Glup: Mitä oli ruoaksi ja mitä sulla just nyt päällä?

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
Meillä oli ihan kunnon lihakeittoa, aamusta asti keittelin kun sittarissa oli puoli-ilmasta karjalanpaistilihat.

Ja päällä on alusvaatteet, mustat lököverkkarit ja harmaa huppari. Naisellisen seksikästä, kuten aina :heart:

miten noi liittyi toisiinsa? :D

syötiin vaan tänään valmiitä pinaatti lättyjä kun ei jaksanut muuta tehdä

ja velous housut, mun kotihousuni siis
ikivanha kulahtanut tunika ja huppari

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
miten noi liittyi toisiinsa? :D

syötiin vaan tänään valmiitä pinaatti lättyjä kun ei jaksanut muuta tehdä

ja velous housut, mun kotihousuni siis
ikivanha kulahtanut tunika ja huppari

Tuli vaan mieleeni kun ihailin tätä omaa olemustani :D

Ja säästän palstatilaa :saint:

Hyvä kun tuli ruoka puheeksi, pitää äkkiä laittaa potut kiehumaan kun mies tulee töistä kohta ja mä olen unohtanut ruuan tehdä. :whistle: Itse söin päivällä jouluruokien jämiä.

Päällä ruskeet verkkarit ja viininpunainen pitkähihainen trikoopaita. :D

en ole syönyt vielä mtn, teen keskustaan lähtöä ja illalla sitten syön mitä mies on kyhännyt :D yllä ovat mustat farkut, musta lyhyehkö neuletakki levenevin sifonkihihoin ja pitkä violetti toppi + alusvaatteet tietysti ;)

Ruokana pottumuussia ja jotain makkarajupinaa sen kanssa, kunhan jaksan laittaa tulet uuniin.
Vaatetuksena raitasukkikset, pitkä vihreä hame, punainen trikoopusero, punainen villamekko ja musta hartiahuivi. Niin ja villasukat. Juu, täällä mökissä on vähän kylmä...

Riisiä ja kanakastiketta...ja yllä extrahemaisevat ällökirjavat legginssinriekulat, villasukat, virttynyt t-paita ja villatakinhuitula :D eli "karsalettipäivää" (lähes kolmevuotiaamme sanonta :) ) pukkaa...:D

Lounaaksi syötiin tytön kanssa vaan toastit ja päivälliseksi olis tarkoitus väsätä jauheliha-perunavuoka (jota mun pitäis varmaan olla jo tekemässä...). Päällä on maailman mukavimmat äitiysfarkkuleggarit, trikoopaita, neuletakki ja aamutossut.

Yhteistyössä