Gold & Steel vai Nomination ovatko molemmat aitoja ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti + 2 tytärtä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti + 2 tytärtä

Vieras
Olen ostanut taas joululahjoiksi näitä teräs/kultapaloja 4 eri liikkeestä Joensuusta.saadakseni paljon vaihtoehtoja itselleni ja tyttärilleni.
Pelkästään Nomination paloja myyvät liikkeet väittivät , että muut ovat kopioita. Eikös kopio olisi sellainen, jossa taustallakin lukisi " Nomination " ja ei olisikaan sitten se " oikea ". Mielestäni muilla kuin Nomination merkillä oli tarjolla paljon enemmän mallejakin ja lahjan saajat olivat eilen tyytyväisiä niihin, mitä saivat. Tietääkö kukaan kertoa nyt aitoudesta ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ilmeisesti Nomination on aikoinaan luonut tuon korutyypin/mallin, jota muut ovat sitten kopioineet.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nomination

Nomination ei luonut yksin tuota korutyyppiä, vaikka niin mainostaakin kaikilla kielillä esitteissään ja netissä.
Palaranneketjuja ( myös paloista tehtyjä kellonrannekkeita valmistettiin jo 1930- luvulla Firenzessä, Italiassa,mutta Nomination oli todellakin ensimmäisten joukossa 1980-luvulla tekemään työkaluja, joilla stanssatuista kultalevyistä tehtyja palasia alettiin kiinnittämään koristeeksi.
Muut firenzeläisvalmistajat alkoivat tehdä samalla periaatteella sellaisia koruja,
mutta eivät mitään kopioita, vaan yhtä aitoja paloja eri aiheista.Wkipedian tiedot eivät ole aina pelkkä neutraali totuus , vaan " syötettyä tietoa "

No siis ne muut ei ole aitoja nominationeja, mut itsekin ostanut näitä feikkejä ja hyvin toimivat..

Näistä feikeistätippuu ne palat tosi helposti irti, esim mulla sellaisia kukkajuttuja feikkipaloissa, irronneet itsestään normi käytössä ne koristeet irti.

No siis ne muut ei ole aitoja nominationeja, mut itsekin ostanut näitä feikkejä ja hyvin toimivat..

Ja ne Nominationit, jos ovat edes oikeita eivät ole feikkejä???
Feikeissä Nominationeissa lukee takanakin Nomination, siis feikeissä. Niitähän tarkoitat.

Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:

Näistä feikeistätippuu ne palat tosi helposti irti, esim mulla sellaisia kukkajuttuja feikkipaloissa, irronneet itsestään normi käytössä ne koristeet irti.

Nomination feikkejä, joissa on kukkajuttuja? Lukeeko takana NoiminatioN ?

Kerro mulle ostopaikka, jossa on Nomination feikkejä ja ilmoita myös yhteystietosi, koska tulli on kiinnostunut feikkien myynnin kieltämisestä ja
takavarikoi sellaiset tuotteet.

Ilmeisesti Nomination on aikoinaan luonut tuon korutyypin/mallin, jota muut ovat sitten kopioineet.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Nomination

Firenzeläiset kultasepät ja hienomekaanikot alkoivat tehdä kyseistä korutyyppiä samoihin aikoihin eri firmoissa. Ovat sitten tehneet kaikki samoista aiheista omat versionsa. Kuka lie kopioinut ketäkin ,

Alkuperäinen kirjoittaja äiti + 2 tytärtä:
Olen ostanut taas joululahjoiksi näitä teräs/kultapaloja 4 eri liikkeestä Joensuusta.saadakseni paljon vaihtoehtoja itselleni ja tyttärilleni.
Pelkästään Nomination paloja myyvät liikkeet väittivät , että muut ovat kopioita. Eikös kopio olisi sellainen, jossa taustallakin lukisi " Nomination " ja ei olisikaan sitten se " oikea ". Mielestäni muilla kuin Nomination merkillä oli tarjolla paljon enemmän mallejakin ja lahjan saajat olivat eilen tyytyväisiä niihin, mitä saivat. Tietääkö kukaan kertoa nyt aitoudesta ?

Mielenkiintoista tuo kopiohöpötys. Täällä Lappeenrannassa kauppiaat sanovat ihan pokkana, että kaikki muut on feikkejä tai kopioita paitsi heillä myytävät Nomination korut. Tuli kuitenkin toisenlaista tietoa, kun olin Imatrankoskella ja sanoivat , että muut merkit ovat yhtä aitoja ja riippuu vaan liikkeestä kuka myy mitäkin tuotesarjaa. Ostin sieltä gold & steel ja Ryry Firenze merkkisiä paloja, vaikka aloitusranteessani oli " Nomination " ja 1 pala ennestään. Kaikki ovat aitoja.

Mistä ostit feikkejä Nomination koruja? Lomalla Varnan kultarannikolla oli sellaisia tarjolla. Ihan aidon näköisiä ja taustalla teksti Nomination. Oon ostanut ja ovat jo kuluneet vaikka oli ihan hyvän näköisiä, en enää taida ostaa Suomestakaan, kun ei tiedä mitä saa.

Mun NominatioN korusta on pudonnut 2 palasta kuviot pois. Valitettavaa, mutta eivät olekaan niin laadukkaita, kuin kerrottiin.Kaikilla merkeillä on kai
ongelmia, mutta Nomination maksoi vaan paljon enemmän kuin muut palat.

Aidossa Nominationissa lukee edessä Nomination ja takana Stainless Steel (c) Nomination
Ja ottakaa huomioon, että kaikki Nomination rannekkeet kuuluvat sarjaan Composable.

Yhteistyössä