Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kivihiilellä tehdään rahaa Kiinassa ja Intiassa, ja sinä ostat halvalla siellä tehtyjä tavaroita ja samaan aikaan esiinnyt vihreänä maailmanpelastajana.Trump tekee rahaa kivihiilellä. Miksi rahanteon pitäisi olla yksinoikeus?
Mistä sinä tiedät, mitä minä ostan tai kenenä minä esiinnyn?Kivihiilellä tehdään rahaa Kiinassa ja Intiassa, ja sinä ostat halvalla siellä tehtyjä tavaroita ja samaan aikaan esiinnyt vihreänä maailmanpelastajana.
Vaatteet sulla on intialaisella orjatyöllä tehdyt ja tejniset laitteet taasen kiinalaisella. Jeesustele siinä sitten paremman maailman puolesta...Mistä sinä tiedät, mitä minä ostan tai kenenä minä esiinnyn?
Sinun mielestäsi kai sitten raha kuuluu ainoastaan valtaa pitävälle eliitille, joka kurittaa maapalloa ja tekee siitä epävakaan asua.
No, ainakin tahdon siitä paremman, enkä huonompaa, niinkuin sinäVaatteet sulla on intialaisella orjatyöllä tehdyt ja tejniset laitteet taasen kiinalaisella. Jeesustele siinä sitten paremman maailman puolesta...
Tahdot maailmasta paremman ostamalla orjatyövoimalla tehtyä tavaraa...No, ainakin tahdon siitä paremman, enkä huonompaa, niinkuin sinä![]()
Eli käytännössä tunnustit että jeesustelet täällä palstoilla mutta itse ostat hinnan mukaan ihan niinkuin moni muukin mutta haluat tehdä itsestäsi pyhimyksen vaikka et oikeasti ole tehnyt ilmastonmuutoksen eteen muuta kuin läykyttäny somessaNo, ainakin tahdon siitä paremman, enkä huonompaa, niinkuin sinä![]()
Moraalisäteily on itseisarvo.Eli käytännössä tunnustit että jeesustelet täällä palstoilla mutta itse ostat hinnan mukaan ihan niinkuin moni muukin mutta haluat tehdä itsestäsi pyhimyksen vaikka et oikeasti ole tehnyt ilmastonmuutoksen eteen muuta kuin läykyttäny somessa
Jokainen tekee näin. Sillä ei ole paljon eroa minkä merkin ja hinnan pikkuhousut ostat, iso osa tuotantoketjusta on silti tehty epäeettisesti, kun katsotaan riittävän laajasti!!Kivihiilellä tehdään rahaa Kiinassa ja Intiassa, ja sinä ostat halvalla siellä tehtyjä tavaroita ja samaan aikaan esiinnyt vihreänä maailmanpelastajana.
Se on laiskuutta tai välinpitämättömyyttä. On täysin mahdollista pitää omia lampaita ja kutoa vaatteet itse kerimästään villasta.Jokainen tekee näin. Sillä ei ole paljon eroa minkä merkin ja hinnan pikkuhousut ostat, iso osa tuotantoketjusta on silti tehty epäeettisesti, kun katsotaan riittävän laajasti!!
Onko se sitten huonompi, kuin kytätä jeesustelijoita ja jeesustella sillä..Eli käytännössä tunnustit että jeesustelet täällä palstoilla mutta itse ostat hinnan mukaan ihan niinkuin moni muukin mutta haluat tehdä itsestäsi pyhimyksen vaikka et oikeasti ole tehnyt ilmastonmuutoksen eteen muuta kuin läykyttäny somessa
Ööö.. ON!Onko se sitten huonompi, kuin kytätä jeesustelijoita ja jeesustella sillä..