V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
NostoSain tämän ikävän diagnoosin =(....
Kyllä taidan olla. Miten sulla näkö heikkeni? Voidaanko pysäyttää jos edennyt??Mulla se ehti tuhota näön koska se havaittiin liian myöhään.
Laserilla sit porasivat reikiä silmienpohjiin. Jos se olis tehty kymmenen vuotta aikaisemmin niin oikean silmäni näkö saattais olla tallella.
Kyl tolla laserporauksella saadaan paineet kuntoon.Kyllä taidan olla. Miten sulla näkö heikkeni? Voidaanko pysäyttää jos edennyt??
Itse en havaitse näkökenttäpuutoksiaainakaan selvästi, muutoksia tullut, lääkäri sanoi, että tilanne huolestuttava. Näkö ei minulla muuttunut, paineet oli 30 molemmissa ja tipat aloitettiin. Kiireellisenä meikkuun. Mitkä ovat mahdollisuuteni??Kyl tolla laserporauksella saadaan paineet kuntoon.
Mennyttä tuhoa sillä ei korjata.
Jos vielä näet niin niin korjausoperaatiot eivät tilannetta huononna.Itse en havaitse näkökenttäpuutoksiaainakaan selvästi, muutoksia tullut, lääkäri sanoi, että tilanne huolestuttava. Näkö ei minulla muuttunut, paineet oli 30 molemmissa ja tipat aloitettiin. Kiireellisenä meikkuun. Mitkä ovat mahdollisuuteni??
Onko siis mahdollista, että voin säilyttää näköni ees jonkinlaisena? Kiitos kun olet viitsinyt vastailla!!Jos vielä näet niin niin korjausoperaatiot eivät tilannetta huononna.
Nosto...kiinnostunut minäkinOnko siis mahdollista, että voin säilyttää näköni ees jonkinlaisena? Kiitos kun olet viitsinyt vastailla!!
Onko se aikaisin havaittu jos muutoksia näköhermossa, mutta en itse huomaa ainakaan suurempia muuoksia näkökentässä?? Myöskään näkö ei ole heikentynyt. Mahdollisuuteni säilyttää näkö??Voi ei!!! Olen tosi pahoillani puolestasi!!
Onneksi se on nyt kuitenkin havaittu aikaisessa vaiheessa, ja saat heti hoitoa.
Tosi kurjaa sinulla myös Asiankannattaja, olen pahoillani
Kirjoitin aikaisemmin, että edesmenneellä isälläni oli glaukooma, sekin havaittiin myöhään, ja häneltä meni näkö miltei kokonaan. Hän opetteli jopa pistekirjoituksen vanhoilla päivillään.
NostoOnko se aikaisin havaittu jos muutoksia näköhermossa, mutta en itse huomaa ainakaan suurempia muuoksia näkökentässä?? Myöskään näkö ei ole heikentynyt. Mahdollisuuteni säilyttää näkö??
Onko se aikaisin havaittu jos muutoksia näköhermossa, mutta en itse huomaa ainakaan suurempia muuoksia näkökentässä?? Myöskään näkö ei ole heikentynyt. Mahdollisuuteni säilyttää näkö??
En ymmärrä ed. vastausta...
Muilla kokemuksia??Yymmärsin jotenkin, että hermostuit vastauksestani, mutta ymmärsi siis väärin, pahoittelut!
Kaikkea hyvää sinulle, huonoista uutisista huolimatta!