Gourmet-perheet kauhistukaa! Meillä syödään kohta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja työäidin vapaapäivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D kehtaanko edes kertoo mitä meillä on :ashamed: ranskiksia ja nakkeja :ashamed: voisin toki puolustautua sillä, että olen vuodelevossa, mutta en mä nyt halua yrittää saada mitään synninpäästöä tästä, joten tällä mennään :D

mä teen sit päivälliseksi kana-nuudelikeittoa :D
keitot meillä uppoaa hyvin.
kaikkein kamalinta on se että ne nuudeit olivat tarjola jo eilen paistettujen vihannesten kera, nyt vaan pilkon nuudelit, heitn sekaan paoistettua broileria ja vihanneksi ja vettä+ kanalientä. hyvää on!

Aah, huonoja äitejä on muitakin :D
Tuo pussiaines on kaikenlisäksi Rainbow:n halpispussi, ei edes mitään BlåBandia (vai mikä "parempi" firma niitä tekee?) :snotty:

pienenhetken, meillä lapset toivoi tota samaa mutta äiti rankaisee italianpadalla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Aah, huonoja äitejä on muitakin :D
Tuo pussiaines on kaikenlisäksi Rainbow:n halpispussi, ei edes mitään BlåBandia (vai mikä "parempi" firma niitä tekee?) :snotty:

pienenhetken, meillä lapset toivoi tota samaa mutta äiti rankaisee italianpadalla :laugh:

nooo,huomenna sitten :D

Meillä perunoita, karjalanpaistia, lanttulaatikkoa, etikkapunajuuria ja -kurkkua, tomaattia, täysruisleipää (kotitekoista hiivatonta) oltermannia leivän päälle ja kevytmaitoa juotavaksi. Jälkkäriksi mansikkasoppaa. Illalla hirvikeittoa. Kivikaudelta kun ollaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Mitä ihmettä nää gourmee ihmiset sitten grillaa? Etanoita? :ashamed:
Kyl mäki nuita syön mutta kyllä kaikki "normi"ruokaki on sikahyvää :snotty:

Ja alkuruuaksi kylmää etanasosekeittoa, on hyvää :D

Alkuperäinen kirjoittaja hee:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Mitä ihmettä nää gourmee ihmiset sitten grillaa? Etanoita? :ashamed:
Kyl mäki nuita syön mutta kyllä kaikki "normi"ruokaki on sikahyvää :snotty:

Ja alkuruuaksi kylmää etanasosekeittoa, on hyvää :D

:x no joku raja mullaki menee ja miltäköhän toi näyttäs :x :ashamed:

Yhteistyössä