V
valaskaa tyhmää
Vieras
Anteeksi vaan tyhmyyteni, mut miks se kahva pitää olla ylhäällä? Miten se vaikuttaa turvallisuuteen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja valaskaa tyhmää:Anteeksi vaan tyhmyyteni, mut miks se kahva pitää olla ylhäällä? Miten se vaikuttaa turvallisuuteen?
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja anve:ihmiset on tarkkoja eriasioista. Itse olen tarkkana siitä, etteivät lapset matkusta pieniäkään matkoja ilman et oisivat istuimissaan tai en ota lasta pois itsuimesta jos auto on liikkeessä, vaik millainen meteli ois.. (meil vauva todella huono matkustaja autossa, mut sit se huutaa, koska istuimesta en ota pois ja matka ei muuten etene)
Ei ole tarkoitus nyt saivarrella, mutta jos olet noin tarkka siitä että on oltava istuimessa, niin mä en nyt honaa että mikset sitten ole tarkka myös siitä että ne lapset on asianmukaisesti istuimissa...eli kahvat siten miten kuuluu jne?
Meillä ei auto liiku miilliäkään ellei kaikki lapset ole asianmukaisissa istuimissa (eli alta 3v selkä menosuuntaan-istuimessa, vauva kaukalossa, koululainen korokkeella jossa lantiovyön ohjaus) ja vyöt kiinni. Ja erityistä tarkkuutta ollaan kiinnitetty siihen että istuimet on asianmukaisesti asennettuja, eli kaukalon ja etupenkin väliin jää riittävästi tilaa, kaukalon kahva on ylhäällä, kaikkien vyöt on riittävän kireällä jne. jne.
Miksi tehdä puolitiehen niinkin tärkeä asia, kuin turvallisuus, jos se kuitenkin toisaalta kiinnostaa?