Antakaas nyt vinkkejä mitä tarjoaisit perheelle, jonka isä on tyystin laktoositon ja äiti haluaa olla gluteiiniton. Kyseessä sukulaisperhe, joka on tulossa käymään taas viikonlopuksi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Antakaas nyt vinkkejä mitä tarjoaisit perheelle, jonka isä on tyystin laktoositon ja äiti haluaa olla gluteiiniton. Kyseessä sukulaisperhe, joka on tulossa käymään taas viikonlopuksi.
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Antakaas nyt vinkkejä mitä tarjoaisit perheelle, jonka isä on tyystin laktoositon ja äiti haluaa olla gluteiiniton. Kyseessä sukulaisperhe, joka on tulossa käymään taas viikonlopuksi.
Haluaa olla gluteiiniton.. huh, huh.. Sori, en osaa vastata kysymykseeesi.
Alkuperäinen kirjoittaja rev:Mun äidin selittämättömät ja pitkään jatkuneet vatsavaivat loppuivat kun hän siirtyi gluteenittomaan ruokavalioon.
Eli on vapaaehtoisesti gluteeniton =)
Alkuperäinen kirjoittaja NallePuh82:Alkuperäinen kirjoittaja rev:Mun äidin selittämättömät ja pitkään jatkuneet vatsavaivat loppuivat kun hän siirtyi gluteenittomaan ruokavalioon.
Eli on vapaaehtoisesti gluteeniton =)
No joo...Olen minäkin "vapaaehtoisesti" laktoositon, koska muuten menee vatsa aivan kuralle. Yleensä noihin ruokavalio rajoituksiin on joku perusteltu terveydellinen syy, kuten äidilläsi.
Alkuperäinen kirjoittaja V:miten niin HALUAA olla gluteeniton ?
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Hakisin pakastealtaasta herkkujaaprikoosimuffinsit on hyviä ja sämpylät. Semperin kolakeksit on namia
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hilpuri Tilli:Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Hakisin pakastealtaasta herkkujaaprikoosimuffinsit on hyviä ja sämpylät. Semperin kolakeksit on namia
![]()
Tuo olikin hyvä vinkki, en ole leipomisesta kovin innostunut