~Great Girls~ vol.2

Ensimmäistä kuumeilee

Arcatha.......................kp4/28.....................yk17
kiukkutäti.....................kp6/30-35...............yk
Piglet...........................kp7/27-29................yk13
Lumo...........................kp8/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp10/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp12/28-35.............yk17
Lillet............................kp15/32...................yk3
drakonia......................kp17/28-32.............yk5
tch..............................kp19/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp22/28...................yk13

Toista toivovat

Vilinäiti.......................kp12/n.100................yk
marleena-84..............kp13/28....................yk7
Selis..........................kp23/25.....................yk11
akujalmari.................kp25/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

Emmama.................kp20/28-33.................yk8
jojo369....................kp27/33......................yk7

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Hei vaan kaikille.

Aloitetaan hyvillä asioilla;

-torstaina mulla on työhaastattelu
-tajusin tänään vietyäni tytön tarhaan, että heti hampaanlähdön jälkeen (eli viikko sitten) neidistä on tullut jotenkin paljon isompi. Se ei enää kiukuttele ja tottelee mua paremmin. :heart: Ihanaa, mä olenkin ottanut neidin kanssa yhteen ihan liikaa.

Paino vaan nousee!!! Yäk!
Sitä en nyt jaksa miettiä, on vähän vakavempiakin asioita mietittävänä! Kunhan sais pian töitä, niin sit rupeis rahankin takia enemmän kiinnostaa oma olo.

Mitään en oo vielä luovuttanut. Karppaus sopii mulle, se ruoka on parempaa kuin hiilarit, joten siihen palaan taas pian!

heippa.!

käympä täällä vain ilmoittautumassa, että elossa ollaan :D eikä täällä mitään uutta ole.. pirun tätiä odotellaa tällää kyynelten keskellä. itkuherkkyys on ihan uskomatonta (ja toki toiveet taas nousevat), eikä mitään muita "oireita" ole, joten eiköhän se täti sieltä ajallaan kurvaa paikalle.

mukavaa päivää kaikille :)

YP :wave:

Kiitos Selis tsempeistä :heart: :hug:

Muuten elämä näyttää oikein hyvältä... Töitä on niin paljon kuin vaan jaksaa tehdä ja vihdoin löydettiin hyvä ja ihana asunto ja ostettiinkin se :xmas: Suht halvalla irtosi ja enpä malta odottaa että maalis-huhtikuun vaihteessa pääsee sisustelemaan :D

Kaikki olisi siis mallillaan... Enää puuttuisi se nyytti :heart: :heart:

Liisa75
Palattiin tänään lomalta. Kylläpä meni nopeesti. Ja täällä huomasin, että onkin sitten taas jo kp10. Tosin tässä kuussa on vähän heikot mahkut, kun matkustelu jatkuu (miehen, mä jään kotiin).

Loman ansioista mulla olisi pitkät listat hyviä asioita ;) Mutta pitääkin tosiaan alkaa arkipäivinäkin listata niitä. Lomalla ainakin unohdin työhuolet. Vauvasta haaveilin, mutta sehän on mukavaa.

Ystävistä tulee mieleen, että viikonlopuksi tulee hyvä ystävä kylään (asuu 150 kilsan päässä). Eli mukava vkonloppu tiedossa. Ihmissuhteet on hankalia ja mäkin usein mietin, miksi yhteys joihinkin ihmisiin katkeaa. Kyllähän elämäntilanteet vaikuttaa ja ihmiset kai muuttuukin niinkuin persoonina. Onneksi on löytynyt myös uusia kavereita esmes töistä ja joidenkin kohdalla kaveruus on muuttunut ystävyydeksi. Sellanen "Sinkkuelämää"-kaveripiiri ois kyl ihana. Toisaalta mun mies on oikeestaan mun paras kaveri, mutta tyttökavereita tarvitsee just "tyttöjen juttujen" puimiseen.

jojo Koita jaksella! Ja tsemppiä työhaastikseen.

Mä en vieläkään tiedä saanko uuden työpaikan. Yllättävän kauan kestää päätöksenteko. Olin sellasissa psykologisissa testeissä ja oon jo itse nähnyt tulokset. Siellä on joitain kohtia, jotka ei kyllä lupaa hyvää työpaikan saannin kannalta. Eli en ole just nyt kovin toiveikas. Suht pepusta tollaset analyysit, jotka perustuu suoriutumiseen yhtenä päivänä jostain keinotekosesta tilanteesta.

Ensimmäistä kuumeilee

Arcatha.......................kp5/28.....................yk17
kiukkutäti.....................kp7/30-35...............yk
Piglet...........................kp8/27-29................yk13
Lumo...........................kp9/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp11/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp13/28-35.............yk17
Lillet............................kp16/32...................yk3
drakonia......................kp18/28-32.............yk5
tch..............................kp20/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp23/28...................yk13

Toista toivovat

Vilinäiti.......................kp13/n.100................yk
marleena-84..............kp14/28....................yk7
Selis..........................kp24/25.....................yk11
akujalmari.................kp26/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

Emmama.................kp21/28-33.................yk8
jojo369....................kp28/33......................yk7

Mukana myös

mama1988, Minttu-Emilia, Juizzi-77, Jeju81, Rosmariini-74, hyrskylän muori, largelady, tii-tikkä, Hope73, Bianca72, lilo, pisita, nasunen-82, syttis, tikruliini, sokeripulla, Piijuska-78, Allunmamma, papaijaa81, nallekarhu, touhu tenava, Härveli

Plussanneet

shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Tervetuloa Liisa lomalta! :)

Kyllä munki paras ystävä on mun mieheni, mutta tyttökaverit ovat elämän suola.

Hanurista psykologiset testit. Mäkin oon semmoisissa käynyt (kouluihin hakiessa jne), mutta vissiin oon sen luokan hullu, että aina oon johonkin kompastunut. Mun yksi kaveri on psykologi, ja ajattelin kysyä siltä vinkkejä sit kun seuraavan kerran johonkin kouluun haen. Kaveri on joskus kertonut mulle niitä merkityksiä, ja mitä esim. pitäis piirtää tietyissä tehtävissä ja ne on kyllä jostain ulkoavaruudesta. Jos piirrät esim. kukan, niin sä et sovi esim. hoitoalalle.. Ihan outoa. Hoitoalalle pyrkivien pitäis nähdä mustetesteissä ihmisiä. Näin se vaan on.

Tämän päivän ihana asia:

-tyttö tottelee :heart: Ihana aloittaa aamu, kun ei aina tarvitse vänkää ja tapella. :)

Meinasin sortua tänään testaamaan. Hulluahan se olis, joten järki tuli mukaan viime tipassa...onneks...

Liisa75
Tosta ystäväjutusta vielä, että mua kans välillä vähän vaivaa, että mulla ei ole yhtä tai kahta selvästi läheisintä ystävää, jonka tai jotka pyytäisin esmes lapseni kummiksi. Ehkä sitten pyydetään suvusta kummit, jos joskus tärppää. Tai ehkä valinta sillon tuntuu ihan itsestäänselvältä.

Mä tulin loman lopussa uudelleen kipeeks, sain taas antibiootit. Nyt pitäs pystyy oleen herkuttelematta, kun ei voi liikuntaakaan harrastaa. Plääh!

Psykotesteistä: Mun yks kaveri haki opiskeleen sairaanhoitajaks ja piirsi testeissä pääkallon ja sääriluut siihen päälle... Ei sitten päässyt kouluun. Ollaan naurettu tota monet kerrat...

Vauvakuumeasiaa mulla ei nyt oikein ole. Paino on samassa. Onneks ei sentään oo noussu. Ois pakko saada laskeva käyrä nyt alkamaan.

Päivän hyvä asia tulee varmaan olemaan illan saunavuoro.

Ensimmäistä kuumeilee

Arcatha.......................kp6/28.....................yk17
kiukkutäti.....................kp8/30-35...............yk
Piglet...........................kp9/27-29................yk13
Lumo...........................kp10/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp12/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp14/28-35.............yk17
Lillet............................kp17/32...................yk3
drakonia......................kp19/28-32.............yk5
tch..............................kp21/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp24/28...................yk13

Toista toivovat

Vilinäiti.......................kp14/n.100................yk
marleena-84..............kp15/28....................yk7
Selis..........................kp25/25.....................yk11
akujalmari.................kp27/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

Emmama.................kp22/28-33.................yk8
jojo369....................kp29/33......................yk7

Mukana myös

Plussanneet

shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Mä havahduin ettei mulla ole ollut mitään ovistuntemuksia vaikka oviksen pitäisi olla tässä ihan näinä päivinä... :eek: Ei mitään kummempia nippailuja tai limoja. Aikaisempina kiertoina on kyllä ollut selkeitä tuntemuksia, mutta nyt en ole huomannut mitään. Eilen tai tänään pitäisi mun laskujen mukaan olla. Onko multa todella mennyt oireet ohi vai vieläköhän ovis olisi edessä päin.

Tänne ei muuten ihmeitä. Töissä koittanut olla ahkerana, mutta meinaa vähän motivaatio välillä kärsiä kun pomo on saanut päähänsä että meidän pitäisi tehdä vuorolistat aina kahvinkeitosta lähtien ja jotenkin tuntuu ettei se toimisi. Muutenkaan ei ole oikein tuo työnteko inspannut taas, mutta toivon että tämä hellittäisi tästä pikku hiljaa, eihän tässä ole kuin pari päivää ja sitten olisi taas viikonloppu. Mies vaan on lauantaina 12tunnin vuoron töissä niin ei paljon jää perheen yhteistä aikaa viikonloppuna. :( Mutta onhan meillä sitten sunnuntai niin pitää koittaa keksiä sille päivälle jotain mukavaa puuhaa koko perheelle.

Huomenta!

Oon vaan kerenny äkkiä pyörähtää koneella... jotenkin vaan hirveesti ollu touhuumista. Ahkerasti oon nyt yrittäny liikkua ja ihmettelen kun paino ei vaan silti laske. Ehkä mulla on menkat tulossa, vaikka tuntemuksia ei oo kyllä vielä ollutkaan.

Illalla ois tarkotus lähteä pulkkailemaan esikoisen kanssa ja sitä odotetaan innolla. Töissä vaan on vajaa miehitys ja joudun tänään olemaan pidempään kuin normaalisti. Esikoinenkaan ei mee hoitoon vaan mummille kun en ajoissa pääse hakemaan.

HAUSKAA päivää kaikille!

Heips!! Tännekin ilmoittelen, jotta meille syntyi POIKA 30.1.09 4545g 53cm ja keisarilliseen tapaan, kuten aikoinaan isosiskonsakin! Kaikki meni hyvin, ja poitsu kasvaa hyvin tisumaidolla! :heart:
Painonpudotukseni jäi siis viime kesänä kesken ja raskauden aikana tuli noin 10kg lisää. Nyt on pudonnut jo 15kg, joten ei mitään paniikkia, imetys tehoaa ja liikkeellekin jo hyvin pääsee vaunulenkeille! :D
Heheh... pian rantakunnossa... ;)
Tsemppiä teille kaikille!!! Paljon plussa onnea puhkun; kera vauvan tuoksujen!! :wave:

Terveisin, mantana ja "Toivo" :heart:

mantana :flower: :flower: , iloiset onnittelut sulle. Muistankin sunt kun plussasit. Onnea vielä ja tsemppiä painon pudotukseen :) .

Thanks Merkku, kyllä se plussa ois vihdoin niin tervetullut. Olin juuri edellispäivä kattomassa reilun viikon ikäistä vauvaa ja ihan hirmuinen kuumeilu vaan lisääntyy. Ois ihanaa saada oma nyytti.

Mites marleenan ovis, onko ollut tänään tuntemuksia???

Oltiin tosiaan pulkkailemassa tänään ja oli kyllä todella mukavaa :D . Meillä ei oo tässä lähistöllä mitään kunnon mäkeä, mutta nyt oltiin pulkkailemassa muualla. Poika oli niin väsynyt kun tultiin kotiin että hän meni suoraan nukkumaan eikä edes iltapalaa jaksanut syödä. Rankkaa tuo ulkoilu. Toivottavasti ei nyt sitten herää aamulla heti kuudelta...

Jännittää hirmuisesti tuleeko menkat huomenissa vai ei. Tuntemuksia ei oikeestaan oo suuntaan tai toiseen ollenkaan. Viikonloppuna varmaankin testailen jollei mitään kuulu. Pitäkää nyt mulle peukkuja pystyssä että se plussa vihdoinkin tulisi.

Katsoin tänään tv-uutisista sitä pätkää, missä sanottiin, ettei odotusvaatteita saa nykyisin enää oikein kaupoista. Totesin isännälle, että viime päivinä on tuolta häpyluun kohdalta sattunut aika napakasti ja muutenkin rintoja aristaa/turvottaa, puhumattakaan kuvotuksen tunteesta iltaisin ja oudosta mausta suussa. Isäntä totesi, että etköhän vedä varmuuden vuoksi ne vanhat odotusvaatteet päälle huomenna töihin, kun tuntuu siltä, että olisit raskaana ja kun ei niitä oikein mistään saa nykyisin :LOL: :LOL: :LOL: Taitavat nuo tuntemukseni johtua siitä, että menkat ovat tulossa ja pillereiden kanssa nuo oireet ovat jääneet kokonaan pois. Tosin lämpöni on hiukan koholla, kun oli pakko mitata :ashamed: Niin eihän se mitään tarkoita...mutta saahan sitä toivoa :whistle: Viikonloppuja :wave:

Ei kummempia oireita... No oireet tulee jos on tullakseen tai jättää sitten tulematta, empä mä varmaan ite voi asiaan nyt sen kummemmin vaikuttaa ja jos kauheesti alan oireita kyttäämään niin joko niitä ei tule vahingossa ainuttakaan tai sitten niitä tulee liiankin kanssa. Koitan pitää vähän matalmpaa profiilia tän kuumeilun kanssa kun viime kierto oli taas niin hirveä pettymys kun ei vieläkään tärpännyt. Äidilleni jo vähän vinkkasin että meillä kuumeillaan toista, mutta ei puhuttu sen kummemmin asiasta enkä sanonut suoraan.

mantanalle onnittelut! :flower:

Selis peukut pystyssä. Toivotaan että sulla tärppää nyt!

Ensimmäistä kuumeilee

Arcatha.......................kp7/28.....................yk17
kiukkutäti.....................kp9/30-35...............yk
Piglet...........................kp10/27-29..............yk13
Lumo...........................kp11/28-35..............yk6
Liisa75.........................kp13/28-32.............yk4
kiharapää.....................kp15/28-35.............yk17
Lillet............................kp18/32...................yk3
drakonia......................kp20/28-32.............yk5
tch..............................kp22/30-31..............yk5
yöperhonen.................kp25/28...................yk13

Toista toivovat

Vilinäiti.......................kp15/n.100................yk
marleena-84..............kp16/28....................yk7
Selis..........................kp26/25.....................yk11
akujalmari.................kp28/38 .....................yk2

Kolmatta kaipailee

Emmama.................kp23/28-33.................yk8

Mukana myös

Plussanneet

jojo369
shaken
Iloinen
Sinderella
nelosenkaipuu
äiti-vm73
johanna83
Heidsu
Sompio
LillaGuppen

Väsyttää |O , munsta tuntuu että voisin vaan nukkun... nää aamut on kyllä tosi vaikeita mulle kun oon enempi iltaihminen.

akujalmari, nuohan kuulostaa ihan selviltä oireita, odotusvaatteet vaan päälle :LOL: . Mun yks ystävä juuri kanssa sanoi ettei odotusvaatteita löydy kun h&m;stä, ennen on ollut useammassa paikassa.

Onneks on viikonloppu edessä että saa olla rauhassa kotosalla huomisen, sunnuntaina joudunkin sitten töihin!

Kiitos ihanaiset :D

Mä päätin aamupäivällä vaan uhmata kohtaloa ja testata. Järki sanoi, että vielä ei mitään näy, mutta järjen on turha sanoa mitään ihmiselle, joka saattaa tehdä testin menkkojen aikaankin.. :LOL:
Oli muuten aika iso ylläri. Oikeesti.
Mä olin jotenkin ihan varma, että ei tuu plussaa taaskaan.
Ainut oire oli tammikuun lopusta jatkunut tissikipu. Eilen alkoi selkäkipu, sillei tosi ilkee menkkajuilinta ja tänään on muutamaan otteeseen vihlonut pildestä tosi pahasti. Ruumiinlämpö on kans normaalia korkeampi, tasan 37 ollut tänään vaikka normaali mulle ois 36,5-36,8.

Laskujen mukaan nyt rv 3+4, jos ei siis ovis oo ollut aiemmin..

Moon ihan sekaisin!!!!!!!

Yhteistyössä