Grr..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kissa

Vieras
Oliskohan miestä näin päivällä vähän piristämään päivääni..? ;) ota mut.. Pidän vähän rajummista otteista.. Mulla on päällä mustat stringit ja hame, seksikkäät pitsirintsikat ja valkea toppi... Jalassa on myös stay upit... Istuskelen rauhassa sohvalla. Kerro mitä tekisit mulle... Kehitetään eroottista tarinaa... ;) pian..

ja katsot minua silmiin.Vilkaisen alas ja ymmärrät mitä tarkoitan. Avaat vyöni ja avaat housuni,jotka tippuvat mytyksi nikkoihin.Samaan myttyyn tippuvat myös boxerit ja tartut kovaan kaluuni.

ja autan hameen & pikkuhousut päältäsi.Nojaudut sohvalle ja levitän jalkojasi.Suutelen reisien sisäpintaa matkalla alaspäin vitullesi ja nuolaisen lupaavasti kostuvaa vittuasi

ja kuin sähköisku käy lävitsesi.Nostan jalkasi olkapäilleni ja nostan pakaroistasi sinua ylemmäs.Nuolen nopeammin-tätähän halusit! Tartut päästäni kiinni ja naamani on märkä sinusta.Haluatko sisääsi minut vai sauvan vai molemmat?

Nosta sinut ylös ja samalla riuhdon päältäsi topin & rintsikat.Istun sohvalle ja vedän sinut syliini.Suutelemme ja samalla kaluni on jo sisälläsi.Kourin pakaroitasi ja ratsastat päälläni.

Häh?? Et millään tavalla auttanut auttamaan sinua.Samalla tavalla kun livenäkin,niin osallistuminen on molemmin puolista...Nyt oletit,että olen ajatustenlukija-sori baby!

Nyt ei kettu jouda.. Ja sinä jp taas, kunnollisen miehen pitäisi kyllä itsekin kuulostella ja tunnustella mistä nainen pitää. Ei siinä apua juuri tarvita. Ja kaikki tietää että esileikkiä pitää olla. Pässi.......

Jospa jätettäis nimittelyt sikseen,kun en itsekään sille tielle lähtenyt. Lienee kohteliasta ja toista huomioon ottavaa edes hiukan vinkata onko oikeilla jäljillä vai niinkö,että toinen nakuttaa 800 merkkiä ja lopputulos on,että toisella peukalo kipeä kirjoittamisesta ja toisella jostakin muusta!?

Jospa jätettäis nimittelyt sikseen,kun en itsekään sille tielle lähtenyt. Lienee kohteliasta ja toista huomioon ottavaa edes hiukan vinkata onko oikeilla jäljillä vai niinkö,että toinen nakuttaa 800 merkkiä ja lopputulos on,että toisella peukalo kipeä kirjoittamisesta ja toisella jostakin muusta!?

Yhteistyössä