliimpia, mutta hinta-laatusuhde on silti tosi hyvä. Nopea toimitus ja kaikki toimii:)

Oon joskus tilannut jonkun yksittäisen. Koot ovat siellä aika reiluja, normaalisti 38-40 kokoiselle menee hyvin S-koko. (Olen joutunut vaihtamaan tilaamani M-kokoisen pienemmäksi.)

Anoppini 75-v rakastaa Gudrun Sjödenin vaatteita, ja tilaa niitä joka luettelosta. Hän onkin aika taiteilijaluonne.

Gudrunin vaatteet vaativat kantajaltaan tietynlaista rohkeutta, koska ne ovat aika erilaisia kuin ketjuliikkeiden ja keräävät varmasti katseita.

Jees, kiva kuulla :)
Haluaisinkin siis ostaa vähän laadukkaampaa vaatetta, joka ei parissa pesussa vanu ja nyppyynny pilalle.. :/ Jos on laatu on ok, siitä mielellään voi maksaakin.
"Persoonallisuus" ei ole ongelma, en mä ihan peruspirkolta näytä muutenkaan (paitsi töissä pakko ;) )

Moi Gudrun fanit ja ei-fanit! Löytyykö teiltä kotoa Gudrunin kuvastoja, joista luopuisitte. Käytän niitä poikieni kanssa origamitaitteluun. Olisi pulaa paperista. Jos lähetät minulle omasi, korvaan postikulut.

Olisin superiloinen vanhoista ja uudemmistakin katalookeista. :-)

Laita s-postia tänne: iisaquu@yahoo.com

laatu on aivan surkeaa: langanpätkiä roikkuu, nappi irtosi heti, sauma ratkesi ja kangas nyppääntyi sekä päästi väriä heti ekalla käyttökerralla!!! Ei enää ikinä ko. merkkiä.

Olen säännöllinen ostaja ja käyttäjä jo monen vuoden ajalta. Pääsoin laatu on hyvää, mutta sitten on poikkeuksia. Tosiaan napit lähtevät, tulee reikiä helposti pitkähihaisen puseron kyynärpäihin ja useasti on vaatteessa pienenpieniä reikiä. Tästä huolimatta mallit, värit ja käyttömukavuus vetävät minua käyttämään lähes ainoastaan Gudrunin vaatteita.

Yhteistyössä