Gessleing ja Ping Pong-nettikauppa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Triinu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Triinu

Jäsen
21.12.2007
936
0
16
Onko kukaan tilannut tai on aikeissa tilata kyseisestä nettikaupasta Gessleing M1 yhdistelmävaunuja? Näyttäisivät olevan tarjouksessa :) Itse olen kahden vaiheilla tohdinko sieltä tilata, koska englannin kilelinen esittely on kovin lyhyt, eikä siitä käy ilmi tuleeko vaunujen mukana esim. jalkapeite ja turvakaari jne...? Saksaa kun en ymmärrä sitten yhtään :ashamed: täällä onkin aikaisemmin ollut keskustelua tuon pingpongin ongelmista, jotka enimmäkseen koskevat kuljetuksen hitautta, sen takia ajattelinkin tehdä tilauksen mahdollisiman ajoissa ettei sitten tarvitsisi liikaa jännittää tuleeko vaunut juuri sovittuna aikana vaiko ei... :)

Itse olen tilannut Ping Pongilta kahteen otteeseen. Tavarat ovat tulleet perille luvatusti.... tosin Teutonian vaunuja sain odotella, mutta se johtui kyllä tehtaan ongelmista. Tilauksen jälkeen olen seurannut käyttäjätunnuksillani tilaukseni statusta Ping Pongin sivuilta. Myös sähköpostiini tuli ilmoituksia arvioidusta toimitusajasta. Takuuasiakin on toiminut. Rattaiden jousitusongelman vuoksi Teutoniat lähtivät Saksan reissulle korjaukseen. Kuljetusfirman mies haki rattaat kotiovelta, vielä ei tiedä koska palaavat takaisin.
Gessleinin M1 mallista en osaa sen kummemmin kommentoida. Yleensä kaikkiin vaunuihin kuuluu vakiona turvakaari, todennäköisesti myös jalkapeittokin. Alavalikosta on mahd. valita minkä kantokopan haluaa rattaisiin sekä värikoodin. Gessleinin värien sivulle löytyy linkki samoin gessleinin kotisivuille, jossa tarkempaa tietoa kaikista vaunuista. Jos haluat suomenkielellä lueskella Gessleinin rattaista, ainakin nettikaupat Baby Style ja Pikku Hurmuri myyvät Gessua, myös Vaunuaitasta löytyy. Rohkeasti vaan tilaamaan!

Yhteistyössä