Glaukooma kokemuksia....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla se ehti tuhota näön koska se havaittiin liian myöhään.

Laserilla sit porasivat reikiä silmienpohjiin. Jos se olis tehty kymmenen vuotta aikaisemmin niin oikean silmäni näkö saattais olla tallella.

Voi ei!!! Olen tosi pahoillani puolestasi!!

Onneksi se on nyt kuitenkin havaittu aikaisessa vaiheessa, ja saat heti hoitoa.

Tosi kurjaa sinulla myös Asiankannattaja, olen pahoillani :(

Kirjoitin aikaisemmin, että edesmenneellä isälläni oli glaukooma, sekin havaittiin myöhään, ja häneltä meni näkö miltei kokonaan. Hän opetteli jopa pistekirjoituksen vanhoilla päivillään.

Voi ei!!! Olen tosi pahoillani puolestasi!!

Onneksi se on nyt kuitenkin havaittu aikaisessa vaiheessa, ja saat heti hoitoa.

Tosi kurjaa sinulla myös Asiankannattaja, olen pahoillani :(

Kirjoitin aikaisemmin, että edesmenneellä isälläni oli glaukooma, sekin havaittiin myöhään, ja häneltä meni näkö miltei kokonaan. Hän opetteli jopa pistekirjoituksen vanhoilla päivillään.
Onko se aikaisin havaittu jos muutoksia näköhermossa, mutta en itse huomaa ainakaan suurempia muuoksia näkökentässä?? Myöskään näkö ei ole heikentynyt. Mahdollisuuteni säilyttää näkö??

Onko se aikaisin havaittu jos muutoksia näköhermossa, mutta en itse huomaa ainakaan suurempia muuoksia näkökentässä?? Myöskään näkö ei ole heikentynyt. Mahdollisuuteni säilyttää näkö??

No siis ymmärsin, että aikaisemmin kuin esim. Asiankannattajalla.

Ymmärrän, että olet järkyttynyt, mutta kun kirjoitan sinulle viestin, jossa pahoittelen tilannettasi, ei oikeasti ole kovin hyvätapaista rähjätä takaisin.

Yhteistyössä