Googleta nimesi. Valitse sitten "kuvahaku". Löytyykö näin nimesi + lärvisi?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja punikkitatti:
Alkuperäinen kirjoittaja siis täh:
miten sen voi muuttaa fb:ssä ettei näy googlettamalla yms?? En osaa laittaa....
Ennen pystyi muuttamaan. Ilmeisesti ei enää.
kyl pitäis saada, asetuksista.
Joopa. Vaan ainakin mun yli puoli vuotta piilossa ollut profiilikuva löytyi taas Googlesta enkä ole koskenut asetuksiin.
 
ap
Käyttäjätili -> Yksityisyysasetukset -> Haku, määritä kuka voi nähdä hakutuloksesi Facebookissa ja hakukoneissa -> Julkiset hakutulokset -> ota ruksi pois kohdasta "salli"
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Käyttäjätili -> Yksityisyysasetukset -> Haku, määritä kuka voi nähdä hakutuloksesi Facebookissa ja hakukoneissa -> Julkiset hakutulokset -> ota ruksi pois kohdasta "salli"
Mut jos tän laittaa niin eihän sua löydä sitten kaveritkaan facebookista?

Mua ärsyttää se et jos laitan profiilikuvatkin niin että ne olisi vain kaverien nähtävillä, niin miksi sitten näkyy silti profiilikuva tuossa nimihaussa???
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Käyttäjätili -> Yksityisyysasetukset -> Haku, määritä kuka voi nähdä hakutuloksesi Facebookissa ja hakukoneissa -> Julkiset hakutulokset -> ota ruksi pois kohdasta "salli"
Mut jos tän laittaa niin eihän sua löydä sitten kaveritkaan facebookista?

Mua ärsyttää se et jos laitan profiilikuvatkin niin että ne olisi vain kaverien nähtävillä, niin miksi sitten näkyy silti profiilikuva tuossa nimihaussa???
eiku siellä on erikseen facebookin haku ja erikseen julkisen haun eli googlen haku. Sä voit valita, että facebookin sisältä sut löytää mutta ei googlesta. got it?
 

Yhteistyössä