Kyllä voi miehellä olla hankalaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuoda kaupasta muutakin kuin pari purkkia maitoa. Mies siis tulossa nyt päivällä käymään kotona. Meiltä laktoositon maito loppu. Aiko sit hakea sitä kaupasta. Sanoin et mulla ois 8 muuta asiaa kauppalistassa et voisko tuoda ne samalla.
Vastaus oli et käy sää sit illalla. Meillä yhteiset rahat joten ei siitä kiinni kumpi maksaa ja mitä. Ei vaan viitti siellä kaupassa sen vertaa kiertää et sais tavarat kasaan. ARGH!
Tuo vielä pieni s-market missä käydään ja ne maidot on perimmäisessä nurkassa. Senkun noukkis ohi mennen tavarat mukaan vaan ei..

[QUOTE="vieras";23570551]Itse olet uusavuttoman ukon valinnut, elä sen asian kanssa tai ota ero..[/QUOTE]

Juu otan eron kun ei voi tuoda kaupasta mitä pyydän. Eikä ole uusavuton, kaukana siitä. Mut inhoaa kauppoja kuten myös sairaaloita.

[QUOTE="a p";23570633]Juu otan eron kun ei voi tuoda kaupasta mitä pyydän. Eikä ole uusavuton, kaukana siitä. Mut inhoaa kauppoja kuten myös sairaaloita.[/QUOTE]

Tuo ero nyt on sellainen palstan "läppä" :)

Mielestäni ihminen nyt vain on uusavuton jos ei kykene normaaleihin arkirutiineihin..

No jos hän on sitä mieltä, ettei jää ettimään mitään jos on työpäivä menossa. Mutta tietysti vois ottaa jotain mukaan, jos matkalla on..toisaalta jos hän noin paljon inhoaa kaupassa käyntiä, niin voin kuvitella että hän ei ehkä tosiaan löydä niitä tuotteita tuosta noin vaan.

Ja onhan se kallista kesken työpäivän ryhtyä kaupassa käyntiin, tulee äkkiä melko kallis kauppareissu sekä pitempi päivä miehellekin. Käykää joskus yhdessä kaupassa, niin oppii missä on. Meillä ei mies millään meinannut tuoda kaupasta tuotteita, mitä ei heti löytänyt. Niinpä oon ite käynyt näyttämässä, että missä ne on ;) Nyt ne tulee mukaan. Hän on melko kiireinen yrittäjä ja ei tosiaan ruokakaupassa ajattele yhtään mitään muuta kuin työprojekteja.

[QUOTE="juu";23570671]No jos hän on sitä mieltä, ettei jää ettimään mitään jos on työpäivä menossa. Mutta tietysti vois ottaa jotain mukaan, jos matkalla on..toisaalta jos hän noin paljon inhoaa kaupassa käyntiä, niin voin kuvitella että hän ei ehkä tosiaan löydä niitä tuotteita tuosta noin vaan.

Ja onhan se kallista kesken työpäivän ryhtyä kaupassa käyntiin, tulee äkkiä melko kallis kauppareissu sekä pitempi päivä miehellekin. Käykää joskus yhdessä kaupassa, niin oppii missä on. Meillä ei mies millään meinannut tuoda kaupasta tuotteita, mitä ei heti löytänyt. Niinpä oon ite käynyt näyttämässä, että missä ne on ;) Nyt ne tulee mukaan. Hän on melko kiireinen yrittäjä ja ei tosiaan ruokakaupassa ajattele yhtään mitään muuta kuin työprojekteja.[/QUOTE]

Tuo on niin pieni kauppa ja ollaan siinä jo 10v asioitu et kyllä suurinpiirtein tietää missä mitäkin. Eikä nyt ollu listalla juuri kummempaa kuin leipää, perunoita, jugurttia ym perusjuttua.

Minunkin mieas on yrittäjä joten se päivä venyy muutenkin. Ja ei todellakaan hakis edes sitä maitoa jos oikeasti kiire töissä. Ja ei lähde mun kanssa kauppaan kirveelläkään. Mut kun inhoaa tuota kaupassa käyntiä niin ei vaan voi mitään. Tosi harvoin edes pyydän mitään tuomaan. Nyt vaan mulla täällä kaverin lapset hoidossa iltaan asti niin en viitti koko revohkan kans lähteä kauppaan

[QUOTE="vieras";23570941]Ei auta. Pakko vaan laittaa mies kiertoon.[/QUOTE]

Ei millään vaan raskis. Kun ei takeita et löytäis paremman tilalle. Ja nuo 6 lastakin aika iso hidaste sen uuden löytymiselle..