GNLD!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kisuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Puolituttu soitti kerran ja kertoi, että hänellä olisi tuottoisa liikeidea ja hän haluaisi minut mukaan. Estelin sanoen, ettei minulla ole paljoa rahaa sijoitettavana, mutta hän vakuutteli, ettei suuria summia tarvita. Sovimme tapaamisen keskustan kahvilaan.

Kahvilassa puolituttu ei edes istunut pöytään vaan nappasi minut mukaansa läheiseen kokoustilaan. Tila oli täyttymässä ihmisistä ja edessä oli valikoima puhdistusaineita. Puolituttu istutti minut tuolille ja meni maksamaan tilaisuudesta itsensä ja minun edestäni. Pian touhu alkoi. Puhuja toisensa perään maalaili upeita tulevaisuudennäkymiä: pienellä sijoituksella ja vaivannäöllä kohta on rahaa taloon, autoon ja veneeseen. Yleisön valtasi käsinkosketeltava ahneuden ilmapiiri. Minussa leimahti raivo siinä vaiheessa kun kuulin, että aiemmin systeemiin mukaan liittyneet hyötyisivät minun työstäni. Niinpä sitten kun puheiden jälkeen istuuduin samaan pöytään sponsorini, hänen sponsorinsa ja vieläpä tämänkin sponsorin kanssa, en ollut kovin halukas ostamaan aloituspakkausta. Nostin maljan köyhyydelle ja lähdin.

Jälkikäteen otin selvää touhusta netistä ja kuulin pyramidihuijauksista. Mikä onni etten ollut hairahtunut mukaan... toisin kuin veljeni. Laitoin hänelle matskua eikä hän tainnut sen koommin yrittää kohota huippuverkostomarkkinoijaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbulenssi:
Puolituttu soitti kerran ja kertoi, että hänellä olisi tuottoisa liikeidea ja hän haluaisi minut mukaan. Estelin sanoen, ettei minulla ole paljoa rahaa sijoitettavana, mutta hän vakuutteli, ettei suuria summia tarvita. Sovimme tapaamisen keskustan kahvilaan.

Kahvilassa puolituttu ei edes istunut pöytään vaan nappasi minut mukaansa läheiseen kokoustilaan. Tila oli täyttymässä ihmisistä ja edessä oli valikoima puhdistusaineita. Puolituttu istutti minut tuolille ja meni maksamaan tilaisuudesta itsensä ja minun edestäni. Pian touhu alkoi. Puhuja toisensa perään maalaili upeita tulevaisuudennäkymiä: pienellä sijoituksella ja vaivannäöllä kohta on rahaa taloon, autoon ja veneeseen. Yleisön valtasi käsinkosketeltava ahneuden ilmapiiri. Minussa leimahti raivo siinä vaiheessa kun kuulin, että aiemmin systeemiin mukaan liittyneet hyötyisivät minun työstäni. Niinpä sitten kun puheiden jälkeen istuuduin samaan pöytään sponsorini, hänen sponsorinsa ja vieläpä tämänkin sponsorin kanssa, en ollut kovin halukas ostamaan aloituspakkausta. Nostin maljan köyhyydelle ja lähdin.

Jälkikäteen otin selvää touhusta netistä ja kuulin pyramidihuijauksista. Mikä onni etten ollut hairahtunut mukaan... toisin kuin veljeni. Laitoin hänelle matskua eikä hän tainnut sen koommin yrittää kohota huippuverkostomarkkinoijaksi.

Kerrottinko sulle tuon aloituspaketin híntaa?
Noi hinnat tuntuu olevan suuri salaisuus!!!Huh huh..

Alkuperäinen kirjoittaja Kisuli:
Kerrottinko sulle tuon aloituspaketin híntaa?
Noi hinnat tuntuu olevan suuri salaisuus!!!Huh huh..

Kyy-yllä se kerrottiin. En nyt muista, paljonko se oli. Markka-aikaa silloin vielä elettiin ja senaikaisella budjetillani summa tuntui suurelta. Yksi puhujista kehui saaneensa summan äidiltään lainaksi.

GNLD ja Amway ovat tunnettuja piilopyramideja. Menee rahat, mutta vielä nopeammin maine ja ystävät. Meno on kuin aivopesukulteissa ainakin. Kannattaa varoa, melkein tuotteiden ostamistakin, koska pian alkaa värvääminen myyjäksi... Passiivista tuloa saisit vain, jos allasi on paljon TOSI aktiivisia jälleenmyyjiä ja ostajia. Laske tarkkaan kannattaako!

Jos ap haluat vaan omaan käyttöön, niin miksi ylipäänsä ruveta myyntiin sekaantumaan. Eikö kannattaisi vaan tehdä joku myyjä ikionnelliseksi kun joku suostuu ostamaan tuotteita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ap haluat vaan omaan käyttöön, niin miksi ylipäänsä ruveta myyntiin sekaantumaan. Eikö kannattaisi vaan tehdä joku myyjä ikionnelliseksi kun joku suostuu ostamaan tuotteita.

Kunhan on vaan sellainen myyjä, että ei ryhdy kauppaamaan kaikkea jatkuvasti. Tunsin sellaisen, kävi kestämättömäksi. Myyntitulojen kerääminen meni kevyesti tuttavuuden edelle.

Onks tää siis sama kuin takavuosien golden products?

Super kymppiä sain joltakulta puoli pulloa ja jtain tiskiainetta. Eivät olleet edes kaksisia pesuaineina ja lisäksi se HAJU. YYYÖÖÖKKK!!! Ja niistä ois pitäny vielä maksaa ittensä kipeäksi!
Nou tänks, ihan tavalliset kaupan aineet mulle.

Minä olen tyytyväinen tuotteiden käyttäjä. Kellekkään en aineita myy, omaan käyttöön ostan. Eli älkää ihan suoraan tuomitko ko. aineita. Toiset tykkää, toiset ei.

Jos et tiedä Super 10 mitään, silloin ei kannattaa valehdelle kansalaisille.
Ensin se on myrkytön, tiivis, ja riittoisa
Kaikista asioista voitte kysyä GNLD toimistosta puh.02-2747711
Älkääkä uskokaa niitä kuka puhuu se mitä sylki tuo, vaan kokeilka tuotteita
Esimerkiksi jos annos ikkuna pesussa on väärä, totta kai ihminen
reaktio on, ei toimii. Mutta minä sanon 3 tippa 500 ml pullon ja tulos on mahtavaa raikas ilma huoneessa ja terve mieli.

Tuotteet ovat todella hyviä ja riittoisia. En olisi niitä käyttänyt yli 15 vuotta, ellei näin olisi. Olen tyytyväinen käyttäjä ja nyt myös uudelleen toimin välittäjänä.

Kerron erään esimerkin: Ostin kauan sitten TV:ssa mainostettua suihkunpesuainetta. Sen piti olla todella ihmeainetta.

Joku kysyy hintaa. minä maksoin 65 euroa liittymisestä. Sen jälkeen maksan vain sen, minkä itse päätän tilata, joten kukaan ei tule sanomaan, mitä minun tulee "sijoittaa" bisnekseen.

Olin siihen asti käyttänyt GNLD:in Super 10:ä. Sitä voi käyttää vaikka itse suihkussa ollen. Tein tuon ihmeaineen kanssa samoin. Riisuin ja menin suihkuun. Ei onnistunut. Kun aloin ruiskuttaa "ihmeainetta" suihkun seinille, muutaman sekunnin jälkeen minun oli sieltä poistuttava niin raskas myrkyllinen kaasu täytti suihkutialan, etten voinut siellä hengittää. Palasin takaisin Super 10:in josta ei todellakaan ole ollut em. vaikutusta.

Myös lattiavaha on aivan mainio tuote. Joskus hieman korjaan kuluneimpia kohtia, mutta yleensä se kestää vuosia hyvänä. Viime kesänä ensi kerran otin siivoustoimiston poistamaan kaikki 15 vuoden lakat ja vahasin lattian uudelleen. Se on nyt kuin uusi. Kiitos GNLD:n Fantasticin.

Suosittelen lämpimästi.

Kaikki tuotteet on niin hyviä, ettei mitään rajaa!
Varsinkin säteilytetty, Ranskassa valmistettu, Cruciferous Plus -ravintolisän (soija-appelsiiniöljyuute-parsakaaliuutevalmiste)!!!
Ostakaa ja nauttikaa:)))

Onhan GNLD 50-v vanha yritys ja se EI OLE KUOLEMASSA MIHINKÄÄN,koska sen oranisaatio toimii !! Itse olen vasta aloittanut GNLD:ssa ja jo nyt 4kk aikana olen ansainnut rahaa pussiini.Mutta Kuulin GNLD jo 10 v sitten ja nyt harmittaa kun en jo silloin aloittanut tekemään rahaa vaan ostin tuotteita ja käytin niitä ja huomasin että ei ole parempia tuotteita olemassa. TUOTTEET TOIMII ja kuluu.. !! Kaikkihan on sinusta itsestäsi kiinni kuinka paljon olet valmis tekemään töitä tulevan rahasi eteen ! Suosittelen että jos haluaa takoa rahaa niin tässä on tilaisuus ,sehän itsestäsi kiinni.Joku tykkää joku ei.

Joo , itekkin vähän aluksi epäilin et miten toimii tää gnld ku vanhemmat siihen liitty mutta siis kylhän se toimii ja kyl niille on tiliäkin kertynyt eikä ensimmäinenkään kaveri ole heiltä karkuun lähtenyt niinkuin tää 1 väitti ! . iteltä lähti kesänuhat kokonaan veks ku käytin tuotteita. Olen itse innokas kuntosalin kuluttaja ja noista tuotteista on pirusti apua salihommissa ! niistä saa kaikki hivenaineet mitä tarvii ! ja sinkkiä mikä nostattaa testosteronitasoa mikä taas auttaa lihasten kasvuun että ei ne sit niin huuhaata ollutkaan kun itse luulin aluksi.

Ajatteleppa paljonko Super 10 maksaisi jos se olisi tavallisessa kaupassa myynnissä. Nyt tästä pullosta tekee moni välikäsi tiliä. Ensimmäinen saa 25% toinen 20% kolmas15% jne. Valmistajalta lähtiessä se maksaa muutaman % jälleenmyyntihinnasta. Väitän että jos se olisi myynnissä vaikka sinun lähikaupassa, niin hinta olisi 25-30% nykyisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Köyhä:
Ajatteleppa paljonko Super 10 maksaisi jos se olisi tavallisessa kaupassa myynnissä. Nyt tästä pullosta tekee moni välikäsi tiliä. Ensimmäinen saa 25% toinen 20% kolmas15% jne. Valmistajalta lähtiessä se maksaa muutaman % jälleenmyyntihinnasta. Väitän että jos se olisi myynnissä vaikka sinun lähikaupassa, niin hinta olisi 25-30% nykyisestä.

No, niin tää maailma vaan toimii ystäväni. Vaikka kyse olisi vain maitopurkista, niin siinäkin on moni välikäsi ottamassa omansa... ;)

Olin itse GNLDssä mukana vuosia ja hommasta tuntuu monilla olevan väärä kuva. Minun "tiimissäni" oli ihmisiä jotka tienasivat paljon enemmän kuin minä enkä saanut heiltä mitään 20% rahoja myynnistä. Asioista kannattaa ottaa selvää ennenkuin puhuu läpiä päähänsä ;)

Aloitusmaksuni, ns rekisteröitymismaksu, oli 50 euron luokkaa. Tällä sain kotiini kattavan tietopaketin parin päivän päästä rekisteröitymisestä. Ei tarvinnut tilata varastoja tai muita ja maksaa hulluna. Tietty 50 euroa voi joillekkin olla todella suuri raha, piti minunkin hetki miettiä ja faktoja kaivaa.

Käytin ensin itse perheeni kanssa ravintolisiä joihin oin tyytyväinen. En myynyt mitään, tilasin vain itse suoraan kun sain halvemmalla kuin myyjän kautta kun olin rekisteröitynyt. Muutama ystävä kiinnostui tuotteista ilman tuputtamista ja halusi myös liittyä mukaan. En siis pitänyt mitään iltoja tms. He rekisteröityivät tiimiini ja pikkuhiljaa se itsekseen kasvoi niin että sain "bonuksia" niin että sain käytännössä perheeni ravintolisät ilmaiseksi. Kuitenkin yksi tiimiläiseni tienasi parin vuoden kuluttua elantonsa ravintolisillä =)

Yhtään kaveria EN menettänyt kun en mitään kenellekään tuputa! Myös jokaisessa myyjässä on eroja niinkuin ihmisissä yleensä. Myöhemmin muutimme ulkomaille, ja GNLD verkostoni jäi suomeen porskuttamaan omillaan kun minä "tipuin" välistä pois kun en uusinut jäsenyyttäni.

Edelleen käytän tuotteita, mutta ostan ne ystävältäni :)

Alkuperäinen kirjoittaja Turbulenssi:

-----------

"Jälkikäteen otin selvää touhusta netistä ja kuulin pyramidihuijauksista. Mikä onni etten ollut hairahtunut mukaan... toisin kuin veljeni. Laitoin hänelle matskua eikä hän tainnut sen koommin yrittää kohota huippuverkostomarkkinoijaksi.
"
===============================================
Kummallista, tuo lauseesi :" Minussa leimahti raivo siinä vaiheessa kun kuulin, että aiemmin systeemiin mukaan liittyneet hyötyisivät minun työstäni"
Ihmettelen, että sinussa ei leimahda raivo silloin, kun käyt kaupassa ostamassa vesilandrattua siivousainetta, tai mitä vaan tuotetta, jota kaupasta yleensä ostat...Siinäpä vasta on ISO HYÖTY niille suurten tukkuliikkeiden ym. omistajille ja
eikös vielä sille pikku kauppiaallekin jotain jää "hyödyksi".
Kauppias ja tukkuliike ottaa omansa ostamastasi tuotteesta ja GNLD:ssä se käy niin, että se, joka on sinut verkostoon hankkinut saa "pienen" osan tilaamastasi tuotteen hinnasta. Suurin osa jälleenmyyntipalkkiosta jää sinulle. Jälleen kun sinun tuttavasi tai "puolituttusi" lähtee mukaan tuotteiden jakelijaksi, jää sinulle pikku raha niistä tuotteista, jotka hän tilaa GNLD:stä. Tämä pieni summa jää siksi, koska sinä esim. autat häntä eteenpäin. Kerrot kun hän kysyy sinulta jotain asiaa esim. GNLD:ssä ns. "mainoseurot", joita kauppiaat käyttävät mainontaan, jäävät sinulle ja ylä- ja alapuolellasi oleville.
Minä olen ollut 18 vuotta käyttämässä GNLD:n tuotteita ja myös jälleenmyyjänä, eikä koskaan ole tullut mieleenikään tuo sinun ajatustyylisi.
Olen startannut ja minun starttaamani ovat startanneet uusia jakelijoita. Kaikille jää työstään jotain käteen.
GNLD tuoteet ovat valtavan paljon parempia, kuin kaupasta ostetut ja niitä ei tarvitse kuin jakaa kentällä, koska käyttäjät haluavat ostaa tuotteita, niitä ei tarvitse esim. "myydä".

Alkuperäinen kirjoittaja Uudelleen mukana GNLD:ssa:
Tuotteet ovat todella hyviä ja riittoisia. En olisi niitä käyttänyt yli 15 vuotta, ellei näin olisi. Olen tyytyväinen käyttäjä ja nyt myös uudelleen toimin välittäjänä.

Kerron erään esimerkin: Ostin kauan sitten TV:ssa mainostettua suihkunpesuainetta. Sen piti olla todella ihmeainetta.

Joku kysyy hintaa. minä maksoin 65 euroa liittymisestä. Sen jälkeen maksan vain sen, minkä itse päätän tilata, joten kukaan ei tule sanomaan, mitä minun tulee "sijoittaa" bisnekseen.

Yhteistyössä