~Great Girls~

Iltaa! : )
Meritahti :hug:

Jannittavaa, toivon parasta sulle Selis! :)


Itse tuli oltua tanaan vahan shoppailemassa. Kaytiin Irlanti-Suomi seuran lastenkerhossa, sielta ostin vahan suomalaisia karkkeja. Sitte kavin ostamassa uudet kengat ja laukun, seka kasan ihania vauvan/lastenvaatteita :D :)
 
Nyt menee vahan ehka ohi aiheen (?) :D mutta Jos jotain kiinnostaa naha millasia vaateostoksia tein niin;


Kaks paria samanlaisia housuja. Toisen housun koko 6-12kk ja toisen 12-18kk.


Ihanat sammarit : ) koko 6-12kk.


Upee duffelitakki : ) Itella oli tallanen ku olin pieni :D Se on tosi lampinan ja paksun olonen, fleesea. Koko 6-12kk.


Ihanan pehmee ja porronen takki. Tassa ei palella : ) Koko 12-18kk.
 
Selis: ei haittaa!Kiva lueskella toistenki yksinpuheluja ja pohtimisia...Mulla taas muka kaikenlaisia tuntemuksia ja oireita.. :kieh: Kyl se täti sieltä ennemmin tai myöhemmin pukkaa paikalle, mut...No saa sitä haaveilla :ashamed:
Kovia menkka tuntemuksia ollu viikon ajan..Nyt ei oo tulehduksetkaan kyseessä(olen lääkekuurilla) ei voi siis se aiheuttaa mitään outouksia..Isäntä on innostunut petihommista, joten lakanoita on pöllytelty varmaan triplasti aikaisempaan verrattuna ;)
Tsäänssit tuplattu...Tai triplattu :LOL:
Joo no se siitä...emmie mitään paksuna kuiteskaan oo.. :ashamed:
 
moikka!

tänään sain raahauduttua menkka kipujen jälkeen lenkille, ylipäätään pitkästä aikaa! :)

Kiitos hyvän ystäväni joka minut mukaansa raahasi. Tulihan tuota käveltyä lähemmäs 6km ellei enemmänkin. Ja sykemittari kun matkassa oli niin tuli huomattua, että huono kunto minulla on.. yhdessäkin ylämäessä syke oli 182 :ashamed:

Mutta tästä se lähtee. Ensi viikko loma viikko, lenkille siis
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Lumo..............kp5/28-35.......yk2
Arcatha...........kp 6/28.............yk 13.....35kg
Piglet...............kp18/29...........yk11 km. jlk...(-)3.3kg
Hope73...........kp19/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia..........kp26/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää........kp27/32-35......yk13
Meritähti..........kp31/35...........yk5
kiukkutäti.........kp32/30-34.....yk17
Nasunen-82.....kp33/28..........yk18
yöperhonen.....kp34/23-25.....yk8
syttis...............kp41/?.............yk8



TOISTA TOIVOVAT

tii-tikkä...........kp18/28-33.......yk29
Selis...............kp30/32............yk6....(-)2.1kg/15kg
Sokeripulla......kp33/30-45......yk2



KOLMATTA TOIVOO

jojo369.........kp5/30-35..........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp11/28-33........yk4....(-)1kg/17kg
tikruliini..........kp26/37.............yk3....(-)5kg/10kg
pisita.............kp41/28-38........yk3




NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp14/31-90......yk3....10kg
Lilo..................kp33/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp24/31............yk4
Sinderella......kp27/28-30.......yk4...(-)3.1kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp22/?...............yk?



MUKANA MYÖS

Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



~~PLUSSANNEET~~

johanna83 :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:
LillaGubben :flower:




ONNEA PLUSSANNEILLE!!!

 
:attn: , missäs kaikki luuhaa?

Viime yönä heräsin kauheeseen repäisykipuun kun käänsin kylkee. Ei oo koskaan ennen ollu mitään tollasta, pelottavaa. Voiskohan sittenkin olla et oisin raskaana? Jännät päivät tulossa...
 
Selis, mukavassa seurassa kun kävelee niin on helppo kävellä pitkiäkin lenkkejä :) Nyt tekisi mieli lähteä tuonne aurinkoiseen syyssäähän kävelemään jälleen, mutta vähän meinaa jalat/lonkat vihoitella tuosta eilisestä lenkistä, että saa nähdä kuinka käy :/
 
Arcatha, mun ois kanssa tarkotus lähtee koiran ja esikoisen kanssa lenkille, mutta nippailee inhottavasti vatsaan. Tylsää kävellä jos mahaan pistää :( . Jospas käyt pienellä lenkillä niin jalatkin vähän vertyis :) .

 
Huomenta :)

Olin just suunnitellu leipovani leipaa, muttei olekkaan leivinjauhetta, argh. En jaksa menna kauppaan, kun iltapaivalla meen ystavan kanssa kaupoille. Tuntuu, etta vaikka mita sois niin aina on vaan hirvea nalka!! Oon syony tanaan jo aamulla kaks kuppia marjapuuroa ja myohemmin kaks kuppia riisipuuroa :D Ja 3 mandariinia. (6h sisalla) No ehka noi puurot ei sit pida nalkaa... Outoa kuitenki.
Eilisesta asti ollu myos hirvee paakipu joka ei laakkeella nakojaan lahde :/

Kiva, kun en yhtaan tieda koska pitais menkkojen tulla, kun en oo ennen seurannu kiertoa.. Mut jannityksella odotetaan myos teidan kierronkulkua :hug: Toivottavasti saadaan plussia tahan kuukauteen :)
 
Heipat,

Täällä ollaan taustalla. Olen kyllä käynyt lukemassa ja jännännyt Seliksen mahdollista plussausta. Omalla rintamalla ei tapahdu nyt juuri mitään, joten täytyy tyytyä toisten puolesta jännäämään.

Jos nyt jotain omista vaiheista, niin laihdutukseen olen saanut kivasti virtaa. Viikonloppuna kävelin yhteensä kolme tuntia ja tänään kävin salilla. Edelleen kuitenkin vain se yksi kilo poissa. Vauvahommia on harjoiteltu ;) mutta tositoimia tarvitaan vasta ehkä viikon päästä. Aika outoa kuumeilla vauvaa näin, että toivoo samaan aikaan tulevansa raskaaksi ja toisaalta ei haittaisi vaikka plussa tulisi vasta parin kuukauden päästä muun elämäntilanteen takia (=työjutut). Kerrankin voi olla edes vähän vähemmän tosissaan. Oviksen varmaan tikutan, koska olen oppinut tunnistamaan hyvin ja haluan varmistaa, että tunnen oikein. Tikutan siis vasta, kun tuntuu, että on h-hetki.

Peukkuja kaikille.
 
Ei vieläkään oo tätiä näkynyt.... mun tuurilla se huomenissa sitten tietty saapuu.... Oon nyt päättänyt yrittää olla testaamatta siihen saakka kunnes menkat on oikeesti jo myöhässä, eli viikonloppuna seuraavan kerran.

Kiitos plussatuulista Sompiolle! Mites on alkuraskaus sujunut noin muuten Sompio?

Hienoa Arcatha, mäkin kävin lenkillä. Oli upee ilma tänäään.

Emmama, mulla on kanssa tosi vähän lähtenyt painoa vaikka vaatteissa tuntuu et ois enemmänkin tippunut. Ehkä me ollaan kasvatettu lihaksia ;)
 
ENSIMMÄISTÄ KUUMEILEE

Lumo..............kp6/28-35.......yk2
Arcatha...........kp 7/28.............yk 13.....35kg
Piglet...............kp19/29...........yk11 km. jlk...(-)3.3kg
Hope73...........kp20/27-28.....yk4....(-)3.6kg/20kg
drakonia..........kp27/n.30........yk1.....(-)4.5kg/20kg
kiharapää........kp28/32-35......yk13
Meritähti..........kp32/35...........yk5
kiukkutäti.........kp33/30-34.....yk17
Nasunen-82.....kp34/28..........yk18
yöperhonen.....kp35/23-25.....yk8
syttis...............kp42/?.............yk8



TOISTA TOIVOVAT

Selis...............kp1/32..............yk7....(-)2.1kg/15kg
tii-tikkä...........kp19/28-33......yk29
Sokeripulla......kp34/30-45......yk2



KOLMATTA TOIVOO

jojo369.........kp6/30-35..........yk?....(-)15.6kg/45kg
Emmama......kp12/28-33........yk4....(-)1kg/17kg
tikruliini..........kp27/37.............yk3....(-)5kg/10kg
pisita.............kp42/28-38........yk3




NELJÄTTÄ UNELMOI

nelosenkaipuu..kp15/31-90......yk3....10kg
Lilo..................kp34/?..............yk3



VIIDETTÄ KAIPAILEE

äiti-vm73......kp25/31............yk4
Sinderella......kp28/28-30.......yk4...(-)3.1kg/25kg



KUUDETTA KUUMEILEE

Bianca72........kp23/?...............yk?



MUKANA MYÖS

Piijuska-78..(-)4kg/25kg
Allunmamma....10kg
papaijaa81
nallekarhu
touhu tenava
Härveli



~~PLUSSANNEET~~

johanna83 :flower:
Heidsu :flower:
Sompio :flower:
LillaGubben :flower:




ONNEA PLUSSANNEILLE!!!



 
Selis Ihan mukavasti on mennyt. Etovaa oloa on välillä, mutta en ole oksentanut. Syödä saa koko ajan, kun etova olo helpottaa aina hetkeksi, kun syö. Painoa siis tulee :(

Vatsa ja tissit on kasvanut. Kai se vatsa vielä turvotusta on, mutta iltaisin kyllä jo aikamoinen pallo. Löysiä vaatteita pidän töissä, kun en halua, että kukaan huomaa.

Neuvolassa olen käynyt ja parin viikon päästä on neuvolalääkäri. Ultra on marraskuun puolessavälissä. Pikkaisen jännittää, kun ei olla menossa varhaisultraan. Josko se neuvolalääkäri kuulisi sydänäänet :heart:

Sompio ja prinsessa 7+1
 
Juu, täti tuli aamulla. Tänään siis kp1 :'( .
Yritän kuitenkin aatella positiivisesti, nyt kerkeen toivonmukaan tiputtamaan taas hiukan painoa. Silti aika kurjaa, vatsaan sattuu ja on ihan vetämätön olo.

Kivaa Sompio että hyvin on sujunut. Munsta ne kuuntelevet nuo sydänäänet vasta ekan ultran jälkeen kun eivät luultavasti aikaisemmin kuulu.
 

Yhteistyössä