Googleta nimesi. Valitse sitten "kuvahaku". Löytyykö näin nimesi + lärvisi?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja g:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.
et siis ole facebookissa?
sen saa rajattua sieltä ettei hakukoneet löydä. ;)
tiedän. mutta en halua rajata. ei haittaa vaikka nimi+ lärvi näkyy noin. Kun kuitenkin olen suojannu, ettei profiiliani saa auki kuin kaverit.
no mut miks sitten kysyit että eikö ole facebookissa, jos tiedät että sen voi myös rajata. =)
kysyin siks ku ihmettelin. tuntuu nääs että kaikki on siell nykyään :)
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.
Työn kautta löytyi, samoin omat viralliset kotisivut, mikä musta ei ole mitenkään erityisen "pimeetä". Facebook löytyi myös.
no minusta on. minusta on pimeetä, pelottavaa ja outoa laittaa oma elämänsä ja kuvansa kaikille näytille, kuka vaan voi ottaa selvää sinusta.... MINULLE se on pelottava ajatus.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.
Työn kautta löytyi, samoin omat viralliset kotisivut, mikä musta ei ole mitenkään erityisen "pimeetä". Facebook löytyi myös.
no minusta on. minusta on pimeetä, pelottavaa ja outoa laittaa oma elämänsä ja kuvansa kaikille näytille, kuka vaan voi ottaa selvää sinusta.... MINULLE se on pelottava ajatus.
Minä en pelkää muita ihmisiä. Eikä siellä ole koko elämä, ainoastaan ne jotka olen jakanut muille. Työn kautta löytyy pakosta tietoa minusta ja olin ennen kunnallisvaaleissa ehdokkaana joten sitäkin kautta voi löytyä tietoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
ei löydy. ei löydy mun nimeä ei lärviä. en ole ikinä koskaan laittanut itsestäni nettiin mitään infoa tai kuvia. minusta se on aika pimeetä.
Nimeni löytyy,kuvaa ei.Nimeni julkaistaan muuta kautta aina silloin tällöin joissain jutuissa.
 

Yhteistyössä