GNLD!!!!

• Viestiketjun aloittaja Kisuli
  • Ensimmäinen viesti
Cee

"Aloitusmaksuni, ns rekisteröitymismaksu, oli 50 euron luokkaa.
Myöhemmin muutimme ulkomaille, ja GNLD verkostoni jäi suomeen porskuttamaan omillaan kun minä "tipuin" välistä pois kun en uusinut jäsenyyttäni."

Siis onko tuo nykyisin 65 euron liittymismaksu voimassa vain tietyn aikaa? Vuoden?

"Katja"
En tiedä tuotteiden myymisestä ja jälleenmyyjistä mitään mutta aivan mahtavia tuotteita!
Parhaita markkinoilla olevia.
Pesuaineista maitohappobakteereihin :)

Itse olen tuotteilla selättynyt pari sairausta :)
Ja vakituisella käytöllä pysynyt flunssat ja muut poissa, suosittelen !

LDC fani
Sattuipa silmään tämä viestiketju ja luin sen nopsaan läpi. Ei eläinkokeita, testattu ihan amerikkalaisilla ihmisillä ja hyviksi havaittu. Itse olen atoopikko enkä vaihda näitä tuotteita ikinä mihinkään kun lopulta löysin avun jota mikään lääkäri ei enää luvannut, ts. ihoni on kunnossa. Olen ns. jälleenmyyjä eli lähdin mukaan saadakseni tuotteita varmasti kun oma myyjäni muutti paikkakunnalta. Nyt tilaan tuotteeni itse ja ne tuodaan kotiovelle ilman kuluja jos tilaan vähän enemmän, muuten menee normaalit postikulut. Saan pikkasen välityspalkkiookin kun myyn tuttavilleni. Tällä omalla paikkakunnallani esim. Super10 on useimmille tuttu mutta myyjät vähissä.
Viime talvena selätin Carotenoidilla parissa kolmessa päivässä muutaman kuukauden yskän johon mikään ei tehonnut, ei edes muutamat kortisonikuurit, olin valmis hakeutumaan hintaan katsomatta mihin tahansa erikoislääkärille, viimeisenä oljenkortena aloin ottaan Carotenoideja monen pillerin kuurin, suosittelen lämpimästi.
Aloituspaketti on työkalut sinulle joka haluat lähteä jälleenmyyjäksi ja siinä on tarvittavia ohjeita ja lomakkeita yms. että pääset alkuun, hintaa en muista, ehkä n. 50-70€. Tuotteita ei ole pakko ostaa, mutta toisaalta täytyyhän sinun tietää tuotteista jos aiot lähteä tästä elantosi hankkimaan, kyllä minusta on järkevää tietää minkälaisia tuotteita on myymässä. Mielestäni tuotteet on tässä kuitenkin pääasia, joku toinen on varmasti eri mieltä.

Pyramidi on käsittääkseni rikollista toimintaa, esim. WinCapita, jossa ainoastaan kerättiin rahaa. Ja ne toimivat vain korkeintaan muutaman vuoden, GNLD sen sijaan on ollut jo yli 50 vuotta. Verkostomarkkinoinnissa myydään tuotteita ihan kuin missä muussa tahansa postimyynnissä tai kaupassa - myyjä saa niissäkin aina pienen palkkion. Ja tuotteiden hinta, jos niitä oikein käyttää pärjää vertailussa mille muulle tahansa, tuloksessa ja helppoudessa päihittää mennen tullen minkä muun tuotteen tahansa. Ja ennen kaikkea ovat monikäyttöisiä, minulla on käytössä säästöpakkaukset ja esim. LDC:llä pesen itseni, käsitiskin, käsipyykkiä, wckäteni, yleispesuaine jne... eli säästän siinäkin etten osta montaa eri purnukkaa (säästän myös luontoa). Esim. mökillä ei välttämättä tarvi muuta pesuainetta kuin LDC:n, itselläni kyllä on mukana myös hammastahna ja shampoo.

Tolusta sen verran että ollessani kauppias keskusliike veti Tolun pois myynnistä koska se oli myrkyllinen. Sitä taisivat väärinkäyttää myös ”haistelijat” saadakseen pään sekasin. Onko siinä vielä se myrkkymerkki ja/tai koostumusta muutettu, sitä en tiedä kun ei ole tarvetta kuluttaa aikaani kauppojen pesuainehyllyjen välissä. Enkä siellä oikein pysty kulkemaankaan on siellä sen verran vahvat erilaiset tuoksujen sekotukset.

hyvinvointi.suntuubi.com
saat tuotteet 15-40% halvemmalla, lisäksi saat omasta ja/tai ryhmäsi myynnistä 3-21% provisiota, tuloksestaq riippuen on mahd. saada muita erilaisia provisioita, ilmainen uusi auto käyttöösi matkoja

"arpnii"
Olen gnld: jälleenmyyjä.
Liittymismaksuista sen verran että se on vuodeksi kerrallaan, eli pitää uusia jäsenyys kerran vuodessa. Alotus on sen 65e ja sen jälkeen jäsenyyden uusiminen 50e vuoden välein. Lasku tulee kerran vuodessa postiluukusta. :)

Kun lähtee jälleenmyyjäksi saa tuotteet 20% halvemmalla ja kun myyntiä tulee enemmän ja nousee arvotasolla ylemmäksi esim. managerista senior manageriksi saa tuotteet tilattua entistä halvemmalla.

"Jope"
Kuultiin loistavasta tavasta tienata hyvin rahaa! Käytiin esittelyssä ja sielläkin oli todella innokas esittelijä, joka esitteli loistavia tulomahdollisuuksia. Melkein jo innostuin...Kotona aloin funtsimaan ristiriitaisia ajatuksia ja tutkimaan asiaa enemmän netistä.
Mietin, että on aika epämukavaa alkaa tyrkyttämään sukulaisille ja ystäville! Esittelyssä kerrottiin myös kuinka loistavat tulot jotku on saanut, n.100 000€/kk. Juu, ehkä joku vuosikymmeniä sitten aloittanut, pyramiidin yläpäässä oleva! Ei näillä ostoilla tai porukan mukaan kinuamisella yletä niin ylös, että kunnon tuloja saisi aikaan. Vaikka mikskä manageriks yltäis...
Esittelyssä korostettiin, että tuotteita ei todellakaan tuputeta, että se on ihan omasta tahdosta kiinni. No,sovittiin uutta tapaamista, jota sitten siirrettiin muutaman kerran, kun vielä tutkittiin/mietittiin asiaa. Sitten esittelijä oli ilmestynyt työpaikalleni vapaapäivänäni ja jättänyt käyntikorttinsa! Ja vielä kosiskellut työkaveriani mukaan! No en soittanut, vaikka hänellä tosin oli jo meidän puhelinnumeromme. Seuraavana aamuna hän ilmestyi uudestaan työpaikalleni, sattumalta kun kauppa vieressä...No, sanoin etten tosiaan halua, että työpaikalleni tullaan ja että emme ole kiinnostuneita tuotteista/jälleenmyynnistä!
Juu eipä todellakaan mitään tuputtamista, kun tullaan työpaikalle, ja vielä useamman kerran! Se oli se viimeinen pisara!! Mutta ei tolla muutenkaan aloittelija leiville lyö, ja uskon että saa helposti suvussa ja ystäväpiirissä tyrkyn maineen...

Tässä vielä linkki mikä kannattaa lukea
http://www.kolumbus.fi/~w462389/verkostomarkkinointi/tyypillinen/gnld.html

"Mintus"
Mua kyllä kiinnostaa tämä. Mitä maksaa aloituspakkaus jos aloittaa jälleenmyyjänä? Entä onko mahdollisuutta saada firman autoa?
Entä onko jotain matkapalkintoja? Miten maksatte yrittäjinä eläkettä vai toimitteko toiminimellä vai ihan muuten vain?

"vieras"
[QUOTE="Mintus";25372129]Mua kyllä kiinnostaa tämä. Mitä maksaa aloituspakkaus jos aloittaa jälleenmyyjänä? Entä onko mahdollisuutta saada firman autoa?
Entä onko jotain matkapalkintoja? Miten maksatte yrittäjinä eläkettä vai toimitteko toiminimellä vai ihan muuten vain?[/QUOTE]

:O Onko tämä ainoa verkostobisnes, johon olet törmännyt? Niitä on ihan totta parempiakin olemassa.
Muista, että ilmasia lounaita ei ole, eli mitään autoetuja, matkoja sun muita ei saa kun tekemällä oikeesti työtä sen eteen ihan hulluna. Ja sittenkin ne "autoedut" yleensä on leasing-soppareita.

businnes
[QUOTE="Mintus";25373818]mutta nyt juuri se mikä kiinnostaa eniten.
Kerro jos tiedät jonkin toisen yhtä kiinnostavan ja hyvillä eduilla. Toki työtäkin voi menestyksen eteen tehdä.[/QUOTE]

:LOL: Siis oikeesti meinasit tässä puljussa tai amwayssa päästä rikkauksiin tekemättä mitään? Unohda koko juttu! :snotty: Lähde mielummin mukaan johinkin syoraMYYNTIIN tai -markkinointii perustuvaan bisnekseen, jos verkostobisnekseen haluat. Siis sellaseen, jossa katteet tuotteiden MYYNNISTÄ on sen verran hyvät, että silläkin voi taskurahoja tienata ilman, että uusia on pakko koko ajan haalia mukaan. Eikä ole osto - myyntivelvoitteita tms. pakkopullaa, jossa menee ennen pitkää vaan omat rahat, kun on PAKKO tilta joku tietty summa tai jakso jotakin, että pysyy listilla tai saa jotain ylimääräsitä provikkaa omasta tai ryhmän myynnistä. Näihin kannattaa oikeesti hieman perehtyä ennen ja huomata, että ne hehkutukset, mitä näissä pyramidipeleissä suolletaan, ei aina ole ihan sitä, mitä annetaan ymmärtää... ;)

Tai oliko tämä sittenkin joku onneton värväysyritys mukana olevalta... ? :whistle:

Upeaa
[QUOTE="Mintus";25372129]Mua kyllä kiinnostaa tämä. Mitä maksaa aloituspakkaus jos aloittaa jälleenmyyjänä? Entä onko mahdollisuutta saada firman autoa?
Entä onko jotain matkapalkintoja? Miten maksatte yrittäjinä eläkettä vai toimitteko toiminimellä vai ihan muuten vain?[/QUOTE]

juu eli aloituspakkaus maksaa ensimmäiselle vuodelle sen 65 euroo siinä tulee kaikki tarvittava. Toiminnan aloittamiseen. Saavutat tietyn tason saat erillaisia mielenkiintosia matkoja ja nämä matkat innostaa tekemään enempi ü töitä teet itse niin paljon ku haluat, kukaan ei pakota sua tekemään, se tässä on mahtavaa!

juu eli aloituspakkaus maksaa ensimmäiselle vuodelle sen 65 euroo siinä tulee kaikki tarvittava. Toiminnan aloittamiseen. Saavutat tietyn tason saat erillaisia mielenkiintosia matkoja ja nämä matkat innostaa tekemään enempi ü töitä teet itse niin paljon ku haluat, kukaan ei pakota sua tekemään, se tässä on mahtavaa!
Ai ei vai? Jos et tee mitään, et tienaa mitään. Jollet rekrytoi ketään, eivät yläpuolellasi olevat tienaa mitään. Tuotteet eivät ole millään mittarilla niin erinomaisia, että ne pystyisivät hintaansa puolustamaan.

Viel yhre kerra
Eikö se oo reilua että ku teet saat sitä vastaavan määrän ansioita. Vai tiedätkö mistä sais töitä tekemättä rahaa ja useampia tuhansia? Itse aloin aikanaa sen takia mukaa, ettei tarvi olla muiden "orjina" lopun ikää. Tarkoitan sillä sitä, että oikeassa työssä sun täytyy tehdä kahdeksan tai yli sen tuntimäärän töitä ja sulle maksetaa yks siivu joka ei missää nimessä vastaa sun työpanosta. Tässä teet alle vuoden - 5 vuotta kunnolla riippuu miten paljon tekee ja sitten voit joustaa n. Vaikka kahteen päivään viikossa ja saatki kaksin tai kolminkertaisena palkan kuussa. Mutta hyvät yöt vain ihmisille.

Eikö se oo reilua että ku teet saat sitä vastaavan määrän ansioita. Vai tiedätkö mistä sais töitä tekemättä rahaa ja useampia tuhansia? Itse aloin aikanaa sen takia mukaa, ettei tarvi olla muiden "orjina" lopun ikää. Tarkoitan sillä sitä, että oikeassa työssä sun täytyy tehdä kahdeksan tai yli sen tuntimäärän töitä ja sulle maksetaa yks siivu joka ei missää nimessä vastaa sun työpanosta. Tässä teet alle vuoden - 5 vuotta kunnolla riippuu miten paljon tekee ja sitten voit joustaa n. Vaikka kahteen päivään viikossa ja saatki kaksin tai kolminkertaisena palkan kuussa. Mutta hyvät yöt vain ihmisille.
Kerro ihmeessä meille, oletko saavuttanut vähäisellä työmäärällä hyvät tulot. Mielellään mukanaolovuodet sekä tämänhetkinen liikevaihto.

EI
Mullekki on tyrkytetty tota sontaa!!!
Ei ikinä mukaan tuohon huijaustoimintaan! Mulle tyrkättiin tuotetta ja jälleenmyyntiä. Olis helpoin aloittaa omasta puhelimen luettelosta...täh..pitäis tyrkyttää kaikille tutuille tuotetta ja saada niitä myymään lisää...EI IKINÄ!!!!!!!!!

Yhteistyössä