Gigantin hinnat ihan syvältä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei koskaan enää giganttiin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei koskaan enää giganttiin

Vieras
Ostettiin sieltä monitoimikone, kotona sitten katsoin valmistajan sivuilta tietoja ja siellä näkyi myös suositushinta. Ja suositushinta oli 10e vähemmän kuin gigantin hinta. Ja sama tuote oli Mustan Pörssin nettisivuilla Gigantin hintaa 40e halvempi. Voipi olla Gigantti varma että joko maksavat erotuksen tai sitten palautan koko paketin perustuen 30 pävän palautusoikeuteen. Todella tylsää että kun jotain ostaa niin mihinkään ei voi luottaa hinnan suhteen yhteen. Olisi pitänyt hukata koko päivä tuohon ostamiseen ja kulkea kannettava ja puhelin taskussa ja verrata hintoja koko ajan...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Gigantissa kannattaa tinkiä. Pitää olla hintatietoinen...

Niin pitäis olla mutta ei tuollaiseen hankintaan ehdi panostaa ikuisuuksia. Ja kun samaan aikaan mukana pyörii pienet lapset niin kaupan sujuvuus on tärkeämpää. Sinällään itse kone on hyvä, ja sen oikean koneen valinta on jo kovan urakan takana. Mutta gigantti tulee kyllä perästä kuulumaan. Samaan aikaan muuten osti toinenkin perhe saman koneen samaan hintaan... Ovatkohan he heränneet samaan asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ei koskaan enää giganttiin:
Ostettiin sieltä monitoimikone, kotona sitten katsoin valmistajan sivuilta tietoja ja siellä näkyi myös suositushinta. Ja suositushinta oli 10e vähemmän kuin gigantin hinta. Ja sama tuote oli Mustan Pörssin nettisivuilla Gigantin hintaa 40e halvempi. Voipi olla Gigantti varma että joko maksavat erotuksen tai sitten palautan koko paketin perustuen 30 pävän palautusoikeuteen. Todella tylsää että kun jotain ostaa niin mihinkään ei voi luottaa hinnan suhteen yhteen. Olisi pitänyt hukata koko päivä tuohon ostamiseen ja kulkea kannettava ja puhelin taskussa ja verrata hintoja koko ajan...

tai oisit käyttäny sitä nettiä ennen ostamista :headwall:

Eikös se niin oo että tyhmä ei ole se joka pyytää,vaan se joka maksaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Niin saahan sitä pyytää mitä haluaa. Se vertaileminen kannattaa suorittaa vaikka etukäteen netissä.

Sitähän tuossa kirjoitinkin että pitäisi kaupoille lähteä kannettavan kanssa. Tai sitten ensin pyöriä yksi päivä kaupoissa hypistelemässä ja sitten toinen päivä hintaa tarkistamassa...

Eiköhän niitä hintoja kannata vertailla ennen kuin ostaa, oli niitä lapsia tai ei. Voihan sitä kotona netistä käydä katselemassa, gigantin hinnat esim. löytyvät sieltä kyllä ja varmaan monen muunkin firman hinnat.
Itse kävin perjantaina ostamassa gigantista pölynimurinpusseja, kun se on ainoa paikka täällä josta tohon imuriin saa halvimmalla pusseja, muissa kaupoissa on vaan luxuspusseja, jotka on monta euroa kalliimpia.

No onneksi pystyn palauttamaan koko paketin, tai sitten he maksavat erotuksen. Kumpikin käy mulle. Toivottavasti se toinenkin perhe joka osti juuri ennen meitä saman koneen, tekee samat jutut...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin saahan sitä pyytää mitä haluaa. Se vertaileminen kannattaa suorittaa vaikka etukäteen netissä.

Sitähän tuossa kirjoitinkin että pitäisi kaupoille lähteä kannettavan kanssa. Tai sitten ensin pyöriä yksi päivä kaupoissa hypistelemässä ja sitten toinen päivä hintaa tarkistamassa...

Miksi sitä kauppaan pitää se kannettava ottaa mukaan, sen vertailun voit tehdä siellä netissä vaikka omalla sohvalla, ei se mitään hankalaa ole, mutta jos sen hankalaksi tekee, niin onhan se sitten sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Eiköhän niitä hintoja kannata vertailla ennen kuin ostaa, oli niitä lapsia tai ei. Voihan sitä kotona netistä käydä katselemassa, gigantin hinnat esim. löytyvät sieltä kyllä ja varmaan monen muunkin firman hinnat.
Itse kävin perjantaina ostamassa gigantista pölynimurinpusseja, kun se on ainoa paikka täällä josta tohon imuriin saa halvimmalla pusseja, muissa kaupoissa on vaan luxuspusseja, jotka on monta euroa kalliimpia.

Eli noin toimien olis mennyt kaksi päivää. Yksi päivä menee hypistelyyn, koska ei nettikuvista saa kunnon käsitystä, ja toinen päivä sitten halvimpaan etsiskelyyn. Mutta edelllen gigantti kuulee perästä päin tästä asiasta. Joko palautan tai sitten erotus rahana.

Miksi sitä kauppaan pitää se kannettava ottaa mukaan, sen vertailun voit tehdä siellä netissä vaikka omalla sohvalla, ei se mitään hankalaa ole, mutta jos sen hankalaksi tekee, niin onhan se sitten sitä.

No kyllä mä haluan käsin pidellä että ovatko osat tukevia yms. Haluan tietää koneen fyysiset mitat eri kokoonpanoissa jotta se mahtuu siihen mihin se on tarkoitettu...

Eli noin toimien olis mennyt kaksi päivää. Yksi päivä menee hypistelyyn, koska ei nettikuvista saa kunnon käsitystä, ja toinen päivä sitten halvimpaan etsiskelyyn. Mutta edelllen gigantti kuulee perästä päin tästä asiasta. Joko palautan tai sitten erotus rahana.

No ensin katsellaan kotona ja sitten mennään sinne kauppaan, missä on paras ja halvin tarjonta ja valitaan mieleinen, ei mene kuin päivä. Minä en ymmärrä miten tuollaisestakin asiasta voi saada noin vaikean, kyllä minulle yleensä riittää mainoslehtisten kuvat ja niistä saadut tiedot ja sitten jos haluan sen niin menen ja ostan.

eihän tässä sitten ole ongelmaa, jos kerran joko palautat sen koneen tai sitten saat sen erotuksen (eikös jossain vaiheessa ole ollut ihan mainostuksenakin että jos tuotteen löytää jostain halvemmalla niin gigantista saa sen sillä hinnalla...)

eikä siihen mene montaa päivää kun tarkistaa hinnan...

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:

eihän tässä sitten ole ongelmaa, jos kerran joko palautat sen koneen tai sitten saat sen erotuksen (eikös jossain vaiheessa ole ollut ihan mainostuksenakin että jos tuotteen löytää jostain halvemmalla niin gigantista saa sen sillä hinnalla...)

eikä siihen mene montaa päivää kun tarkistaa hinnan...

Joo kyllä tämä asia on ihan korjattavissa, mutta periaatteessa on aika törkeää että hinta-ero on noin suuri. Toivoon todella että se toinenkin ostajaperhe tekee samat...

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Millähän perusteella ajattelit vaatia heitä maksamaan erotuksen?

Katso heidän ehdot... Olen palauttanut kerran myös mp3-soittimen radiolla, koska radio oli ihan onneton. Lisäksi ostin hiljattain suoristusraudan ja kun pohdin siinä kahden mallin välillä niin myyjä oikein erikseen toitotti että kokeile ensin tämä ja vaihda sitten jos ei miellytä.

Jaa, mä oon kyl tyytyväinen niiden hintoihin. Ostin sielt just telkkarin, semmosen mitä halusin, ja hintaa tuli vähemmän ku muissa liikkeissä, vaikka otin 4 vuoden turvan siihen.
Kattelin jo kotona noita hintoja, niin ei tullu yllätyksiä. Sitäpaitsi, mä ainakin koneiden ostossa mietin sitä ostamista kauan, enkä säntää kupoille noin vaan. Telkkariakin oon suunnitellu ostavani jo useemman kuukauden, nyt osu oikeella hinnalla kohdalle.

No onneksi pystyn palauttamaan koko paketin, tai sitten he maksavat erotuksen. Kumpikin käy mulle. Toivottavasti se toinenkin perhe joka osti juuri ennen meitä saman koneen, tekee samat jutut...

ei gigantti sitä erotusta maksa... sehän on nyt selvä...
jokainen kauppa hinnoittelee itse...
ja tyhmähän se on se joka maksaa ei se joka pyytää

Alkuperäinen kirjoittaja HanTa:

No sitten mä palautan sen. Olen palauttanut ennekin ilman mitään ongelmia.

Alkuperäinen kirjoittaja HanTa:

No sitten mä palautan sen. Olen palauttanut ennekin ilman mitään ongelmia.

Siinä menee pari päivää hukkaan, päivä menomatkalla ja päivä tulomatkalla :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Millähän perusteella ajattelit vaatia heitä maksamaan erotuksen?

Katso heidän ehdot... Olen palauttanut kerran myös mp3-soittimen radiolla, koska radio oli ihan onneton. Lisäksi ostin hiljattain suoristusraudan ja kun pohdin siinä kahden mallin välillä niin myyjä oikein erikseen toitotti että kokeile ensin tämä ja vaihda sitten jos ei miellytä.

Niin siis palautusoikeudestako puhut?
Ei heillä tietääkseni ole enää hintatakuuta voimassa.
Eli että maksaisivat erotuksen jos löydät jostakin halvemmalla.

Palautusoikeuden takia ostan Gigantista enkä muualta. Vaikka tuote maksaisi vähän enemmän niin saa ainakin kokeilla. Harvemmin tulee palautettua mutta joskus se on aiheen.

Jos olet ennenkin sinne palauttanut, niin miksi vielä siellä käyt ostoksilla, eiköhän tuossa tapauksessa kannata mennä suoraan johonkin toiseen kauppaan.

Sen palautusoikeuden takia siellä käydään.

Yhteistyössä